Strona 3 z 4

: 09-07-2009 15:45
autor: pietrekj
spark1.8 pisze:
pietrekj pisze:Posadziłem za stery teściową. :mrgreen:

:shock: co czułbyś, gdyby spadły (obie) w przepaść :?: :D


To zależy gdzie bym wtedy był :roll:
Jeżeli siedziałbym obok, czułbym przede wszystkim przeciążenie. :mrgreen:
Stojąc na krawędzi czułbym gwałtowną potrzebę odnalezienia telefonu do ubezpieczyciela. :twisted:

: 10-07-2009 07:37
autor: spark1.8
no nie, czułbyś rozterkę. Radość walczyłaby ze smutkiem :D

: 10-07-2009 09:13
autor: pietrekj
spark1.8 pisze:no nie, czułbyś rozterkę. Radość walczyłaby ze smutkiem :D

Alfiści nie miewają tak banalnych odczuć :twisted: .

: 13-07-2009 12:34
autor: paolo1
Andrzejsr pisze:
paolo1 pisze:Przyjmuję do wiadomości Twoją odpowiedż ,ale nadal nie jestem przekonany co do różnic jakościowych , więc sprawdzę to ,,organoleptycznie'' :lol: . W następny weekend będę w Poznaniu na zlocie Ik@ra ,mają tam być co najmniej 2 szt. 156 GTA i ze 20 szt 156 po lifcie. Obejrzę ,pomacam i dam znać co i jak. Pzdr


Napisz póŸniej, bo też jestem ciekaw ile różnych materiałów deski w różnych odmianach 156 było.
W zwykłej 156 po FLu jest b. fajny materiał, w crosswagonie widziałem skórę na desce a w GTA ? na zdjęciach zdawało mi się, że to samo co w zwykłej 156 po FLu.

Sprawdzone , to jest ten sam materiał deska 156 GTA= desce 156 po lifcie.

: 13-07-2009 12:44
autor: Michal
przyznaj, że wygląda lepiej od tej ceraty w 159 :) ...

: 13-07-2009 14:30
autor: paolo1
Michał to tylko kwestia faktury materiału , i co sie komu podoba . W 159 materiał deski jest bardziej miękki, ale żeby porównywac z ceratą to już przegiąłeś :lol: :P

: 13-07-2009 16:47
autor: Michal
no tak :) ta z lat 70' z pewnością była tańsza :lol: ...

... ale dobra :) niech nie będzie, że jestem wybredny, po prostu mi się nie podoba

: 23-07-2009 23:49
autor: mikelo
Po 3 tygodniach użytkowania 159tki i 4000km mam pierwsze refleksje:

1. Zupełnie inne auto niż 156 tzn 156 była bardziej "narwista", sportowa a159 po prostu jedzie i mimo że parametry powinny być takie same to odczucia są takię ze ma gorsze przyśpieszenie
2. Czuć mase i to że jest większa.
3. Bardziej dopracowana, dopasowana.
4. Narazie zużycie paliwa trochę rozczarowuję
5. rewelacyjnie zachowuje sie w zakrętach
6. Super sprawa blue & me.
7. dywaniki chaczą o sprzęgło po tym jak odrazu odczepiły się z tych magicznych zaczepów;)

..no już żałowałem że ją kupiłem kiedy na krętych chorwackich dróżkach drastycznie wzrosło zużycie paliwa i zaczęło się kopcić z rury ....a to filtr cząstek stałych - po fakcie doczytałem w instrukcji;)

: 24-07-2009 06:30
autor: Michal
co wy z tymi dywanikami :?: ... mi ani razu się nie wypięły :? u mnie w ogóle taki problem nie istnieje ... już jestem gotów myśleć, że mam inne dywaniki ...

: 24-07-2009 10:51
autor: mikelo
A mi się odpieły zaraz jak przyjechałem do domu - i to odpieły się razem z tą częścią z podłogi :?

HEHEHE ale i tak ją lubię;)

: 24-07-2009 11:08
autor: MARCINS737
Michal pisze:co wy z tymi dywanikami :?: ... mi ani razu się nie wypięły :? u mnie w ogóle taki problem nie istnieje ... już jestem gotów myśleć, że mam inne dywaniki ...


to kwestia pracy nóg - może masz bardziej leniwe (jak np ja) i się nie wypinają ;)

opcja 2 - za wolno wchodzimy w zakręty , za małe przeciążenia i dywaniki leżą na swoim miejscu :)

: 02-08-2009 00:14
autor: prozi69
U mnie też się odpina, niestety zazwyczaj wiąże się to z blokadą gazu w pozycji 1. Nie to żebym nie lubił :) poprostu lubię mieć na to wpływ :))

: 02-08-2009 03:06
autor: Michal
[pozwoliłem sobie usunac powtórzony post pozi69] .. a tak poza tym, to chcialem Was zapytać, jak u Was wygląda ten dywanik :?: czy do podbitki jest mocowany na wciski czy na guziki :?: u mnie jest na guziki i jak wcześniej wspomniałem działa to świetnie, bez najmniejszych zarzutów ...

: 03-08-2009 14:12
autor: paolo1
U mnie były grube plastikowe wkręty ,które wkręcane były w podłogę i wystawały tylko 2 łebki . W oryginalnym dywaniku są 2 dziurki i troche na zasadzie zatrzasku to się mocowało .Nigdy przez 3 lata eksploatacji nie zdarzyło się aby to wyskoczyło czy nawet przesuneło.Pzdr

: 03-08-2009 19:18
autor: Michal
no właśnie, u mnie ta ksamo ... nic się nie rusza, nic sie nie przemieszcza ...

: 04-08-2009 11:21
autor: amargro
Michal pisze:... nic się nie rusza, nic sie nie przemieszcza ...


...jednym słowem, nieruchomość :wink:

: 05-08-2009 02:18
autor: Michal
dzisiaj spotkaliśmy siez kolegą Pozi69 (pozdrawiam, tak przy okazji :) ) ... zobaczył między innymi jak u mnie wyglądają zamki na dywanik i faktycznie u niego było inaczej ... co oznacza, że było kilka sposobów montowania dywanika kierowcy do podbitki ...

: 05-08-2009 23:28
autor: prozi69
Zobaczył, zobaczył..... Nie wiem dlaczego ale moja małżonka nie jest do końca szczęsliwa, że zacząłem szukac wersji Ti :)

Michał, piękna sztuka, żadne zdjęcie tego nie odda !

: 06-08-2009 10:17
autor: MARCINS737
Michał - to oczywiste że do topowej wersji silnikowej dają lepsze zaczepy dywaników - wszak dywanik jest narażony na większe przeciążenia ...w najsłabszych wersjach dywanik pewnie po prostu wrzucają do auta :wink:

: 07-08-2009 22:56
autor: Michal
dzisiaj tak na trasie z Sopotu doszedłem do wniosku, że 156 GTA miała sporo wad ale mimo wszystko się ją po prostu kochało. 159 ma kilka wad ale one doskwierają. W obu przypadkach wyjaśnieniem takiego stanu rzeczy jest silnik ... a raczej moc pod pedalem gazu :)