Podsumowanie 2 lat z GT

Pytania, porady i opinie.

Moderator: Moderatorzy

freeco
Posty: 564
Rejestracja: 20-01-2005 15:38
Lokalizacja: Wieś koło stolicy
Kontaktowanie:

Podsumowanie 2 lat z GT

Postautor: freeco » 10-01-2007 11:15

Awarie:

15-03-2005 r. przebieg 2503km
1. Lampa cofania i przeciwmgielna były od angielskiej wersji => wymieniono
2. Pęknięty zatrzask tylniej półki => wymieniono
3. Brak zaślepki AIR BAG na tylnym słupki => zamontowano
4. Trzeszczenie pedału sprzęgła => nasmarowano (nie pomogło)
5. Zacinanie się pedału gazu w pozycji ON ! => naprawiono
1 Tydzień w ASO

24-03-2005 r. przebieg 2800km
1. Trzeszczenie podczas wciskania pedału sprzęgła => WYMIANA SPRZĘGŁA wada
fabryczna od nowości .
2. Woda w kierunkowskazie bocznym => wymiana
3. Brak możliwości wyregulowania tylnej klapy . Źle wklejona tylnia szyba => naprawiono
4. Przednia szyba zapylona farbą wyglądała ja zaparowana => wypolerowano
5. Regulacja przedniej maski i drzwi , były źle ustawione
6. Stuki podczas włączania 1 biegu =>usunięto
3 tygodnie w ASO !!!!

28-04-2005 r. przebieg 3900km
1. Dyfuzor tylniego nawiewu rozpadł się => wymiana
2. Osłona tunelu odstająca => wymiana spinki
3. Uszkodzona popielniczka (nie pale) => wymiana
4. Szumy podczas jazdy dochodzące z lewych drzwi => regulacja drzwi nie pomogła !
2 dni w ASO

06-2005 r. nie pamiętam dokładnej daty
1. Lakierowanie tylniego zderzaka (wady lakiernicze)
2. Montaż lotki na tylniej klapie.
3. Regulacja drzwi szumy podczas jazdy = nie usunięto
5 dni w ASO

07-2005 r. bez zleceń
1. Regulacja tylnej klapy stuki i trzeszczenie => pomogło na chwile
2. Regulacja drzwi szumy => nadal są
3. Naprawy związane z uszkodzeniem zawieszenie prawego (dziura na drodze)
2 dni w ASO

31-08-2005 r. przebieg 9356km
1. Brak mocy , pęknięta opaska rury powietrza => wymieniono
2. Regulacja drzwi szumy ......................... nadal nic
1 dzień w ASO


27-09-2005 przebieg 10947km
1. Zacięcia pedału gazu w pozycji ON!!! => smarowanie pomogło do dzisiaj !
2. Komunikat o braku ciśnienia oleju w silniku (błąd bezpodstawny anomalia)
3. Regulacja drzwi szumy podczas jazdy = nie usunięto
4. Duże zadymienie z rury => nie stwierdzono
5. Opóźnienie w gaśnięciu silnika (wrażenie samozapłonu) => nie stwierdzono
nieprawidłowości.
1 dzień w ASO

26-10-2005r. przebieg 12135km
1. Wycie przy kręceniu kierownicą , zaniki działania wspomagania (było to od nowości!!!!)
=> wymiana pompy wspomagania .
1 dzień w ASO

25-11-2005r. przebieg 13362km
1. Nieprawidłowa praca klimatyzacji => wymiana centralki klimatronika
2. Wyciek oleju miedzy skrzynią i silnikiem => usunięto
3. Ślizganie się sprzęgła => wymiana (drugie sprzęgło)
4. Trzaski przy podszybiu => regulacja podszybia pomogło
5. Regulacja drzwi szumy podczas jazdy = nie usunięto
7 dni w ASO

02-2006r. przebieg ok. 17000km nie wiem gdzie mam zlecenie usterki wykryte w styczniu
1. Drgania kierownicy .=> usunięto
2. Wibracje całego samochodu => usunięto wymiana półosi
3. Ściąganie w lewo => czasowo usunięto wróciły
4. Stuki podczas zmiany biegów => nie usunięto
5. Regulacja drzwi szumy podczas jazdy = nie usunięto na moją prośbę (czekamy do wiosny)
2 tygodnie w ASO

06-2006r.
1. Trzeszczący wahacz przedni-brak części

08-2006r.
1. wymiana wahacza przedniego tego z 06-2006r.
2. wymiana rolki napianacza paska napędu alternatora.
3. Duze dymienie - podobno w normie .

12-2006r. 35000km
1. wymiana czujnika ciśnienia doladowania
2. wymiana stabilizatora przedniego 35000km

Obecne usterki 37000km :
1. Szumy podczas jazdy
2. Łomot z tyłu prawa strona
3. Stuki podczas zmiany biegów
4. Wibracje wróciły
5. Awaria silnika spadek mocy przy 3000 obr. (99% padła turbina)
6. Centrala klimatyzacji dwustrefowej nie dziala prawidłowo
7. akumulator na wykończeniu
6. korozja na przednim błotniku

Obecny przebieg to 37 000km
Samochód stoi w ASO i nie wiadomo kiedy go zrobią . Procedura oszczędzania piniedzy przez ASO mnie powala !
Najpierw zamowią zawór jak sie okaże ze jest dobry to zajmą sie turbina .

Oleje filtry wymieniane co 10 000km.

Gwarancja kończy mi sie 02-02-2007r.

Pozdr
Alfa Romeo 166 3.2 V6 TI

ItalianGaraz.pl - części i akcesoria do Alfa Romeo

Awatar użytkownika
da_vinci
Posty: 2005
Rejestracja: 18-01-2006 09:48
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Postautor: da_vinci » 10-01-2007 11:49

Kruca a mi się to auto tak bardzo podoba, chyba sobie powyższe wydrukuje jak mnie kiedyś dopadnie amok aby kupić - nic tylko współczuć.
Linia jest piękna, logo też, chciałem ją mieć...
i mam Alfa Romeo 146 1,6 TS 1998 SILVER SHADOW :)

Awatar użytkownika
Quadrifoglio
Posty: 526
Rejestracja: 03-02-2005 18:14
Lokalizacja: W-wa
Kontaktowanie:

Postautor: Quadrifoglio » 10-01-2007 11:53

Zaryzykuję twierdzenie, że problemy w twojej alfie są wszystkie do usunięcia. Co prawda nie do końca rozumiem twojego sposobu postępowania ... W każdym razie Serwis lub ten egz. samochodu nie świadczą dobrze o AR jako marce premium.
Klient który płaci duże bądz co bądz pieniądze, ma auto na gwarancji i
jeździ do ASO - nie musi - się znać na mechanice i budowie samochodu, o tym co się z nim dzieje, jak usuwać usterki ... Twój przypadek pewnie jest jakoś wyjątkowy ale Stąd zapewne biorą się uśmiechy politowania wśród właścicieli marek premium, gdy ktoś wspomni o aspiracjach ALFY.
Choć sławna jest też histori BMW i Mercedesa za 300 tys zł Liczba usterek i sposób traktowania ciebie to przy nich pikuś ...
Oryginalne emblematy, napisy, znaczki, logo do aut włoskich] AR since '99. http://www.uploader.pl/file/7659/upload.rar.html

freeco
Posty: 564
Rejestracja: 20-01-2005 15:38
Lokalizacja: Wieś koło stolicy
Kontaktowanie:

Postautor: freeco » 10-01-2007 12:02

Quadrifoglio pisze:Zaryzykuję twierdzenie, że problemy w twojej alfie są wszystkie do usunięcia. Co prawda nie do końca rozumiem twojego sposobu postępowania ... W każdym razie Serwis lub ten egz. samochodu nie świadczą dobrze o AR jako marce premium.
Klient który płaci duże bądz co bądz pieniądze, ma auto na gwarancji i
jeździ do ASO - nie musi - się znać na mechanice i budowie samochodu, o tym co się z nim dzieje, jak usuwać usterki ... Twój przypadek pewnie jest jakoś wyjątkowy ale Stąd zapewne biorą się uśmiechy politowania wśród właścicieli marek premium, gdy ktoś wspomni o aspiracjach ALFY.
Choć sławna jest też histori BMW i Mercedesa za 300 tys zł Liczba usterek i sposób traktowania ciebie to przy nich pikuś ...


Zgadzam się z Toba w 100% jednak martwie sie bo gwarancja sie kończy i potem zostaje tylko
1 rok Top Assistance w wersji średniej czyli nic nie obejmujacej :lol: no może lawete .

Przykre jest tez to że wszyscy znajomi i rodzina się ze mnie śmieją :twisted:
Alfa Romeo 166 3.2 V6 TI



ItalianGaraz.pl - części i akcesoria do Alfa Romeo

MARCINS737
Posty: 1168
Rejestracja: 27-12-2006 20:06

Postautor: MARCINS737 » 10-01-2007 12:03

czy czas pobytu w serwisie nie wydłuża przypadkiem gwarancji ??

kurcze , sporo tego... u siebie (2.0jts) przejechalem osobiście prawie 7000km (kupiłem przy przebiegu 29500 , stan licznika na dziś 36300)

w sumie nie wiem jak u poprzedniego właściciela - u mnie póki co była regenerowana maglownica (efekt dziury w drodze) , prostowanie alu 17 ale to poprzedni właściciel pokrzywił , wywalenie w diabły ciągle się rozłączających kostek airbag pod fotelami i w zasadzie nic więcej

miałem też hałasy od tylej klapy - po posmarowaniu uszczelek smarem silikonowym zniknęły , miałem świst przy lusterku lewym - brak sruby - po wkręceniu jest ok

z aktualnych do zrobienia - paruje tylna lampa w zderzaku - trzeba ją wyjąć i "zahermetyzować" - zrobimy przy okazji malowania zderzaka uszkodzonego przez nieostrożnego sąsiada , akumulator jest słaby ale to moze być po części wina zainstalowaego audio
złazi lakier na błotnikach przednich tam gdzie leci z pod kół...

i to na razie tyle - w zawieszeniu póki co nic się nie dzieje ale przypuszczam że po zimie( jesli ta nadejdzie) będzie trzeba zrobić przegląd i co nieco powymieniać

FREECO - po gwarancji zacznij jeździć nie do aso tylko tam gdzie naprawdę naprawiają AR... nie twierdzę że to super auto ale też nie widzę
u siebie takich problemów...

EDIT :
wczoraj przepaliła mi sie zarowka przedni kierunkowskaz - oczywiscie nietypowa , wyjecie klosza kierunkowskazu - dawno nie spotkalem sie z wiekszym kretynizmem... , aby wyjac klosz potrzeba dwoch srubokretow i sporo samozaparcia... , samej zarowki nie dalo sie wyjac bez uzycia kombinerek - cala oprawka byla tak zardzewiala ze nie dalo rady jej ruszyc ... BADZIEW !!!
...z innych zapomnianych - skrzypi fotel kierowcy gdzieś w środku

Advisor
Posty: 1334
Rejestracja: 23-02-2006 09:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Advisor » 11-01-2007 22:19

freeco pisze:Przykre jest tez to że wszyscy znajomi ... się ze mnie śmieją :twisted:

My nie :)
*156 SportWagon 2.5l V6 '02 Distinctive, Grigio Sterling*
Alfista od 03/2006*
Obrazek

Awatar użytkownika
Quadrifoglio
Posty: 526
Rejestracja: 03-02-2005 18:14
Lokalizacja: W-wa
Kontaktowanie:

Postautor: Quadrifoglio » 11-01-2007 23:39

MARCINS737 pisze:EDIT :
wczoraj przepaliła mi sie zarowka przedni kierunkowskaz - oczywiscie nietypowa , wyjecie klosza kierunkowskazu - dawno nie spotkalem sie z wiekszym kretynizmem... , aby wyjac klosz potrzeba dwoch srubokretow i sporo samozaparcia... , samej zarowki nie dalo sie wyjac bez uzycia kombinerek - cala oprawka byla tak zardzewiala ze nie dalo rady jej ruszyc ... BADZIEW !!!
...z innych zapomnianych - skrzypi fotel kierowcy gdzieś w środku




Szczere kondolencje, że musisz się tak męczyć ...
Oryginalne emblematy, napisy, znaczki, logo do aut włoskich] AR since '99. http://www.uploader.pl/file/7659/upload.rar.html

freeco
Posty: 564
Rejestracja: 20-01-2005 15:38
Lokalizacja: Wieś koło stolicy
Kontaktowanie:

Postautor: freeco » 12-01-2007 08:42

Advisor pisze:
freeco pisze:Przykre jest tez to że wszyscy znajomi ... się ze mnie śmieją :twisted:

My nie :)


Miło to słyszeć/czytać :wink:
Alfa Romeo 166 3.2 V6 TI



ItalianGaraz.pl - części i akcesoria do Alfa Romeo

Awatar użytkownika
Michal
Posty: 3910
Rejestracja: 30-08-2004 22:31
Lokalizacja: Lublin / Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Michal » 12-01-2007 08:56

a co na to krzychuk :?: jak jego sprzęt się sprawuje :?: tak dla porównania :?
wcześniej:
YUGO 65 1.3 (ZASTAVA) '86 - 1994-1997
AR 146 1,4 boxer '97 - 1997-1999
AR 156 2,0 TS '98 - 2000-2001
AR 156 2,5 V6 '99 - 2001-2004
AR 156 GTA '03 - 2006-2009
AR 159 3,2V6 Q4 ti '07 - 2009-2014
teraz:
Fiat Sedici 2,0 MultiJet
Maserati Ghibli SQ4

freeco
Posty: 564
Rejestracja: 20-01-2005 15:38
Lokalizacja: Wieś koło stolicy
Kontaktowanie:

Postautor: freeco » 12-01-2007 10:41

Michal pisze:a co na to krzychuk :?: jak jego sprzęt się sprawuje :?: tak dla porównania :?


Lepiej chociaż też jakieś problemy miał. Najlepiej niech sie sam wypowie. :wink:
Alfa Romeo 166 3.2 V6 TI



ItalianGaraz.pl - części i akcesoria do Alfa Romeo

Awatar użytkownika
lukpcn
Posty: 801
Rejestracja: 22-06-2005 23:22
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Postautor: lukpcn » 12-01-2007 14:20

Ja bym się osobiście pochlastał.... :?
moim zdaniem to FAP powinno oddać ci kase za taką fuszere.... ja rozumiem że coś sie może zepsuć... ale woda w lampie ? albo źle wklejona szyba ???
za taką kase jaką kosztuje ten samochód ???? przecież to jest śmieszne....

co to jest samochód prototypowy w wersji beta czy co ????

Powiem ci że masz zdrowie że to wytrzymujesz i jeszcze nikt w zęby nie dostał z półobrotu :shock:
Jest: Mazda 6 2.0 147KM :)
Była: 145 1.4 TS 16V Blue Cosmo :)
Muzyka Royalty Free: www . RoyaltyFreeHeaven . com

freeco
Posty: 564
Rejestracja: 20-01-2005 15:38
Lokalizacja: Wieś koło stolicy
Kontaktowanie:

Postautor: freeco » 12-01-2007 16:39

lukpcn pisze:Ja bym się osobiście pochlastał.... :?
moim zdaniem to FAP powinno oddać ci kase za taką fuszere.... ja rozumiem że coś sie może zepsuć... ale woda w lampie ? albo źle wklejona szyba ???
za taką kase jaką kosztuje ten samochód ???? przecież to jest śmieszne....

co to jest samochód prototypowy w wersji beta czy co ????

Powiem ci że masz zdrowie że to wytrzymujesz i jeszcze nikt w zęby nie dostał z półobrotu :shock:


Moze i powinienem komkoś trafić , ale ja nie mam czasu na walke przez kilka lat w sądzie.

Drugi aspekt to wieczna :lol: gwarancja na części które ciągle trzeba wymieniać .
AR to samochód z bardzo długą gwarancją na :
Whacze i elementy zawieszenia , wariator , turbine i wiele innych części które mi wymieniają na nowe. :wink:
Alfa Romeo 166 3.2 V6 TI



ItalianGaraz.pl - części i akcesoria do Alfa Romeo

Awatar użytkownika
Requan
Posty: 94
Rejestracja: 08-08-2006 11:13
Lokalizacja: Kwidzyn

Postautor: Requan » 14-01-2007 20:49

Choć sławna jest też histori BMW i Mercedesa za 300 tys zł Liczba usterek i sposób traktowania ciebie to przy nich pikuś ...

Moj kumpel jakis czas temu kupil sobie nowiutkiego merca vaneo. Sluchajcie, te auto wiecej w serwisie przestalo niz przejezdzilo. W koncu zrobil dym i serwis aby go jakos udobruchac dal mu w prezencie navigacje wartosci 3,5 tys, choc prawde mowiac powinien dac mu nowy egzemplarz.
Szkoda tylko ze jak merce czy inne niemieckie auta sie psuja to sie to jakos przemilcza, jak np. wloskie, francuzkie to rozdmuchuje sie to na caly swiat
Pozdrawiam
Marcin
AR 156 2.0 TS '99

krzychuk
Posty: 1101
Rejestracja: 10-01-2005 20:36
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Postautor: krzychuk » 15-01-2007 09:41

Michal pisze:a co na to krzychuk :?: jak jego sprzęt się sprawuje :?: tak dla porównania :?


U mnie 10 stycznia minęlo 2 lata w GT. W tym czasie przejechałem 47000km i obecnie auto ma 58700 (przypominam auto kupione od dealera jako demówka po 6 miesiącach z przebiegiem 10700).
- 38500 wymiana przedniego zawieszenia , stabilizator i wahacze - naprawa gwarancyjna
- 40500 wymiana kompletu hamulców, tyl klocki, przód tarcze i klocki (przód komplet taroxa) seryjne zniszczyłem na autostradzie przy kilkuastu hamowaniach 200->110km/h bo jakoś mało kto uciekał na czas z lewego pasa
- 42000 wymiana skrzyni biegów, problem opisany na forum, wypadla dziura w obudowie, olej sie wylal i skrzynia uległa zmieleniu - naprawa gwarancyjna
- przy około 45000 i na 2 tygodnie przed końcem gwarancji padl akumulator i samochod pojechał na lawecie do ASO - wymiana na gwarancji na nowy
- gdzieś w między czasie zepsuła się centralka od szyby w drzwiach kierowcy - wymiana gwarancyjna
- gdzies w międzyczasie przy przebiegu okolo 20000km wymiana kierunkow w przednim zderzaku - parowały naprawa gwarancyjna

Po za tym auto ma "dziwną" przypadłość ale jak twierdzi centarala Fiata jest to w pełni noramalne w JTS'ach, mianowicie nie do konca równa praca silnika na biegu jałowym, trafiają się wahnięcia w zakresie 500-900 obr/min (silnik nigdy nie zgasł) oraz samochod wyraźnie kopci na czarno, to tez wg centrali jest typowe dla silnikow benzynowych z wtryskiem bezpośrednim

Po za tym dla swojego bezpieczeństwa z racji, że jest to byla demowka przy przebiegi ok 48000 zmienilem kompletny rozrząd wraz z regulatorem faz. Olej wymianiany co 7000km i po kilku próbach jeżdżony na selenii racing. Zużycie oleju między wymianami na pozimie 1l więc jeszcze akceptowalnie.

Także jak widać GT nie jest kompletnie bezusterkowa ale poza skrzynią biegów, co do której mam swoją teorie sa to drobiazgi, ktore może troche denerwujące ale do przezycia
2008 Fiat 500 1.2 Pop
2008 Subaru Legacy Kombi 2.0 Boxer Diesel

"Never worry about old troubles with your Alfa Romeo. Soon you will be facing new problems"

Awatar użytkownika
nyknow
Posty: 862
Rejestracja: 20-07-2006 13:16
Lokalizacja: oklice St.Woli

Postautor: nyknow » 15-01-2007 10:51

szczerze współczuje - u mnie gwarancja przestaje dzialac 09'2007 i potem to strach bedzie dalej przemieszczac sie alfą ?!

ciekawe jakei koszty poniósłbyś gdybyś musiał płacić za wszystkie te czynności serwisowe oraz częsci.

życze powodzenia oraz tego zeby po gwarancji nie trzeba bylo tak czesto i długo zostawiac auta w serwisie.

gk/
posiadałem:
Alfa Romeo 156 1,9 MJet
08'2005 - 90k.km.
Toyota Corolla 1,6
02'2005 - 68k.km.

Awatar użytkownika
Quadrifoglio
Posty: 526
Rejestracja: 03-02-2005 18:14
Lokalizacja: W-wa
Kontaktowanie:

Postautor: Quadrifoglio » 15-01-2007 12:02

nyknow pisze:szczerze współczuje - u mnie gwarancja przestaje dzialac 09'2007 i potem to strach bedzie dalej przemieszczac sie alfą ?!
gk/


Strach Panie, ja zawsze wożę w bagażniku zapasowy silnik i komplet wahaczy. Przecież to tylko Fiat ... ;)
Oryginalne emblematy, napisy, znaczki, logo do aut włoskich] AR since '99. http://www.uploader.pl/file/7659/upload.rar.html

Awatar użytkownika
andalf
Posty: 623
Rejestracja: 02-08-2005 23:26
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: andalf » 15-01-2007 12:18

nyknow pisze:szczerze współczuje - u mnie gwarancja przestaje dzialac 09'2007 i potem to strach bedzie dalej przemieszczac sie alfą ?!

Nie przesadzajmy. U mnie 2 lata i 40kkm (też kupowałem demo z 12kkm przebiegu), też JTS (choć nie mam GT) i jak dotąd najpoważniejszą usterką (nieurojoną) była niekontaktująca kostka poduszki powietrznej. Już wiem że czeka mnie wymiana stabilizatora (i przyległych dupereli w zawieszeniu) ale tego się przecież należało spodziewać przy takich drogach!
Jak się dba i 'krzywdy' jakowejś nie czyni, to Alfa sprawuje się co najmniej przyzwoicie.
AR 156 2.0 JTS

krzychuk
Posty: 1101
Rejestracja: 10-01-2005 20:36
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Postautor: krzychuk » 15-01-2007 14:33

nyknow pisze:szczerze współczuje - u mnie gwarancja przestaje dzialac 09'2007 i potem to strach bedzie dalej przemieszczac sie alfą ?!

ciekawe jakei koszty poniósłbyś gdybyś musiał płacić za wszystkie te czynności serwisowe oraz częsci.

życze powodzenia oraz tego zeby po gwarancji nie trzeba bylo tak czesto i długo zostawiac auta w serwisie.

gk/


na zawieszenie nie patrzę bo to nie wina samochodu tylko dróg i sporych felg na ktorych sie turlam. Centralka szyby to koszt wg epera coś koło 450zl więc nie tragedia, koszt akumulatora okolice 200-250zl więc tez do przezycia. Sam mialem go wymieniac ale tak się szczęśliwie złozylo, że sam byl padł i nie musiałem. Pozostaje kwestia skrzyni biegow i tu koszta faktycznie nie sa małe bo nowa około 8000zł, tzw regenerowana od FAP okolo 4500zł (ceny netto bez robocizny) ale zawsze można kupic używke z rozbitka i wtedy koszt okolo 1000zl więc gdyby odpukac tak się przytrafiło to tez da się przeżyc.
Lampki to tez nie sa duże pieniądze bo w okolicach 200zł sztuka chociaż jakby to robić poza aso to możnaby je wysuszyć, uszczelnić i zrobily to za paredziesiąt zl a ASO z racji określonuch stawek za roboczogodzinę to taniej bylo je wymienic na nowe niz sie bawić z tymi.

Ja nie narzekam, auto jeździ daje ogromnie dużo przyjemności i jest ok.
2008 Fiat 500 1.2 Pop

2008 Subaru Legacy Kombi 2.0 Boxer Diesel



"Never worry about old troubles with your Alfa Romeo. Soon you will be facing new problems"

Awatar użytkownika
olin_zg
Posty: 33
Rejestracja: 30-08-2006 09:55
Lokalizacja: lubuskie
Kontaktowanie:

Postautor: olin_zg » 15-01-2007 20:34

Hmm jak sie czyta te posty wydaje sie ze awaryjne GT jest wiadomo alfa ma swoje przypadlosci ktorych sam sie ucze, ale sam musze powiedziec ze od konca sierpnia pomykam krajowa GT i..w zasadzie nic,raz ubylo z deka pleju wspomagania i tyle, nie kopci nie stuka (fakt byl od kierowcy przetarty) i od razu z felgami wymienili (AC) drazki itp az za duzo i cisza absolutna Gosc w 2 lata przejechal 36 tys ja malo co bo dopisalem 4tys moje, nawet oleju nie ubywa fakt male obroty czesto bo tylko miasto w zasadzie Moze to kwestia intensywnej eksploatacji auta, bo chyba malo realne jest ze rozne modele maja inna jakosc wykonania
Alfa Romeo GT 2.0 JTS Discintive

marcinel
Posty: 843
Rejestracja: 24-11-2008 11:15
Lokalizacja: Łódź

Postautor: marcinel » 16-01-2007 09:53

olin_zg pisze: Moze to kwestia intensywnej eksploatacji auta, bo chyba malo realne jest ze rozne modele maja inna jakosc wykonania


Podejrzewam jednak ,że poszczególne modele mogą różnić sie jakością i to całkiem znacznie . :wink:

Co do intensywnej eksploatacji to fakt ,Alfa sie do tego nie nadaje (zaczyna sie p...yć na potegę ,a Ty możesz zacząć z wyprzedzeniem zamawiać częsci -jakie wpadną Ci do głowy ), ale "prawdziwa jazda" zaczyna się gdzieś przy przebiegu 150 tys. 8)
Równie dobrze możesz wziąc 2-3 letnie 350Z na kredyt wyjdzie porównywalnie :lol:

Podsumowując 156-ta nadaje sie raczej do bulwarowych przejażdżek takich jakie Ty uskuteczniasz no chyba ,że lubisz grzebać w autach
i traktujesz to czysto hobbystycznie to w porządku.
Były AR 2.0 TS i dwie fałki.
Jest Hanka cl7 2.0 (co prawda z 2 świecami
i łańcuchem ale za to z wariatorem )


Wróć do „Porozmawiajmy o Alfie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości