pytanie o opony

Pytania, porady i opinie.

Moderator: Moderatorzy

iradek
Posty: 2
Rejestracja: 09-02-2007 09:34

Postautor: iradek » 09-02-2007 12:18

Polecam TOYO Proxes T1-R. Są niezłe i na suchą i mokrą nawierzchnie... Drugi mój wybór to Yokohama. Pirelli PZero sie szybko scierają.

Pozdrawiam

chendo
Posty: 538
Rejestracja: 04-09-2004 11:48
Lokalizacja: Stare Juchy
Kontaktowanie:

Postautor: chendo » 10-02-2007 08:56

Ja jeździłem na GSD 2 i... NIGDY WIĘCEJ GOOD YEARA!!! Przepraszam wszystkich, którzy posiadaja opony tej marki...
Opisywałem kiedyś na forum swoje perypetie z tymi oponami :?
Też je reklamowałem. Częściowo uznano reklamacje.
Obecnie na Alfie mam Dunlopy Sport Maxxxy. I jestem z nich bardzo zadowolony.
A na Z4 mam Bridgestony Potenza i to są dopiero opony!!! Najlepsze na jakich jeździłem :D
A jeszcze co do opon...
Dziwne zachowanie Twoich opon może być spowodowane tym, że nie dopilnowałeś ciśnienia w nich... Jeżdżąc na 17-tkach trzeba wciąż kontrolować poziom ciśnienia. Drobne różnice potrafią skutecznie zeżreć oponę... A to powodować może jej głośną pracę.
Moja rada:)
Zrób tak jak ja:)
Przesiądź się na 16-tki i zobaczysz, że to idealny rozmiar na polskie drogi.
Pozdrawiam :!:
1999-2003 - AR 156 2.0 T.S. 155 KM
2003-2007 - AR 156 SW 1,9 JTD M-Jet 159 KM 355Nm!!!
2007- ? AR 159 1,9 JTDM 150 KM
2005-2009 BMW Z4 2,5i 192 KM
2009-? Porsche Boxster 2,7 245 KM

freeco
Posty: 564
Rejestracja: 20-01-2005 15:38
Lokalizacja: Wieś koło stolicy
Kontaktowanie:

Postautor: freeco » 10-02-2007 09:56

chendo pisze:Ja jeździłem na GSD 2 i... NIGDY WIĘCEJ GOOD YEARA!!! Przepraszam wszystkich, którzy posiadaja opony tej marki...


Podzielam Twoja opinie o tych oponach.
Alfa Romeo 166 3.2 V6 TI

ItalianGaraz.pl - części i akcesoria do Alfa Romeo

Awatar użytkownika
nyknow
Posty: 862
Rejestracja: 20-07-2006 13:16
Lokalizacja: oklice St.Woli

Postautor: nyknow » 10-02-2007 10:57

chendo pisze:Ja jeździłem na GSD 2 i... NIGDY WIĘCEJ GOOD YEARA!!! Przepraszam wszystkich, którzy posiadaja opony tej marki...
Opisywałem kiedyś na forum swoje perypetie z tymi oponami :?
Też je reklamowałem. Częściowo uznano reklamacje.
Obecnie na Alfie mam Dunlopy Sport Maxxxy. I jestem z nich bardzo zadowolony.
A na Z4 mam Bridgestony Potenza i to są dopiero opony!!! Najlepsze na jakich jeździłem :D
A jeszcze co do opon...
Dziwne zachowanie Twoich opon może być spowodowane tym, że nie dopilnowałeś ciśnienia w nich... Jeżdżąc na 17-tkach trzeba wciąż kontrolować poziom ciśnienia. Drobne różnice potrafią skutecznie zeżreć oponę... A to powodować może jej głośną pracę.
Moja rada:)
Zrób tak jak ja:)
Przesiądź się na 16-tki i zobaczysz, że to idealny rozmiar na polskie drogi.
Pozdrawiam :!:


Juz zdecydowalem sie na GoodYear GSD3-klamka zapadla (17cali).

gk/
posiadałem:
Alfa Romeo 156 1,9 MJet
08'2005 - 90k.km.
Toyota Corolla 1,6
02'2005 - 68k.km.

Awatar użytkownika
Maciej Loret
Posty: 6285
Rejestracja: 22-11-2004 12:03
Lokalizacja: Bydgoszcz, Zgorzelec
Kontaktowanie:

Postautor: Maciej Loret » 10-02-2007 11:05

chendo pisze:Ja jeździłem na GSD 2 i... NIGDY WIĘCEJ GOOD YEARA!!!


A na GSD3 jeździłeś? Bo wielu mogłoby powiedzieć, że raz jechały Alfą i nigdy więcej... :lol:

Ja nigdy nie jeździłem na żadnych z nich, ale z opinii tych, którzy jeździli, to to są różne opony (GSD2 i GSD3). I te pierwsze to nadają się na wystawę, a drugie do jeżdżenia. To opinie osób, które nie jednym samochodem jeździły, nie tylko cywilnym i nie tylko jeden komplet opon zajeździły.

Awatar użytkownika
marcin_145
Posty: 2210
Rejestracja: 28-08-2004 12:26
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Postautor: marcin_145 » 10-02-2007 14:56

Advisor pisze:
Advisor pisze:Jak tylko będe miał 100% pewność do tego, że 'tamte' felgi jakie mam na oku są w drodze (dostępne), to na pewno dam znać :D Podpowiadam, że w tej operacji opieram się na ofercie sklepu www.italiangaraz.pl i życliwej pomocy i współpracy freeco :) Wszystkim polecam 8)

Takie:
Obrazek
Na żywo o wiele piękniejsze, niż na zdjeciu 8) ..teraż tylko uzbroić się w cirepliwość -> pogoda... :roll:

Tommi, znalazłem Twoje felgi na sportwagonie - pozwole sobie wkleić bo baaaaaaaaaaaardzo mi sie podobaja ;)
Obrazek
Obrazek

pozdrawiam
Kiedyś:
Alfa Romeo 145 Junior 1,4 TS - 3 lata razem
http://img18.imageshack.us/my.php?image=p73100545ch.jpg
Teraz:
AR 156 SW 1,9 JTD 2001 124 kkm na karku :)
http://img61.imageshack.us/my.php?image=p1010055rn8.jpg

Advisor
Posty: 1334
Rejestracja: 23-02-2006 09:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Advisor » 10-02-2007 15:24

Dzięki :D ....aby szybko się robiło ciepło... 8)
*156 SportWagon 2.5l V6 '02 Distinctive, Grigio Sterling*
Alfista od 03/2006*
Obrazek

Awatar użytkownika
nyknow
Posty: 862
Rejestracja: 20-07-2006 13:16
Lokalizacja: oklice St.Woli

Postautor: nyknow » 10-02-2007 17:48

marcin_145 pisze:(...)pozwole sobie wkleić bo baaaaaaaaaaaardzo mi sie podobaja ;)

pozdrawiam


te felgi ze zdjecia, ktore wkleiles sa jakies biale ?!
posiadałem:

Alfa Romeo 156 1,9 MJet

08'2005 - 90k.km.

Toyota Corolla 1,6

02'2005 - 68k.km.

Awatar użytkownika
nyknow
Posty: 862
Rejestracja: 20-07-2006 13:16
Lokalizacja: oklice St.Woli

Postautor: nyknow » 10-02-2007 17:52

Maciej Loret pisze:A na GSD3 jeździłeś? Bo wielu mogłoby powiedzieć, że raz jechały Alfą i nigdy więcej... :lol:

Ja nigdy nie jeździłem na żadnych z nich, ale z opinii tych, którzy jeździli, to to są różne opony (GSD2 i GSD3). I te pierwsze to nadają się na wystawę, a drugie do jeżdżenia. To opinie osób, które nie jednym samochodem jeździły, nie tylko cywilnym i nie tylko jeden komplet opon zajeździły.


oby tak bylo-za jakis czas bede i ja mogl cos powiedziec o tych oponach. gsd2 w sumie przez jakies 10-15k.km. byly calkiem ok. ale pozniej halas zrobil sie ogromny i bujanie na prostej drodze bylo nie do przyjecia.

gk/
posiadałem:

Alfa Romeo 156 1,9 MJet

08'2005 - 90k.km.

Toyota Corolla 1,6

02'2005 - 68k.km.

Awatar użytkownika
marcin_145
Posty: 2210
Rejestracja: 28-08-2004 12:26
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Postautor: marcin_145 » 10-02-2007 20:17

nyknow pisze:
marcin_145 pisze:(...)pozwole sobie wkleić bo baaaaaaaaaaaardzo mi sie podobaja ;)

pozdrawiam


te felgi ze zdjecia, ktore wkleiles sa jakies biale ?!


Śrebrne ;) Zdjecie było robione chyba przy dużym świetle no i mogło tak wyjść ze są białawe ;)

pozdrawiam
Kiedyś:

Alfa Romeo 145 Junior 1,4 TS - 3 lata razem

http://img18.imageshack.us/my.php?image=p73100545ch.jpg

Teraz:

AR 156 SW 1,9 JTD 2001 124 kkm na karku :)

http://img61.imageshack.us/my.php?image=p1010055rn8.jpg

chendo
Posty: 538
Rejestracja: 04-09-2004 11:48
Lokalizacja: Stare Juchy
Kontaktowanie:

Postautor: chendo » 11-02-2007 20:07

Maciej Loret pisze:
chendo pisze:Ja jeździłem na GSD 2 i... NIGDY WIĘCEJ GOOD YEARA!!!


A na GSD3 jeździłeś? Bo wielu mogłoby powiedzieć, że raz jechały Alfą i nigdy więcej... :lol:

Ja nigdy nie jeździłem na żadnych z nich, ale z opinii tych, którzy jeździli, to to są różne opony (GSD2 i GSD3). I te pierwsze to nadają się na wystawę, a drugie do jeżdżenia. To opinie osób, które nie jednym samochodem jeździły, nie tylko cywilnym i nie tylko jeden komplet opon zajeździły.


Widzisz Maciek :lol:
Nie jeździłeś ale opierasz się na opiniach ludzi, którzy jeździli i mówią...
A jeśli oni się mylą :?: :wink:
Ja powiedziałem swoje zdanie. Ja z kolei słyszałem, że GSD3 jeszcze szybciej się zużywają niż poprzedniczki.
No i jeszcze kwestia indeksu prędości... Im wyższy indeks tym szybsze zużycie. Nie warto kupować bardzo wysokich indeksów. Jak dla mnie to wystarcza ten do 240 km/h :lol: :lol: :lol:
Pozdrawiam Maćku:)
Na koniec roku odwiedziłem Twoje miasto:) Kupowałem goldena w Bydgoszczy. Stan ulic macie okropny :?
1999-2003 - AR 156 2.0 T.S. 155 KM

2003-2007 - AR 156 SW 1,9 JTD M-Jet 159 KM 355Nm!!!

2007- ? AR 159 1,9 JTDM 150 KM

2005-2009 BMW Z4 2,5i 192 KM

2009-? Porsche Boxster 2,7 245 KM

Awatar użytkownika
Maciej Loret
Posty: 6285
Rejestracja: 22-11-2004 12:03
Lokalizacja: Bydgoszcz, Zgorzelec
Kontaktowanie:

Postautor: Maciej Loret » 11-02-2007 20:20

chendo pisze:Widzisz Maciek :lol:
Nie jeździłeś ale opierasz się na opiniach ludzi, którzy jeździli i mówią...
A jeśli oni się mylą :?: :wink:


Oczywiście jest to mozliwe. Aczkolwiek nie są to opinie z serii "...z Onetu"... i nie są wygłaszane przez "byle kogo".

chendo pisze:Ja powiedziałem swoje zdanie. Ja z kolei słyszałem, że GSD3 jeszcze szybciej się zużywają niż poprzedniczki.


No cóż. Ludzie kupujący opony UHP i świadomie je wykorzystujący w okolicach granicy ich możliwości zużycie opon stawiają gdzieś na równi z ich kolorem... :lol:

chendo pisze:No i jeszcze kwestia indeksu prędości... Im wyższy indeks tym szybsze zużycie. Nie warto kupować bardzo wysokich indeksów. Jak dla mnie to wystarcza ten do 240 km/h :lol: :lol: :lol:


O tym nie słyszałem. Ja i tak pewnie swoje wywalę z przebiegiem 40kkm, bo będą za stare. :lol:
Moje zimówki kupione w grudniu '05 mają przebieg około 7kkm. :lol:

chendo pisze:Pozdrawiam Maćku:)
Na koniec roku odwiedziłem Twoje miasto:) Kupowałem goldena w Bydgoszczy. Stan ulic macie okropny :?


Taaa, pozdrawiam...
A zadzwonić nie mogłeś, tylko chyłkiem się przemknąłeś? :lol:
Co to jest ta "goldena"?
Trzeba było pojechać do Wrocławia i od razu byś chwalił stan ulic w Bydgoszczy. :lol:

chendo
Posty: 538
Rejestracja: 04-09-2004 11:48
Lokalizacja: Stare Juchy
Kontaktowanie:

Postautor: chendo » 11-02-2007 23:17

Z tym szybszym zdzieraniem się w miarę podwyższania indeksu prędkości to mi się kiedyś jeden z oponiarzy wygadał :wink: Kiedyś się napalałem na indeksy ZR i takie tam :lol:
A teraz już wiem co mam wiedzieć 8) I nie przesadzam :wink:

A Golden to piesek:)
Golden Retriver.
Czas był nieodpowiedni na spotkania. Byłem późno a poza tym było to w przeddzień Sylwestra. Pewnie szykowałeś się na balety :wink:
Pozdrawiam :!:
1999-2003 - AR 156 2.0 T.S. 155 KM

2003-2007 - AR 156 SW 1,9 JTD M-Jet 159 KM 355Nm!!!

2007- ? AR 159 1,9 JTDM 150 KM

2005-2009 BMW Z4 2,5i 192 KM

2009-? Porsche Boxster 2,7 245 KM

Awatar użytkownika
Maciej Loret
Posty: 6285
Rejestracja: 22-11-2004 12:03
Lokalizacja: Bydgoszcz, Zgorzelec
Kontaktowanie:

Postautor: Maciej Loret » 11-02-2007 23:20

chendo pisze:A Golden to piesek:)
Golden Retriver.


A gdzie kupowałeś jeśli mozna wiedzieć? Na jakiejś giełdzie?

chendo pisze:Czas był nieodpowiedni na spotkania. Byłem późno a poza tym było to w przeddzień Sylwestra. Pewnie szykowałeś się na balety :wink:


Byłem wówczas prawie 400km od Bydgoszczy. :lol:

chendo
Posty: 538
Rejestracja: 04-09-2004 11:48
Lokalizacja: Stare Juchy
Kontaktowanie:

Postautor: chendo » 11-02-2007 23:34

Maciej Loret pisze:
chendo pisze:A Golden to piesek:)
Golden Retriver.


A gdzie kupowałeś jeśli mozna wiedzieć? Na jakiejś giełdzie?

quote]

Hehehe, nie pytaj mnie :lol:
Dojechałem na 20 do Twojego miasta. I szukałem jakiegoś osiedla domków jednorodzinnych. A kobieta - sprzedająca tak mi tłumaczyła że szok :shock:
Ale znalazłem.
To jakaś prywatna hodowla.
A rasa jest super. Super przyjaciel z takiego psiaka :D
1999-2003 - AR 156 2.0 T.S. 155 KM

2003-2007 - AR 156 SW 1,9 JTD M-Jet 159 KM 355Nm!!!

2007- ? AR 159 1,9 JTDM 150 KM

2005-2009 BMW Z4 2,5i 192 KM

2009-? Porsche Boxster 2,7 245 KM

krzychuk
Posty: 1101
Rejestracja: 10-01-2005 20:36
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Postautor: krzychuk » 12-02-2007 10:45

chendo pisze:
Maciej Loret pisze:
chendo pisze:A Golden to piesek:)
Golden Retriver.


A gdzie kupowałeś jeśli mozna wiedzieć? Na jakiejś giełdzie?

quote]

Hehehe, nie pytaj mnie :lol:
Dojechałem na 20 do Twojego miasta. I szukałem jakiegoś osiedla domków jednorodzinnych. A kobieta - sprzedająca tak mi tłumaczyła że szok :shock:
Ale znalazłem.
To jakaś prywatna hodowla.
A rasa jest super. Super przyjaciel z takiego psiaka :D


ja już ma zaplanowane, że gdzieś koło kwiecień/maj dołączy do rodziny drugi pies i właśnie już szukam goldena :D
2008 Fiat 500 1.2 Pop
2008 Subaru Legacy Kombi 2.0 Boxer Diesel

"Never worry about old troubles with your Alfa Romeo. Soon you will be facing new problems"

Awatar użytkownika
nyknow
Posty: 862
Rejestracja: 20-07-2006 13:16
Lokalizacja: oklice St.Woli

Postautor: nyknow » 12-02-2007 10:48

krzychuk pisze:
chendo pisze:
Maciej Loret pisze:
chendo pisze:A Golden to piesek:)
Golden Retriver.


A gdzie kupowałeś jeśli mozna wiedzieć? Na jakiejś giełdzie?

quote]

Hehehe, nie pytaj mnie :lol:
Dojechałem na 20 do Twojego miasta. I szukałem jakiegoś osiedla domków jednorodzinnych. A kobieta - sprzedająca tak mi tłumaczyła że szok :shock:
Ale znalazłem.
To jakaś prywatna hodowla.
A rasa jest super. Super przyjaciel z takiego psiaka :D


ja już ma zaplanowane, że gdzieś koło kwiecień/maj dołączy do rodziny drugi pies i właśnie już szukam goldena :D


ja polecam rottweiler'a
gk/
posiadałem:

Alfa Romeo 156 1,9 MJet

08'2005 - 90k.km.

Toyota Corolla 1,6

02'2005 - 68k.km.

Awatar użytkownika
nyknow
Posty: 862
Rejestracja: 20-07-2006 13:16
Lokalizacja: oklice St.Woli

Postautor: nyknow » 06-03-2007 11:04

no i wczoraj zalozylem nowe opony letnie oraz oczywiscie felgi aluminiowe. auto prezentuje sie duzo lepiej (na zime mam felgi stalowe) ale powiem szczerze ze nie bardzo moge sie przyzwyczaic do tych nowych opon - mam wrazenie ze glosniejsze niz zimowe (letnie 215 zimowe 195) no i trzeba uwazac na koleiny (mam nadzieje ze to kwestia przyzwyczajenia).

gk/
posiadałem:

Alfa Romeo 156 1,9 MJet

08'2005 - 90k.km.

Toyota Corolla 1,6

02'2005 - 68k.km.

Awatar użytkownika
valdek
Posty: 1995
Rejestracja: 11-01-2005 13:34
Lokalizacja: Lublin-Nałęczów-Puławy
Kontaktowanie:

Postautor: valdek » 06-03-2007 17:54

chendo pisze:Moja rada:)
Zrób tak jak ja:)
Przesiądź się na 16-tki i zobaczysz, że to idealny rozmiar na polskie drogi.
Pozdrawiam :!:


A myślałem Chendo, że jesteś kolegą... :roll: :) :wink:
Kiedy zastanawiałem się na jakie 16-tki zmienić swoje 16-tki to proponowałeś mi 17-tki, po czym sam przesiadłeś się z 17-tek na 16-tki... :lol:

OK. Dokonałem testowego zakupu 17-tek (piecioramienny Novitec z rantem), po okazyjnej (?) cenie 1200 zł/kpl z dwona oponami Toyo Proxes T1-S (dwie pozostałe do zmiany), dokupiłem dwie używki Michelin Pilot (w bdb stanie) za 550 zł (bo wzór bieżnika jest podobny), założyłem, wyważyłem i czekam na sezon...
Jeśli nie da się na tym jeżdzić na co dzień to na pewno da się podjechać na zloty.... :lol:

Pozdrawiam
AR 166 2.5V6 2000 r. - po latach powrót do Busso :D
AR 156 2.4 JTD 175 PS Ti 2004r.
Yamaha Virago 1000 1986r.
15 lat w AR156 (poprzednio 2x156V6), niezapomniane Busso poniżej:
http://valdek.alfa156.w.interia.pl/

chendo
Posty: 538
Rejestracja: 04-09-2004 11:48
Lokalizacja: Stare Juchy
Kontaktowanie:

Postautor: chendo » 08-03-2007 09:10

valdek pisze:
chendo pisze:Moja rada:)
Zrób tak jak ja:)
Przesiądź się na 16-tki i zobaczysz, że to idealny rozmiar na polskie drogi.
Pozdrawiam :!:


A myślałem Chendo, że jesteś kolegą... :roll: :) :wink:
Kiedy zastanawiałem się na jakie 16-tki zmienić swoje 16-tki to proponowałeś mi 17-tki, po czym sam przesiadłeś się z 17-tek na 16-tki... :lol:

OK. Dokonałem testowego zakupu 17-tek (piecioramienny Novitec z rantem), po okazyjnej (?) cenie 1200 zł/kpl z dwona oponami Toyo Proxes T1-S (dwie pozostałe do zmiany), dokupiłem dwie używki Michelin Pilot (w bdb stanie) za 550 zł (bo wzór bieżnika jest podobny), założyłem, wyważyłem i czekam na sezon...
Jeśli nie da się na tym jeżdzić na co dzień to na pewno da się podjechać na zloty.... :lol:

Pozdrawiam


W związku z tym, że nie pamiętam jak było, to teraz można mi wszystko wcisnąć :lol:
Na swoje usprawiedliwienie mam jednak to, że nie wiedziałem iż na 16-tkach tak dobrze się jeździ:)
Ale skoro zdecdowałeś się Valdek na 17... Mam nadzieję, że nie będziesz miał takich przygód jak ja.
Jaki ciśnienie dajesz w kółka :?:
1999-2003 - AR 156 2.0 T.S. 155 KM

2003-2007 - AR 156 SW 1,9 JTD M-Jet 159 KM 355Nm!!!

2007- ? AR 159 1,9 JTDM 150 KM

2005-2009 BMW Z4 2,5i 192 KM

2009-? Porsche Boxster 2,7 245 KM


Wróć do „Porozmawiajmy o Alfie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości

cron