Strona 1 z 1

Chyba pora na gaz - Wasze doświadczenia

: 21-11-2011 15:14
autor: szymonst
Sytuacja u mnie ułożyła się tak, że najpierw zmieniłem auto a potem pracę. (gdyby było odwrotnie to wybrałbym inne auto). Obie rzeczy na szczęście na lepsze ale niestety praca dalej (z 3 km zrobiło się 30). No i koszty paliwa w mojej 147 trochę mnie męczą a sprzedaż 2-letniego auta z przebiegiem 20 tysięcy nie wchodzi w grę bo nie jestem organizacją charytatywną. I tutaj pojawia się jakże nielubiany przez Alfistów (z moją skromną osobą włącznie) temat gazu. Po krótkim przeglądzie tego co rynek oferuje w zasadzie pasuje mi tylko ta V generacja z wtryskiem gazu w postaci ciekłej. Chce żeby to było jak najlepsze dla silnika i jednocześnie nie zmuliło zbytnio już i tak niezbyt dynamicznego 105-konnego TS. Przeglądałem różne fora ale wiele wątków jest mocno wiekowych a wiadomo, że tak jak w każdej dziedzinie, tak i w świecie LPG wszystko zmienia się z miesiąca na miesiąc. I tutaj prośba do Was drodzy koledzy i koleżanki. Czy ktoś ma doświadczenia z takimi zabawkami w twin sparku? Jeśli tak to bardzo proszę o informację.

: 23-11-2011 12:14
autor: tomass
w 2007 roku do 1,8TS na kompie 7.3.1 założyłem prostą sekwencję BRC sequent 24 z wtryskiwaczmi BRC, zero problemów do chwili obecnej ( 140tys km przebiegu ) poza wadliwą oprawką bezpiecznika (15A). Obecnie mam kolejną instalcję BRC- Plug and Drive i wtryskiwacze Keihin ale to już fiat.

: 25-11-2011 20:18
autor: filip13
smutne :(. Jak już musimy założyć instalacje zwróćmy się też do samych instalatorów tej super instalacji by nie zostawiali całych kiści dziesięciu metrów kabla zamocowali tak te ich śmieszne wtryskiwacze żeby kable z gazem nie chodziły na około silnika nic się nie przecierało i parownik był zamocowany raczej z przodu nad chłodnicą osłonięty może być osłoną termiczną, oby tylko nie aż przy rozrządzie albo nad filtrem powietrza i nie przykręcali niczego do skrzyni. a komputer gazowy z kolejnymi za długimi 1000m kabla, który jest po to żeby komputer zamocować w środku auta np. na 2 śrubki nad schowkiem bądż pod tapicerką nóg pasażera, ale im się nie chce oni mają to w du.. bo nikogo to nie obchodzi więc zamocują go przy rozrządzie albo wsadzą przy silniku tak byle jak, oby się trzymał. też bedę myślał o gazie ale gazownicy nie chcą ze mną rozmawiać jak mnie widzą Mówią ze nie mają czasu. i tu pies pogrzebany ze chetniej dopłacił bym więcej by było po mojemu i kogoś to obchodziło że chce komputer w środku.

: 08-12-2011 17:59
autor: valdek
156 2.5V6 instalacja sekwencyjna PRINS (wtryskiwacze Keihin) IV gen. Przejechane na gazie 130 tkm. Raz regenerowany reduktor i dwa razy czyszczone wtrykiwacze (całość kosztów dodatkowych to 1 tys. zł).
Instalacja zwróciła mi się już kilkakrotnie a auto dalej śmiga (230 tkm przebiegu).

Pozdrawiam

: 04-03-2012 12:39
autor: Jaromir
tomass pisze:w 2007 roku do 1,8TS na kompie 7.3.1 założyłem prostą sekwencję BRC sequent 24 z wtryskiwaczmi BRC, zero problemów do chwili obecnej ( 140tys km przebiegu ) poza wadliwą oprawką bezpiecznika (15A). Obecnie mam kolejną instalcję BRC- Plug and Drive i wtryskiwacze Keihin ale to już fiat.


Witam.

Mało co piszę, ale w tym temacie dołożę od siebie.
Taki sam zestaw BRC tylko wtryski Keihin, obecnie przejechane 300 tkm, i nie wiem co to jest instalaca gazowa. Instalacja założona w przeddzień zlotu AR w Międzybrodziu Żywieckim, co niektórzy Tu na forum pamiętają ten fakt. Zero problemów, znajomi się dziwią, że ta Alfa tak chodzi. Jeden problem z samochodem to to, że zgniła od spodu :cry:

: 05-03-2012 18:17
autor: valdek
Jaromir pisze:
tomass pisze:w 2007 roku do 1,8TS na kompie 7.3.1 założyłem prostą sekwencję BRC sequent 24 z wtryskiwaczmi BRC, zero problemów do chwili obecnej ( 140tys km przebiegu ) poza wadliwą oprawką bezpiecznika (15A). Obecnie mam kolejną instalcję BRC- Plug and Drive i wtryskiwacze Keihin ale to już fiat.


Witam.

/.../ Instalacja założona w przeddzień zlotu AR w Międzybrodziu Żywieckim, co niektórzy Tu na forum pamiętają...


Pewnie, że pamiętają... :)

Pozdrawiam

: 20-03-2012 22:07
autor: lechtak
Dobrym wyborem będzie AGC Zenit Pro OBD z listwą Valtek TYP 34 lub Elpigaz Stella OBD z listwą i-plus. Stag 300 Premium z listwa Valtek TYP 34.

Re: Chyba pora na gaz - Wasze doświadczenia

: 10-12-2013 14:50
autor: Rafti
Ja mam u siebie KME NEVO, wtryski HANA i reduktor Palacar KR4. U mnie sprawdza się bez zarzutu. Silnik 1,8.

Generalnie widzę, że wiele osób jest nie przekonanych do gazowania, ale jeśli dobrze dobierze się sprzęt, a zakładać to będzie facet, który się zna, to warto.