Postautor: Maciek-156 » 25-11-2009 09:54
Kolego zazwyczaj problem może leżeć w przepływomierzu i/lub sterowaniu zmienną geometrią turbiny. Jesli chodzi o przepływomierz to zrób pomiary po jego odłączeniu i zobacz co się dzieje. Problem związany z geometrią turbiny jest bardziej skomplikowany - szczegóły opisywałem tutaj:
http://www.alfaromeo.pl/phpBB/viewtopic.php?t=6152
Oczywiście MCSF to już awaria i ostateczność ale przyjrzyj się zaworowi overboost. Warto też przeczyścić kolektor i EGR, a także zaślepić EGR częsciową zaslepką - to rozwiązanie serwisowe fiata, a zaślepka wygląda tak:
http://www.allegro.pl/item820139355_zas ... 9_16v.html
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-JET 2004
AR156 1.6TS 2000