allegro 159

Kupię, sprzedam, zamienię, oddam.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Arturo
Posty: 27
Rejestracja: 18-12-2006 22:57
Lokalizacja: Będzin

allegro 159

Postautor: Arturo » 02-09-2008 10:45

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6239162
co o niej sadzicie? czemu tak tanio? moze ktos jest z okolicy i chce obejrzec...

Awatar użytkownika
croolick
Posty: 119
Rejestracja: 23-12-2004 21:08
Lokalizacja: Żary
Kontaktowanie:

Postautor: croolick » 02-09-2008 15:26

Ja jestem z okolicy ale niestety nie mam czasu by je obejrzeć. Auto wygląda, że jest z Niemiec i chyba nawet zdjęcia stamtąd pochodzą
AR 146 Gamma´97 TS 1,8
ex AR 33 mk. 3 VL 1,3

Niezależny Portal Żar
ZlikwidujMY Lubuskie!

Awatar użytkownika
valdek
Posty: 1994
Rejestracja: 11-01-2005 13:34
Lokalizacja: Lublin-Nałęczów-Puławy
Kontaktowanie:

Postautor: valdek » 02-09-2008 22:03

To nie jest "normalna" cena.
Nawet to, ze jest to JTS (Jest To Shit) tego nie tłumaczy...

Pozdr.
AR 166 2.5V6 2000 r. - po latach powrót do Busso :D
AR 156 2.4 JTD 175 PS Ti 2004r.
Yamaha Virago 1000 1986r.
15 lat w AR156 (poprzednio 2x156V6), niezapomniane Busso poniżej:
http://valdek.alfa156.w.interia.pl/

MARCINS737
Posty: 1168
Rejestracja: 27-12-2006 20:06

Postautor: MARCINS737 » 04-01-2009 01:47

valdek pisze:JTS Jest To Shit


mógłbyś rozwinąć ? bardzo mnie ciekawi dlaczego JTS to shit

spark1.8
Posty: 218
Rejestracja: 20-01-2006 09:53

Postautor: spark1.8 » 16-01-2009 10:29

MARCINS737 pisze:
valdek pisze:JTS Jest To Shit


mógłbyś rozwinąć ? bardzo mnie ciekawi dlaczego JTS to shit


nagar na zaworach ssących (zwiększone zużycie oleju i spadek mocy). Podobno można to usunąć jakąś chemią, ale na własne ryzyko.
156 1.8 TS, Rosso Proteo

tomass
Posty: 609
Rejestracja: 21-06-2007 10:09
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Postautor: tomass » 16-01-2009 12:33

spark1.8 pisze:
MARCINS737 pisze:
valdek pisze:JTS Jest To Shit


mógłbyś rozwinąć ? bardzo mnie ciekawi dlaczego JTS to shit


nagar na zaworach ssących (zwiększone zużycie oleju i spadek mocy). Podobno można to usunąć jakąś chemią, ale na własne ryzyko.
MARCINS737 spotkałeś się z czymś takim w swoim samochodzie??
była 156 Obrazek 1,8TS `02
zafira B 1,9 cdti (powered by alfa romeo)

Awatar użytkownika
Andrzejsr
Posty: 622
Rejestracja: 23-01-2006 16:19
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Postautor: Andrzejsr » 16-01-2009 13:16

spark1.8 pisze:
MARCINS737 pisze:
valdek pisze:JTS Jest To Shit


mógłbyś rozwinąć ? bardzo mnie ciekawi dlaczego JTS to shit


nagar na zaworach ssących (zwiększone zużycie oleju i spadek mocy). Podobno można to usunąć jakąś chemią, ale na własne ryzyko.



Jest spory wątek podwieszony o tym problemie na www.alfa156.net, z jakimiś rozwiązaniami, ale chyba bardziej skomplikowanymi niż chemia... :
http://forum.alfa156.net/forum/forum_po ... 37964&PN=1
(na zdjęciach to brzyyydko wygląda, fuj ;) )
--
156SW 1.6TS 2004, 156SW 2.5V6 2004, 166 3.2V6 2004 - dobry rocznik :)

MARCINS737
Posty: 1168
Rejestracja: 27-12-2006 20:06

Postautor: MARCINS737 » 16-01-2009 16:29

nigdy nie było potrzeby zdejmować głowicę w moim GT , nie czuć spadku mocy i bez problemu osiąga prędkość maksymalną

znam jednak przypadek 156 2.0JTS która nie jedzie szybciej niż 190km/h ale jej właściciel nic z tym nie robi i nie szuka przyczyn

gdybym zaobserwował coś takiego u siebie to po prostu zleciłbym zdjęcie głowicy i zrobienie porządków


EDIT: dzięki za link , z tego co wyczytałem problem został wyeliminowany przez producenta w 2004 roku - pewnie dlatego wciąż da się jechać 220 moim GT z JTS pod maską :)

Awatar użytkownika
Andrzejsr
Posty: 622
Rejestracja: 23-01-2006 16:19
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Postautor: Andrzejsr » 18-01-2009 19:34

MARCINS737 pisze:...

EDIT: dzięki za link , z tego co wyczytałem problem został wyeliminowany przez producenta w 2004 roku - pewnie dlatego wciąż da się jechać 220 moim GT z JTS pod maską :)


z tego co pamiętam, to tak tam właśnie pisali, ale gorsze jest to, że Alfa się nie przyznawała oficjalnie, że istnieje w ogóle jakiś problem (bardzo nieładnie - bo kosztowny - naprawa, komputer, jakiś wałek - nie takie hop siup) i pewnie sporo JTSów jeździ mocno osłabionych po drogach, a własciciele nic nie przeczuwają (to jest stopniowy spadek mocy, całkiem prawdopodobne, że można go nie zauważyć w codziennym użytkowaniu).
--

156SW 1.6TS 2004, 156SW 2.5V6 2004, 166 3.2V6 2004 - dobry rocznik :)

Bartek
Posty: 61
Rejestracja: 22-02-2005 15:07
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Bartek » 18-01-2009 20:56

Rzeczywiście coś takiego pojawia się w JTSach.
U nas zastosowaliśmy chemię. Auto rzeczywiście nabrało wigoru.
Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.0 JTS FL '03 Rosso
Alfa Romeo 146 2.0 ti '98 Rosso Alfa
Alfa Romeo 156 GTA Sportwagon

krzychuk
Posty: 1101
Rejestracja: 10-01-2005 20:36
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Postautor: krzychuk » 19-01-2009 09:36

Andrzejsr pisze:
MARCINS737 pisze:...

EDIT: dzięki za link , z tego co wyczytałem problem został wyeliminowany przez producenta w 2004 roku - pewnie dlatego wciąż da się jechać 220 moim GT z JTS pod maską :)


z tego co pamiętam, to tak tam właśnie pisali, ale gorsze jest to, że Alfa się nie przyznawała oficjalnie, że istnieje w ogóle jakiś problem (bardzo nieładnie - bo kosztowny - naprawa, komputer, jakiś wałek - nie takie hop siup) i pewnie sporo JTSów jeździ mocno osłabionych po drogach, a własciciele nic nie przeczuwają (to jest stopniowy spadek mocy, całkiem prawdopodobne, że można go nie zauważyć w codziennym użytkowaniu).


u mnie po ok 60kkm w GT do wymiany były katalizatory bo były zabite :?
2008 Fiat 500 1.2 Pop
2008 Subaru Legacy Kombi 2.0 Boxer Diesel

"Never worry about old troubles with your Alfa Romeo. Soon you will be facing new problems"

spark1.8
Posty: 218
Rejestracja: 20-01-2006 09:53

Postautor: spark1.8 » 19-01-2009 09:38

MARCINS737 pisze:...problem został wyeliminowany przez producenta w 2004 roku - pewnie dlatego wciąż da się jechać 220 moim GT z JTS pod maską :)


w jaki sposób to wyeliminowano? Bo może tak jak z wariatorem :(

Andrzejsr pisze:z tego co pamiętam, to tak tam właśnie pisali, ale gorsze jest to, że Alfa się nie przyznawała oficjalnie, że istnieje w ogóle jakiś problem


problem nie dotyczy tylko Alfy. Wiem że w serwisach Reno i Ford też "odkamieniaja" swoje silniki. Wynika to z konstrukcji silnika JTS. W "normalnym" endżinie syf na zaworach ssących wypłukiwany jest przez mieszankę paliwa z powietrzem. W JTS tylko powietrzem.
156 1.8 TS, Rosso Proteo

Awatar użytkownika
Andrzejsr
Posty: 622
Rejestracja: 23-01-2006 16:19
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Postautor: Andrzejsr » 19-01-2009 12:50

spark1.8 pisze:
MARCINS737 pisze:...problem został wyeliminowany przez producenta w 2004 roku - pewnie dlatego wciąż da się jechać 220 moim GT z JTS pod maską :)


w jaki sposób to wyeliminowano? Bo może tak jak z wariatorem :(

Andrzejsr pisze:z tego co pamiętam, to tak tam właśnie pisali, ale gorsze jest to, że Alfa się nie przyznawała oficjalnie, że istnieje w ogóle jakiś problem


problem nie dotyczy tylko Alfy. Wiem że w serwisach Reno i Ford też "odkamieniaja" swoje silniki. Wynika to z konstrukcji silnika JTS. W "normalnym" endżinie syf na zaworach ssących wypłukiwany jest przez mieszankę paliwa z powietrzem. W JTS tylko powietrzem.


W renault pamiętam, kolega kupił jedną z pierwszych lagun z takim chyba silnikiem o którym piszesz - co 200-300km auto się unieruchamiało:) z komunikatem komputera aby wzywać serwis bo dalej nie pojedzie :) Coś tam opowiadali w serwisie o paliwie, że niedobre dla takiego silnika.

Ale na forum alfa156.net dokładnie piszą, że to błąd-wada oprogramowania/konstrukcji i w złym momencie następuje zapłon, co prowadzi do tych wszystkich uszkodzeń. Skoro później w Alfie zmienili ECU i te krzywki to znaczy, że wcześniej było coś nie tak jednak, a nie tylko taka cecha silnika.
--

156SW 1.6TS 2004, 156SW 2.5V6 2004, 166 3.2V6 2004 - dobry rocznik :)


Wróć do „Giełda”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości