http://www.youtube.com/watch?v=p36U-ReVQO4
PS. Michał napisz do nich aby ci zrobili egzemplarz 159Q4 z tym motorem

Moderator: Moderatorzy
valdek pisze:http://fierglu.blog.interia.pl/?id=1637869
http://www.youtube.com/watch?v=p36U-ReVQO4
PS. Michał napisz do nich aby ci zrobili egzemplarz 159Q4 z tym motorem
Damian156 pisze:valdek pisze:http://fierglu.blog.interia.pl/?id=1637869
http://www.youtube.com/watch?v=p36U-ReVQO4
PS. Michał napisz do nich aby ci zrobili egzemplarz 159Q4 z tym motorem
A już nie napisałeś kto Ci podesłał te linki...
valdek pisze:Damian156 pisze:valdek pisze:http://fierglu.blog.interia.pl/?id=1637869
http://www.youtube.com/watch?v=p36U-ReVQO4
PS. Michał napisz do nich aby ci zrobili egzemplarz 159Q4 z tym motorem
A już nie napisałeś kto Ci podesłał te linki...
...jakiś koleś z GTV-ki na niezłych szprychówkach...![]()
Pozdr.
do tej pory nikt go nie zauważył w lublinievaldek pisze:...jakiś koleś z GTV-ki na niezłych szprychówkach...![]()
Pozdr.
tomass pisze:do tej pory nikt go nie zauważył w lublinievaldek pisze:...jakiś koleś z GTV-ki na niezłych szprychówkach...![]()
Pozdr.
Michal pisze:no cóż ... rozmawiałem z Autodeltą o możliwości rozwiercenia nowego 3,2V6 do pojemności 3,7 lub 3,8 ... teoretycznie istnieje taka możliwość ale chłopaki się do tego nie palą. Rozmawiali o tym i po prau dniach powiedzieli że owszem ale to by kosztowało, bo byłbym pierwszym klientem. Mówili o okolo 20tys GPB ... a raczej nie chcą rozłożyć kosztów wdrożenia na kilku klientów ... doładowanie sprzedaje się ledwo co więc ryzyko porażki finansowej jest wysokie ...
jednym słowem, gdzie się nie odwrócisz tam doopa
Michal pisze:nie bardzo rozumiem, co masz na myśli pisząc 100tysięcznik
Michal pisze:poza tym takie auto waży 1,7 tony i z tego co wiem to w zakrętach prowadzi się tylko odrobinę gorzej od Imprezy
Michal pisze:obawiam się, że doładowanie może znacznie przyspieszyć niszczenie silnika, poza tym wzrost spalania może być moim zdaniem nieadekwatny do oczekiwań (turbodziura, oczekiwanie na wkręcenie się sprężarki ... itp)
Michal pisze:poza tym nie chcę podnościć mocy o 100kM, wolałbym 50-60kM i przyspieszenie rzędu 6s do "setki" ... takie rozwiązanie bardziej cywilizowane
Michal pisze:marek marek marek ... w Autodelcie poweidzieli mi że wersja Q4 była specjalnie zaprojektowana przyszłościowo pod GTA więc zapas w budzie jest ...
porter pisze:Witam.
Mysle ze wyciskanie wiecej jak 200 koni przy samochodach przednionapedowych jest tylko sztuka dla sztuki.
porter pisze:przy naprawde ostrej jezdzie na zakretach trzeba zdjac noge z gazu zeby nie wyleciec (urok przedniego napedu)
porter pisze:przy naprawde ostrej jezdzie na zakretach trzeba zdjac noge z gazu zeby nie wyleciec (urok przedniego napedu)
porter pisze:Witam.
Mysle ze wyciskanie wiecej jak 200 koni przy samochodach przednionapedowych jest tylko sztuka dla sztuki.
marcinel pisze:Myślę podobnie .Za dużo pary w gwizdek .
Poniżej czasy z Nordschleife (bmw 130i przy podobnej mocy jak GTA miażdży je)A sporo aut słabszych o 40-50 KM ma podobne albo lepsze czasy.
http://www.supercars.net/PitLane?fID=0& ... ewThread=y
Michal pisze:porter pisze:przy naprawde ostrej jezdzie na zakretach trzeba zdjac noge z gazu zeby nie wyleciec (urok przedniego napedu)
ciekawa teoria
porter pisze:Michal pisze:porter pisze:przy naprawde ostrej jezdzie na zakretach trzeba zdjac noge z gazu zeby nie wyleciec (urok przedniego napedu)
ciekawa teoria
Dodaj gazu na zakrecie w przednio napedowce to zwiekszenie prawdopodobienstwa uslizgu opon i wymuszanie podsterownosci. Przy napedzie na tyl dodanie gazu na zakrecie to wymuszenie nadsterownosci. Co w tym "nadzwyczajnego"?
Wróć do „Porozmawiajmy o Alfie”
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości