Dla kol. Marcinela...

Kupię, sprzedam, zamienię, oddam.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
valdek
Posty: 1994
Rejestracja: 11-01-2005 13:34
Lokalizacja: Lublin-Nałęczów-Puławy
Kontaktowanie:

Dla kol. Marcinela...

Postautor: valdek » 18-01-2009 12:56

AR 166 2.5V6 2000 r. - po latach powrót do Busso :D
AR 156 2.4 JTD 175 PS Ti 2004r.
Yamaha Virago 1000 1986r.
15 lat w AR156 (poprzednio 2x156V6), niezapomniane Busso poniżej:
http://valdek.alfa156.w.interia.pl/

Awatar użytkownika
marekm
Posty: 1495
Rejestracja: 24-09-2004 17:00
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Postautor: marekm » 18-01-2009 17:03

podobne gran turismo było do sprzedania w Krakowie niedawno za 100 k€ z przebiegiem 10000 km, ale mocno doposażona. Przejeżdżałem 2 razy parking na którym stało, normalnie sikałem po kolanach z wrażenia. Wygląda pięknie.

Awatar użytkownika
Maciej Loret
Posty: 6285
Rejestracja: 22-11-2004 12:03
Lokalizacja: Bydgoszcz, Zgorzelec
Kontaktowanie:

Postautor: Maciej Loret » 18-01-2009 19:41

Tyle samo kosztuje nowy Lex IS-F - o numer mniejszy od GT.
Nie wygląda jak GT (szczególnie w środku), ale ponoć jeździ prawie jak M3...

marcinel
Posty: 843
Rejestracja: 24-11-2008 11:15
Lokalizacja: Łódź

Re: Dla kol. Marcinela...

Postautor: marcinel » 18-01-2009 20:01

valdek pisze:Marcinie, żadne BMW!

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7202125

A to masz na rodzimym podwórku: :)

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7129789

Pozdrawiam


Dzięki :D ,ale nie mam problemów z nadmiarem gotówki :wink:
Gdybym miał to jako 2-gie auto bez wahania lub Astona (jeszcze 4 cylinderki więcej :D )

Pozdrawiam.

marcinel
Posty: 843
Rejestracja: 24-11-2008 11:15
Lokalizacja: Łódź

Postautor: marcinel » 18-01-2009 20:06

Maciej Loret pisze:Tyle samo kosztuje nowy Lex IS-F - o numer mniejszy od GT.
Nie wygląda jak GT (szczególnie w środku), ale ponoć jeździ prawie jak M3...


Niby tak ,ale w tej cenie to już bym mocno wybrzydzał i wygląd miałby duże znaczenie :wink:
A przy Maserati to Bmw czy Lex wyglądają słabiutko .

BTW Jeden plus znalazłem ,M3 czy Lexa możesz traktować jako rodzinnego sedana .
I jeden minus na szybko dla Maserati ,wszyscy oglądają Cię jak małpę w klatce :)

Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Michal
Posty: 3910
Rejestracja: 30-08-2004 22:31
Lokalizacja: Lublin / Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Michal » 19-01-2009 13:17

marcinel pisze:Jeden plus znalazłem ,M3 czy Lexa możesz traktować jako rodzinnego sedana


jest też Quattroporte ... żadne M3 czy M5 czy tez lex się nawet nie umywają do niego ...

... ale to prawda, patrzą na Ciebie jak na małpę :) ... ahhh, gdybym tylko zarabiał 2 razy więcej ...
wcześniej:
YUGO 65 1.3 (ZASTAVA) '86 - 1994-1997
AR 146 1,4 boxer '97 - 1997-1999
AR 156 2,0 TS '98 - 2000-2001
AR 156 2,5 V6 '99 - 2001-2004
AR 156 GTA '03 - 2006-2009
AR 159 3,2V6 Q4 ti '07 - 2009-2014
teraz:
Fiat Sedici 2,0 MultiJet
Maserati Ghibli SQ4

marcinel
Posty: 843
Rejestracja: 24-11-2008 11:15
Lokalizacja: Łódź

Postautor: marcinel » 19-01-2009 14:11

Michal pisze:
marcinel pisze:Jeden plus znalazłem ,M3 czy Lexa możesz traktować jako rodzinnego sedana



... ale to prawda, patrzą na Ciebie jak na małpę :) ... ahhh, gdybym tylko zarabiał 2 razy więcej ...


Średnio mi to odpowiada :) Przynajmniej w PL(w Genui to co innego :wink: )
Maserati duuuużoo piękniejsze ,ale lex niewidoczny :wink:
A jeżeli już bym musiał i przede wszystkim mógł to jednak Aston -bardziej elegancki (mniej wyzywający).

Pozdrawiam.
Były AR 2.0 TS i dwie fałki.
Jest Hanka cl7 2.0 (co prawda z 2 świecami
i łańcuchem ale za to z wariatorem )

Awatar użytkownika
marekm
Posty: 1495
Rejestracja: 24-09-2004 17:00
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Postautor: marekm » 19-01-2009 14:29

Michal pisze:
marcinel pisze:Jeden plus znalazłem ,M3 czy Lexa możesz traktować jako rodzinnego sedana


jest też Quattroporte ... żadne M3 czy M5 czy tez lex się nawet nie umywają do niego ...


m3 czy lex to nie, ale m5? świeży cytat z Ikara (autorem jest znany niektórym Kamil Dłutko)

Zdecydowany numer jeden wsrod obecnych silnikow dostepnych w normalnych samochodach to 5.0 V10 z BMW M5/M6 - silnik stworzony z inzynierska pasja i bezkompromisowoscia charakterystyczna dla jednostek przeznaczonych do supersamochodow kosztujacych kilkakrotnie wiecej niz usportowiona wersja masowej limuzyny/coupe. Konstruktorzy kierowali sie przede wszystkim doznaniami dla kierowcy - tak, doznaniami, nie osiągami; stad 10 indywidualnych przepustnic elektronicznych dla każdego cylindra osobno i sterowanych indywidualnie. Znajdzie sie tu takze wlasnie to, o czym piszesz, czyli odpornosc na brutalne traktowanie. W tej V10 jest ona przemyslana - system smarowania sklada sie z dwóch misek olejowych oraz 4 pomp oleju, lacznie z dodatkowymi magistralami antyprzeciazeniowymi, pracujacymi wspolnie dla przeciwdzialania wszelkim odplywom oleju przy hamowaniach, przyspieszeniach czy zakretach. Do tego systemy zmiennych faz rozrzadu na walkach ssacych i wydechowych,
zapewniajace znakomita kulture na samym dole obrotow oraz swietna gore, pozwalająca sie temu, duzemu przeciez silnikowi, krecic ponad 8 krpm, do samego konca wspinajac sie po krzywej mocy. To wszystko w bardzo lekkiej (w pelni aluminium) i zwartej formie, mieszczacej sie nawet w malych roadsterach, takich jak Wiessman. Tego silnika nie powstydziloby sie Ferrari.


4porte jest piękne. W środku, z przodu, z boku. Ale już z tyłu, jak zobaczyłem pierwszy raz, to przez pierwszą sekundę myślałem że to nubira mojego sąsiada :D

Awatar użytkownika
amargro
Posty: 1839
Rejestracja: 11-03-2005 15:15
Lokalizacja: Zielonka k/W-wy

Postautor: amargro » 19-01-2009 14:44

marekm pisze:świeży cytat z Ikara


Marku, gdzie i czy w ogóle przeniesione zostało Archiwum listy dyskusyjnej Ik@r'a, które było dostępne poprzez www :?:
Znikło ono już dość dawno, a czasem zaglądałem tam żeby poczytać... bo forma czytania listy przez pocztę mi osobiście nie odpowiada.

Awatar użytkownika
marekm
Posty: 1495
Rejestracja: 24-09-2004 17:00
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Postautor: marekm » 19-01-2009 14:53

amargro pisze:
marekm pisze:świeży cytat z Ikara


Marku, gdzie i czy w ogóle przeniesione zostało Archiwum listy dyskusyjnej Ik@r'a, które było dostępne poprzez www :?:
Znikło ono już dość dawno, a czasem zaglądałem tam żeby poczytać... bo forma czytania listy przez pocztę mi osobiście nie odpowiada.


https://adm.cuoresportivo.pl/pipermail/alfa/ ale to jest strasznie ciężkie

marcinel
Posty: 843
Rejestracja: 24-11-2008 11:15
Lokalizacja: Łódź

Postautor: marcinel » 19-01-2009 15:21

marekm pisze:


m3 czy lex to nie, ale m5? świeży cytat z Ikara (autorem jest znany niektórym Kamil Dłutko)

Zdecydowany numer jeden wsrod obecnych silnikow dostepnych w normalnych samochodach to 5.0 V10 z BMW M5/M6 - silnik stworzony z inzynierska pasja i bezkompromisowoscia charakterystyczna dla jednostek przeznaczonych do supersamochodow kosztujacych kilkakrotnie wiecej niz usportowiona wersja masowej limuzyny/coupe. Konstruktorzy kierowali sie przede wszystkim doznaniami dla kierowcy - tak, doznaniami, nie osiągami; stad 10 indywidualnych przepustnic elektronicznych dla każdego cylindra osobno i sterowanych indywidualnie. Znajdzie sie tu takze wlasnie to, o czym piszesz, czyli odpornosc na brutalne traktowanie. W tej V10 jest ona przemyslana - system smarowania sklada sie z dwóch misek olejowych oraz 4 pomp oleju, lacznie z dodatkowymi magistralami antyprzeciazeniowymi, pracujacymi wspolnie dla przeciwdzialania wszelkim odplywom oleju przy hamowaniach, przyspieszeniach czy zakretach. Do tego systemy zmiennych faz rozrzadu na walkach ssacych i wydechowych,
zapewniajace znakomita kulture na samym dole obrotow oraz swietna gore, pozwalająca sie temu, duzemu przeciez silnikowi, krecic ponad 8 krpm, do samego konca wspinajac sie po krzywej mocy. To wszystko w bardzo lekkiej (w pelni aluminium) i zwartej formie, mieszczacej sie nawet w malych roadsterach, takich jak Wiessman. Tego silnika nie powstydziloby sie Ferrari.




Zgadzam się w 100 procentach .
To wyczynówka w owczej skórze :wink:

BTW
M3 -ka ma też osobne przepustnice dla każdego cylindra ,tyle że o dwie mniej .
Były AR 2.0 TS i dwie fałki.

Jest Hanka cl7 2.0 (co prawda z 2 świecami

i łańcuchem ale za to z wariatorem )

Awatar użytkownika
Michal
Posty: 3910
Rejestracja: 30-08-2004 22:31
Lokalizacja: Lublin / Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Michal » 19-01-2009 17:49

marekm pisze:4porte jest piękne. W środku, z przodu, z boku. Ale już z tyłu, jak zobaczyłem pierwszy raz, to przez pierwszą sekundę myślałem że to nubira mojego sąsiada :D


mów sobie co chcesz :) ja gdybym miał przed soba do wyboru M5 czy Quattroporte to nie wahałbym się ani chwili :) ... styl, szyk i brzmienie mmmm :)

... co mnie obchodzą magistrale olejowe :o ...
wcześniej:
YUGO 65 1.3 (ZASTAVA) '86 - 1994-1997
AR 146 1,4 boxer '97 - 1997-1999
AR 156 2,0 TS '98 - 2000-2001
AR 156 2,5 V6 '99 - 2001-2004
AR 156 GTA '03 - 2006-2009
AR 159 3,2V6 Q4 ti '07 - 2009-2014
teraz:
Fiat Sedici 2,0 MultiJet
Maserati Ghibli SQ4

Awatar użytkownika
marekm
Posty: 1495
Rejestracja: 24-09-2004 17:00
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Postautor: marekm » 19-01-2009 18:23

Michal pisze:
marekm pisze:4porte jest piękne. W środku, z przodu, z boku. Ale już z tyłu, jak zobaczyłem pierwszy raz, to przez pierwszą sekundę myślałem że to nubira mojego sąsiada :D


mów sobie co chcesz :) ja gdybym miał przed soba do wyboru M5 czy Quattroporte to nie wahałbym się ani chwili :) ... styl, szyk i brzmienie mmmm :)


ja bym się pewnie chwile pozastanawiał :)
M5 jest szybsze, łatwiejsze w serwisie (tzn na gwarancji nie trzeba jeździć poza Polskę). Znaczy bardziej praktyczne :)
4porte jest bardziej stylowe, rzadziej występujące w przyrodzie. Znaczy bardziej szalone :D

Koszta w zakupie podobne (jakieś 100 k€ w wersji podstawowej). Cholera :D Na szczęście na razie się nie zapowiada żebym musiał rozsądzać :)

Awatar użytkownika
Maciej Loret
Posty: 6285
Rejestracja: 22-11-2004 12:03
Lokalizacja: Bydgoszcz, Zgorzelec
Kontaktowanie:

Postautor: Maciej Loret » 19-01-2009 21:15

marekm pisze:Zdecydowany numer jeden wsrod obecnych silnikow dostepnych w normalnych samochodach to 5.0 V10 z BMW M5/M6


Słowo "normalnych" nie jest chyba na miejscu...

marekm pisze:Konstruktorzy kierowali sie przede wszystkim doznaniami dla kierowcy - tak, doznaniami, nie osiągami


Jeśli osiągi to Nissan GT-R. Zostaną jeszcze pieniądze na paliwo na wiele lat...

MARCINS737
Posty: 1168
Rejestracja: 27-12-2006 20:06

Postautor: MARCINS737 » 19-01-2009 21:46

od M5 chyba wolałbym coś ze stajni Audi ze znaczkiem S lub RS ...gdyby nie istniały trójzęby :wink:

Awatar użytkownika
marekm
Posty: 1495
Rejestracja: 24-09-2004 17:00
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Postautor: marekm » 19-01-2009 22:04

Maciej Loret pisze:Jeśli osiągi to Nissan GT-R. Zostaną jeszcze pieniądze na paliwo na wiele lat...


paliwo to pikuś przy koszcie skrzyni którą trzeba wymieniać niemalże co drugi mocniejszy start z zatrzymanego :D

Awatar użytkownika
Michal
Posty: 3910
Rejestracja: 30-08-2004 22:31
Lokalizacja: Lublin / Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Michal » 19-01-2009 22:23

marekm pisze: ... M5 jest szybsze, łatwiejsze w serwisie (...) znaczy bardziej praktyczne :)


Marek, co Ty opowiadasz :?: :lol: gdzie Twój bezsensowny oportunizm alfisty :?: (charakterystyczny dla nas wszystkich) zupełnie Cie nie poznaję :D
wcześniej:
YUGO 65 1.3 (ZASTAVA) '86 - 1994-1997
AR 146 1,4 boxer '97 - 1997-1999
AR 156 2,0 TS '98 - 2000-2001
AR 156 2,5 V6 '99 - 2001-2004
AR 156 GTA '03 - 2006-2009
AR 159 3,2V6 Q4 ti '07 - 2009-2014
teraz:
Fiat Sedici 2,0 MultiJet
Maserati Ghibli SQ4

Awatar użytkownika
marekm
Posty: 1495
Rejestracja: 24-09-2004 17:00
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Postautor: marekm » 19-01-2009 22:49

Michal pisze:alfisty


czy Ty mnie przypadkiem nie obrażasz? :D

Awatar użytkownika
Maciej Loret
Posty: 6285
Rejestracja: 22-11-2004 12:03
Lokalizacja: Bydgoszcz, Zgorzelec
Kontaktowanie:

Postautor: Maciej Loret » 20-01-2009 00:16

marekm pisze:paliwo to pikuś przy koszcie skrzyni którą trzeba wymieniać niemalże co drugi mocniejszy start z zatrzymanego :D


A u Was biją Murzynów... :lol:

Awatar użytkownika
Michal
Posty: 3910
Rejestracja: 30-08-2004 22:31
Lokalizacja: Lublin / Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Michal » 20-01-2009 03:07

marekm pisze:
Michal pisze:alfisty


czy Ty mnie przypadkiem nie obrażasz? :D


napisałem alfisty a nie alfiarza :D

... przypomina mi to sprzeczkę z moim bratem, który rozbijał się za swojego czasu Jaguarem XJ, gdzie wlew paliwa jest od góry, przy klapie bagażnika. Oczywiście w zimie zacieka tam woda i korek zamarza :) ... kiedy zacząłem się nabijać z brata, on stanowczo wykrzyczał :wink: "my, właściciele Jaguarów jesteśmy dumni ze swoich wlewów paliwa"
wcześniej:
YUGO 65 1.3 (ZASTAVA) '86 - 1994-1997
AR 146 1,4 boxer '97 - 1997-1999
AR 156 2,0 TS '98 - 2000-2001
AR 156 2,5 V6 '99 - 2001-2004
AR 156 GTA '03 - 2006-2009
AR 159 3,2V6 Q4 ti '07 - 2009-2014
teraz:
Fiat Sedici 2,0 MultiJet
Maserati Ghibli SQ4


Wróć do „Giełda”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości