Dywagacje na temat 1109

Wszystkie tematy, które nie do końca dotyczą Alfy Romeo.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
voivod
Posty: 1304
Rejestracja: 26-04-2005 18:48
Lokalizacja: Katowice
Kontaktowanie:

Dywagacje na temat 1109

Postautor: voivod » 09-09-2006 01:57

VoivoD
aARicia 156 1.8 TS granatula 2000 r.
Obrazek

Awatar użytkownika
Michal
Posty: 3910
Rejestracja: 30-08-2004 22:31
Lokalizacja: Lublin / Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Michal » 09-09-2006 17:00

Ciekawa analiza. Jakby na to nie patrzeć to ciężko się z nimi nie zgodzić, zważywszy, że te zdjęcia nie były zmontowane - większość z nas po prostu bardzo dobrze je pamięta.

Skoro podobnie było z Pearl Harbour (a było), bo teraz już wiadomo, że było dwóch kolesi, którzy dopilnowali żeby odszyfrowana depesza o nadciągającym ataku Japończyków poleżała troszeczkę i się przeterminowała to dlaczego takiego numeru by nie powtórzyć jeszcze raz :?:

Powiem tyle: z tego co tu jestem i widzę bezkresny cynizm kultury Anglosasów oraz po bliższym poznaniu niezwykle krwawej i brutalnej historii podboju połowy Świata przez nich a w szczególności Irlandii (której nawet dzisiaj się nie wykłada w szkołach) każda teoria spisku staje się tak naturalnym sposobem działania jak nigdy przedtem dla mnie nie była.

Awatar użytkownika
mikelo
Posty: 272
Rejestracja: 21-02-2006 10:44
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój i okolice
Kontaktowanie:

Postautor: mikelo » 09-09-2006 18:31

Ja się zastanawiam tylko co z ludźmi którzy pogineli w samolotach? Skoro te samoloty nie były rejsowymi to co z tymi ludzmi? Co powiedzieć o historiach ich rodzin gdzie rzekomo dzwonili do najblizszych z samolotu i sie z nimi żegnali?????

A w ogóle to bardzo ciekawy film i być może więcej w nim prawdy niż w dotychczasowych relacjach....
Michał - "mikelo"
AR 156 1.8TS II.2006 do X.2007
AR 156 1.9JTDm SW X.2007 do 7.2009
AR 159 1.9JTDm SW 7.2009 ....

------------------------------------------------------
w trakcie renowacji: FIAT ARGENTA 120 i.e.`84r

Awatar użytkownika
Michal
Posty: 3910
Rejestracja: 30-08-2004 22:31
Lokalizacja: Lublin / Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Michal » 09-09-2006 18:43

mikelo pisze:Ja się zastanawiam tylko co z ludźmi którzy pogineli w samolotach? Skoro te samoloty nie były rejsowymi to co z tymi ludzmi? Co powiedzieć o historiach ich rodzin gdzie rzekomo dzwonili do najblizszych z samolotu i sie z nimi żegnali?????


Gdzie ci ludzie, nie wiem ja tak czy owak nie słyszałem o żadnych rozmowach telefonicznych pomiędzy porwanymi pasażerami z samolotów które (teraz to już ponoć) uderzyły w wieże lub w Pentagon.

Awatar użytkownika
mikelo
Posty: 272
Rejestracja: 21-02-2006 10:44
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój i okolice
Kontaktowanie:

Postautor: mikelo » 09-09-2006 20:39

Tzn ja czytałem artykuł jak własnie pasażerowanie samolotu żegnali się z najbiższymi poprzez smsy i rozmowy....tak czy siak nawet jesli tego nie było to przecież przy założeniu że to były pasażerskie samolotu no to przecież skądś musiały wylecieć i ktoś musiał być na pokładzie.....czy ktoś wie wiecej nt temat?
Michał - "mikelo"

AR 156 1.8TS II.2006 do X.2007

AR 156 1.9JTDm SW X.2007 do 7.2009

AR 159 1.9JTDm SW 7.2009 ....



------------------------------------------------------

w trakcie renowacji: FIAT ARGENTA 120 i.e.`84r

Awatar użytkownika
Michal
Posty: 3910
Rejestracja: 30-08-2004 22:31
Lokalizacja: Lublin / Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Michal » 09-09-2006 23:02

Czytałeś i pewnie masz racje bo chodzi Ci pewnie o rozmowach pasażerów z samolotu kierującego się na Biały Dom. Żadnych rozmów z innych samolotów nie było.

Po zastanowieniu się, myślę sobie że ta cała sprawa się trochę nie kleji, choć powód do zgotowania sobie drugiego Pearl Harbour Amerykanie mieli.

Na koniec: a jakby tak pójść o krok dalej i zakładając, że cała sytuacja jest ukartowana przez Amerykanów to zwróćcie uwagę jak łatwo dały się podkierować miliony muzułmanów, którzy podchwycili ideę "walki z krzyżowcami" podsycając atmosferę zagrożenia.

Awatar użytkownika
Michal
Posty: 3910
Rejestracja: 30-08-2004 22:31
Lokalizacja: Lublin / Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Michal » 05-10-2006 21:56

http://video.google.pl/videoplay?docid= ... 1483512003

Znalazłem przy okazji. Muszę przyznac, że tracę wiarę w rzeczywistość jak to oglądam. Tak właśnie teorię przekłada się na praktykę. Po tym filmie chyba już nie można mieć wątpliwości.

Awatar użytkownika
Michal
Posty: 3910
Rejestracja: 30-08-2004 22:31
Lokalizacja: Lublin / Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Michal » 11-10-2006 11:23

Oki Panowie ciekawostek w necie znalazlem do groma ale do wstawienia tutaj wybralem najbardziej interesujace:

1. Na 5 tygodni przez 11 wrzesnia 2001 w obu wiezach pojawila sie ekipa, ktora na zluzowanych pietrach nieustannie cos wiercila i kula jednak kiedy po skonczonej robocie wszedl na te pietro szef techniczny zeby zobaczyc co tam ta ekipa robila (bez jego wiedzy) to zobaczyl tam … dokladnie nic, po prostu opuszczone pomieszczenia … nic poza tym. Wszystko przykrywala warstewka kurzu.
2. Na tydzien przed 11 wrzesnia do obu budynkow weszla ekipa ktora ponoc konserwowala lacza internetowe. Nie wiadomo co tak na prawde konserwowali ale zeby to zrobic potrzebowali calkowitego wylaczenia pradu w obu wiezach wiec nic tam nie dzialalo, w tym kamery. Po tej “konserwacji” z budynkow trzeba bylo usunac psy policyjne, bo caly czas szczekaly (wyczuwaly materialy wybuchowe)
3. Istnieje przynajmniej jeden, w pelni udokumentowany przypadek ostrzezenia dwoch pracownikow WTC aby nie przychodzili do pracy tego dnia.
4. na 8 minut przed uderzeniem kazdego z samolotow w wieze, zaczely szwankowac radary sledzace lot porwanych samolotow. Jedne je widzialy inne nie.
5. Samolot, ktory ponoc uderzyl w Pentagon zniknal z radarow na dlugo przed uderzeniem I juz sie nie pojawil na zadnym z nich. Oficjalnie: radar go sledzacy ulegl chwilowej awarii a zaden z 4 radarow pomocniczych nie przejal sledzenia (w rzeczywistosci prawdopodobienstwo przypadkowego zaistnienia takiego zdarzenia jest znacznie mniejsze od wygranej w totka)
6. Istnieje przynajmniej jeden wiarygodny swiadek informujacy ze samolot, ktory uderzyl w WTC nr2 to samolot towarowy (nie mial okien) z okraglym niebieskim logiem na ogonie. Co bylo podwieszone pod skrzydlem obu samolotow I czym byl blysk pojawiajacy sie na ulamek sekundy przed uderzeniem kazdego z samolotow pozostaje na razie nie wyjasnione.
7. Profesorowie - eksperci z MIT sporzadzili niezalezna, obszerna ekspertyze na temat zawalenia sie wiez. Dowodza w niej, ze FIZYCZNIE NIEMOZLIWYM jest:
a) zawalenie sie wiez z powodu uderzenia w pelni zatankowanego samolotu pasazerskiego wielkosci B767
b) zawalenie sie wiezy w 9.34 sekundy tylko i wylacznie z powodu uderzenia samolotu.
8. Zupelnie nieznane sa przyczyny zawalenia sie (a raczej zlozenia sie) wiezy nr7 skoro jedynymi efektami ataku byly 3 ogniska pozarow na srodkowych pietrach, kazdy nie wiekszy od palacej sie szafy (zgadnijcie ktora firma miala tam swoja siedzibe: ENRON).
9. Dwadziescia, w wiekszosci renomowanych, firm, zajmujacych sie wyburzeniami sporzadzilo wspolna niezalezna ekspertyze, dowodzaca, ze w piwnicach oraz na wskazanych pietrach wiez umieszczono ladunki wybuchowe, ktore odpalano w miare rozwoju sytuacji (wskazuja konkretne miejsca i elementy, co z reszta widac na powszechnie dostepnych filmach). Wymieniaja konkretne materialy wybuchowe, jakie uzyto do tego przedsiewziecia.

Awatar użytkownika
amargro
Posty: 1839
Rejestracja: 11-03-2005 15:15
Lokalizacja: Zielonka k/W-wy

Postautor: amargro » 11-10-2006 11:32

Nie twierdzę, że wszystko było czyste, ale mi te rozważania pachną jednak trochę spiskową teorią dziejów.

Awatar użytkownika
Michal
Posty: 3910
Rejestracja: 30-08-2004 22:31
Lokalizacja: Lublin / Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Michal » 11-10-2006 11:42

amargro pisze:Nie twierdzę, że wszystko było czyste, ale mi te rozważania pachną jednak trochę spiskową teorią dziejów.


nooo :? ... skoro zasady dynamiki Newton'a sa jej czescia to owszem :wink:

w takim razie ja tez jestem jej zwolennikiem :D

Awatar użytkownika
amargro
Posty: 1839
Rejestracja: 11-03-2005 15:15
Lokalizacja: Zielonka k/W-wy

Postautor: amargro » 11-10-2006 13:10

Michal pisze:zasady dynamiki Newton'a


A mi po głowie jakoś chodzi statyka budowli.

Awatar użytkownika
Michal
Posty: 3910
Rejestracja: 30-08-2004 22:31
Lokalizacja: Lublin / Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Michal » 11-10-2006 14:21

no to już Ci odpowiadam, że jako budowlaniec i czynnie wykonujący zawód rzeczozanwca, po obgadaniu tego z kolegami z pracy którzy specjalizują się w konstrukcjach stalowych mówię Ci, że statystyka budowli nie ma tu dokładnie nic do rzeczy :?

Awatar użytkownika
Michal
Posty: 3910
Rejestracja: 30-08-2004 22:31
Lokalizacja: Lublin / Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Michal » 07-12-2006 01:22

mikelo pisze:Ja się zastanawiam tylko co z ludźmi którzy pogineli w samolotach? Skoro te samoloty nie były rejsowymi to co z tymi ludzmi? Co powiedzieć o historiach ich rodzin gdzie rzekomo dzwonili do najblizszych z samolotu i sie z nimi żegnali?????


tu masz odpowiedź na nurtujące Cie pytania: http://video.google.pl/videoplay?docid= ... ose+change

a myślałem, że wiem wiele na ten temat :?
wcześniej:
YUGO 65 1.3 (ZASTAVA) '86 - 1994-1997
AR 146 1,4 boxer '97 - 1997-1999
AR 156 2,0 TS '98 - 2000-2001
AR 156 2,5 V6 '99 - 2001-2004
AR 156 GTA '03 - 2006-2009
AR 159 3,2V6 Q4 ti '07 - 2009-2014
teraz:
Fiat Sedici 2,0 MultiJet
Maserati Ghibli SQ4

Awatar użytkownika
Michal
Posty: 3910
Rejestracja: 30-08-2004 22:31
Lokalizacja: Lublin / Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Michal » 25-02-2007 23:39



zwróćcie uwagę, że o tym mówi się w jednym z największych mass mediów w USA, czyli problem zaczyna zauważać co raz większa rzesza ludzi. Mówi się, że w swoich ostatnich przemówieniach radiowych do narodu, Bush mówił wyraźnie pijanym głosem. Moim zdaniem ma coraz powazniejsze kłopoty z utrzymaniem linii, którą wylansował "drukując" 9/11, skoro opuszczają go najwierniejsi

http://fakty.interia.pl/swiat/ameryka/n ... 75475,3284

Muszę przyznać, że przyglądam się od dłuższego czasu ludziom rozpracowujących prawdę o wydarzeniach 11 września 2001 roku i z tego co widzę to mają co raz większą szansę na pełne ujawnienie faktów ... tak na prawdę (i mówię to całkiem poważnie) po mam nieodparte wrażenie, że to będzie całkiem niedługo. Otóż najnowsza edycja Loose Change - Final Cut ma się ukazać w kinach :!: :arrow: zwyczajnie dlatego, że Second Edition osiągnęła na Video Googlach kilkusetmilionową widownię

"Loose Change Second Edition Recut" jest dostępna tu

http://video.google.pl/videoplay?docid= ... ose+change

:shock:
wcześniej:
YUGO 65 1.3 (ZASTAVA) '86 - 1994-1997
AR 146 1,4 boxer '97 - 1997-1999
AR 156 2,0 TS '98 - 2000-2001
AR 156 2,5 V6 '99 - 2001-2004
AR 156 GTA '03 - 2006-2009
AR 159 3,2V6 Q4 ti '07 - 2009-2014
teraz:
Fiat Sedici 2,0 MultiJet
Maserati Ghibli SQ4

Awatar użytkownika
Michal
Posty: 3910
Rejestracja: 30-08-2004 22:31
Lokalizacja: Lublin / Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Michal » 17-03-2007 01:26

mówią, że najciemniej jest zawsze pod latarnią ... tu jest potwierdzenie tego powiedzenia (17 minut)

http://video.google.com/videoplay?docid ... 3848549079
wcześniej:
YUGO 65 1.3 (ZASTAVA) '86 - 1994-1997
AR 146 1,4 boxer '97 - 1997-1999
AR 156 2,0 TS '98 - 2000-2001
AR 156 2,5 V6 '99 - 2001-2004
AR 156 GTA '03 - 2006-2009
AR 159 3,2V6 Q4 ti '07 - 2009-2014
teraz:
Fiat Sedici 2,0 MultiJet
Maserati Ghibli SQ4

Awatar użytkownika
Michal
Posty: 3910
Rejestracja: 30-08-2004 22:31
Lokalizacja: Lublin / Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Michal » 20-05-2007 23:11

Panowie (i Panie :) ) Loose Change Final Cut pojawi się w kinach w 6 rocznicę ataku na WTC czyli już za niecałe 4 miesiące. Wszystkim gorąco polecam ten film. Poniżej jeden z nioficjalnych zwiastunów.

http://www.youtube.com/watch?v=lB1P2Jt0xpM

Proszę weźcie pod uwagę, że dokument ten został wykonany przy wsparciu 400 najwybitniejszych głów (profesorów, specjalistów) z różnych dziedzin nauki więc te młode chłopaki mają dość mocne wsparcie.
wcześniej:
YUGO 65 1.3 (ZASTAVA) '86 - 1994-1997
AR 146 1,4 boxer '97 - 1997-1999
AR 156 2,0 TS '98 - 2000-2001
AR 156 2,5 V6 '99 - 2001-2004
AR 156 GTA '03 - 2006-2009
AR 159 3,2V6 Q4 ti '07 - 2009-2014
teraz:
Fiat Sedici 2,0 MultiJet
Maserati Ghibli SQ4

Awatar użytkownika
Michal
Posty: 3910
Rejestracja: 30-08-2004 22:31
Lokalizacja: Lublin / Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Michal » 11-07-2007 21:24

http://video.google.com/videoplay?docid ... 4060714451

oglądając pamiętajcie Panowie, że obecnie mówimy o amerykańskiej tarczy antyrakietowej w Polsce ... Polakach walczących w Iraku i Afganistanie
wcześniej:
YUGO 65 1.3 (ZASTAVA) '86 - 1994-1997
AR 146 1,4 boxer '97 - 1997-1999
AR 156 2,0 TS '98 - 2000-2001
AR 156 2,5 V6 '99 - 2001-2004
AR 156 GTA '03 - 2006-2009
AR 159 3,2V6 Q4 ti '07 - 2009-2014
teraz:
Fiat Sedici 2,0 MultiJet
Maserati Ghibli SQ4

Awatar użytkownika
Michal
Posty: 3910
Rejestracja: 30-08-2004 22:31
Lokalizacja: Lublin / Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Michal » 14-07-2007 21:36

mikelo pisze: Ja się zastanawiam tylko co z ludźmi którzy pogineli w samolotach? Skoro te samoloty nie były rejsowymi to co z tymi ludzmi?


Ha :!:

tak szczerze, co się stało z ludźmi z UA 93 nie wiem, ostatni raz widziano ich jak wchodzili do przylotniskowego hangaru NASA w Cleveland, po tym jak lądowali tam awaryjnie :arrow: tą wersję zdarzeń potwierdzają tamtejsi kontrolerzy lotu (więc samolot ten nie doleciał do Shanksville, nikt nie odbijał go tam z rąk domniemanych terrorystów) ... ale wygląda na to że pasażerowie lout AA 77 (ten, ktory ponoć uderzył w Pentagon) to wirtualne dusze / podstawione osoby .. oto co ciekawego wyczytałem na Loose Change forum na ten temat:

Loose Change Forum pisze:The DoD, the 9/11 Commission, and the MSM can't seem to get their "facts" straight. Counting the number of people were "supposed" to be on those flights is a relatively simple task, yet it is one that hasn't been done yet.

I looked up the passenger list for the pentagon flight.

Only 64 people onboard a boeing 757? Whats more, the list is kinda weird, the only normal passengers seem to be a group of teachers and students, for some National Geographic thing, and theres not that many people there for that. Check this out, this is whats kinda interesting to me, there seems to have been alot of high ranking people on board. See, even the CNN site I got the passenger list from, gave descriptions of the people, and thats what made me notice the higher up people on board, then some people had no description, when you google them, you find that alot of them werent normal civillians either, I put stuff that stood out to me in bold, check it out:

Charles S. Falkenberg, 45, of University Park, Maryland, was the director of research at ECOlogic Corp., a software engineering firm. He worked on data systems for NASA and also developed data systems for the study of global and regional environmental issues.

Wilson "Bud" Flagg of Millwood, Virginia, was a retired Navy admiral and retired American Airlines pilot .

Ian Gray, 55, of Washington was the president of a health-care consulting firm.

Bryan Jack , 48, of Alexandria, Virginia, was a senior executive at the Defense Department.

Steven D. "Jake" Jacoby , 43, of Alexandria, Virginia, was the chief operating officer of Metrocall Inc., a wireless data and messaging company.

Chandler Keller , 29, was a Boeing propulsion engineer from El Segundo, California.

Norma Khan, 45, from Reston, Virginia was a nonprofit organization manager.

Dora Menchaca, 45, of Santa Monica, California, was the associate director of clinical research for a biotech firm.

Christopher Newton, 38, of Anaheim, California, was president and chief executive officer of Work-Life Benefits

Barbara Olson, 45, was a conservative commentator who often appeared on CNN and was married to U.S. Solicitor General Theodore Olson. She twice called her husband as the plane was being hijacked and described some details, including that the attackers were armed with knives.

Ruben Ornedo, 39, of Los Angeles, California, was a Boeing propulsion engineer .

Robert Penniger, 63, of Poway, California, was an electrical engineer with BAE Systems.

Lisa Raines, 42, was senior vice president for government relations at the Washington office of Genzyme, a biotechnology firm.

Those are just some of the names that had descriptions with them from CNN. So theres 13 people out the small ammount of 64. So already, 1/5th of the passengers have high ranking connections in government, and are senior executives and CEOs of bussinesses that work with the government. Plus 2 Boeing engineers, and an electrical engineer, which, is just a little odd, but who knows, maybe not, but then, look at the passengers that didnt have descriptions, I had to search alot for any info on these people:

John D. Yamnicky, Sr., Captain, United States Navy.

Mary Jane "MJ" Booth, this one is kinda weird cause there wasnt alot of info even though almost every person on the flights seems to actually have alot of info about them, DOB, unknown as far as I could tell, AND, an American Airlines employee for 45 years, worked for 30 years as the secretary for American Airlines general manager at Dulles International Airport.

William Caswell, Physicist, U.S. Navy , this one is really really weird, but I might jsut be paranoid. See, one of the first hits that came up on google for this name, was for a site for families to look up family members that had ever served in the army, for this guy, it said: Status: Killed In Action from an incident on 05/27/1966 while performing the duty of Aircraft Commander. OK, could be someone else right? Well, according to that site, he was 26 and a half when he "died" in '66. meaning he would have been 54 on 9/11. The William Caswell that is listed as dying on 9/11, was 54. Still could be 2 different people, either way, this guy was still a high ranking Physicist for the US Navy when he died (again?) on 9/11.

Eddie Dillard, retired Marketing Manager with Philip-Morris, which, of course is involved with the brainwashing of Americans through all the horrible shit in cigs, and with making sure Americans dont live long enough for the companies they work for to have to pay out retirement funds.

Charles Albert Droz III, Lieutenant Commander, United States Navy, and Vice President of EM Solutions, that does information technologies and systems engineering.

Richard P. Gabriel, 1st Lieutenant, Navy Marine Corps (retired).

Yvonnem Kennedy , senior Administrator with the Red Cross.

Dong Lee, another hard one to find info about, but, he was appearenly a scientist/engineer at Boeing Co. Space and Communications which "produces space vehicles, and launches satellites".

Norma Langsteuerle , could find no info about her.

Norma Lang Steuerle, same person as above, but appearently spelled differently depending on which passenger list you read. She was a family therapist, and was getting ready to fly to Okinawa, Japan to visit her 28-year-old Navy doctor daughter.

Stanley Hall, worked at Lockheed Martin.

George Simmons, retired Manager of Sales at Xerox. Xerox by the way was recently was being talked about puting devices in copy machines, fax machines, and scanners that store information of what goes through them, and can be sent to government agencies to look over or be stored and accessed later by a Xerox employee.

Diane Simmons, wife of the above. And the name of the News Anchor Woman on Family Guy....

John Sammartino , Technical Manager of XonTech Inc.

Todd Reuben, Washington DC attorney.

Karen A. Kincaid, 40, was a lawyer with the Washington firm of Wiley Rein & Fielding. She joined the firm in 1993 and was part of the its telecommunications practice.

So this list covers about 30 of the people on board the plane that hit the pentagon, over half the passengers. Notice how many were Navy men, members of government organizations, and high ranking members of business that work closely with government agencies.

I did this list to see who the government chose to knock off that day, since I assume they would kill people that would benefit them, to get a double wammy out of it.

The remaining passengers were mostly the teachers and students doing the National Geographic thing. Its interesting also that high ranking people from National Geographic were going with them, but why? Why would the director of the National Geographic Society's geography education outreach program need to go with kids on a trip? Why would the travel office manager for the National Geographic Society go with them when all she did was set up the trip?

Odd stuff man, doing this, might in some ways show that the people on board were chosen to die that day, even if I'm not sure why....

Enjoy some of my trivial research
wcześniej:
YUGO 65 1.3 (ZASTAVA) '86 - 1994-1997
AR 146 1,4 boxer '97 - 1997-1999
AR 156 2,0 TS '98 - 2000-2001
AR 156 2,5 V6 '99 - 2001-2004
AR 156 GTA '03 - 2006-2009
AR 159 3,2V6 Q4 ti '07 - 2009-2014
teraz:
Fiat Sedici 2,0 MultiJet
Maserati Ghibli SQ4

Awatar użytkownika
Michal
Posty: 3910
Rejestracja: 30-08-2004 22:31
Lokalizacja: Lublin / Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Michal » 26-08-2007 17:07

Mała aktualizacja obecnej sytuacji:

1. w weekend poprzedzający 11 września 2007 odbędzie się w Nowym Yorku (i w innych miastach USA) wielka manifestacja przeciwko dalszemu ukrywaniu zbrodniczych faktów towarzyszącym wydarzeniom 11 września 2001. Obecnie zgromadzono wystarczająco wiele niepodważalnych dowodów aby móc stwierdzić, że za tymi atakami stała administracja Bush'a. Z tego też względu a także z dlatego że prawie 50% Amerykanów jest przekonanych o tym że za tymi zamachami stoi Bush, w Groud Zero może być tym razem dość tłoczno. Zwiastun tego protestu tutaj [uwaga: zawiera krwawe sceny] http://www.loosechange911.com/

2. W ten sam weekend przewidziana jest światowa kinowa premiera Loose Change: Final Cut - dokumentu obnażającego kulisy wspomnianych wydarzeń.

3. W ostatnich dniach na jednej z Amrykańskich giełd S&P złożono opcje wykupu akcji na łączną kwotę 6,5 miliarda $ przy założeniu że rynek straci na swojej wartości nie mniej jak 60% do końca 3-do tygodnia września. Obecnie staramy się potwierdzić tą informację, pewne są 2miliardy $. Jest kilka scenariuszy: możliwy krach finansowy jednego z dużych krajów (np. Chiny) lub tez powtórka sprzed 6 lat. Tak czy owak takie ruchy ostatnio zarejestrowano dokładnie 6 lat temu. Raczej wątpliwe jest że ktoś ma do wydania na hazard 2 miliardy :? , bardziej prawdopodobne jest że ktoś jest świetnie poinformowany o najblizszej przyszłości.

A teraz ciekawostka: oficjalny list gończy FBI za Bin Ladenem nie wpomina o fakcie podejrzewania go o zorganizowanie zamachów z 11-go września. Dlaczego :?: Oficjalna odpowiedź: brak dowodów. Video przedstawiające jego spotkanie z innymi dowódcami Al-Kaidy gdzie chwali się sukcesem ataków, jest (także oficjalnie) ogłoszone fałszywką. Ruch loosechange911.com już od dłuzszego czasu twierdzi że jest to film spreparowany przez CIA.
wcześniej:
YUGO 65 1.3 (ZASTAVA) '86 - 1994-1997
AR 146 1,4 boxer '97 - 1997-1999
AR 156 2,0 TS '98 - 2000-2001
AR 156 2,5 V6 '99 - 2001-2004
AR 156 GTA '03 - 2006-2009
AR 159 3,2V6 Q4 ti '07 - 2009-2014
teraz:
Fiat Sedici 2,0 MultiJet
Maserati Ghibli SQ4

Advisor
Posty: 1334
Rejestracja: 23-02-2006 09:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Advisor » 26-08-2007 17:43

Nie cierpie G.W.B. J.r., ale ...

Obecnie zgromadzono wystarczająco wiele niepodważalnych dowodów aby móc stwierdzić, że za tymi atakami stała administracja Bush'a.

Jakie? Ja nigdzie nie widziałem żadnych. Jedynie domysły, interpretacje różnych niejednoznaczych faktów itd. Jakie dowody? Chaney sie do tego przyznał? Mają nagranie G.W.B. J.r. kiedy chwali się z tym do swego ojca? Okazało się, że piloci którzy samoloty porwali były w istocie komandosami Delta i zdecydowali na samobójstwo w ramach obowiązków służbowych? Znalazł się rozkaz do kogoś wysokiego zabicia wszystkich tych ludzi w samolotach i niezwazania na skutki tych ataków?
... prawie 50% Amerykanów jest przekonanych o tym że za tymi zamachami stoi Bush, ...

Wg. jakich niezależnych badań? Prawie 50% amerykanów jest niezadowolonych z ogólnego prezydentowania G.W.B. J.r., ale o powyżej mówionych nie słyszałem. Chętnie bym się z nimi zapożnał :roll:

Parę innych zródeł informacji, odnoszącej się do tzw. Loose Chance:
USInfo
The Pentagon Building Performance Report
Sifting Through Loose Chance
(EDIT - szczególnie polecam ten link. Jestt to druga 'organizacja' zajmująca badaniem niejasności wokół tej sprawy, ale nie zostawia suhej nitki na Loose Chance i po przeczytaniu ponad połowy ich argumentów przeciwko LC to można tylko się dziwić jakie naiwni niektórzy ludzi są więrząć bezkrytycznie na zbiór wybiorczo i kłamliwie wybranych, wyrwanych z kontekstu 'faktów'.)
Najbardziej mi chyba się podoba / najlepiej wzystko wokół tej tragedii teraz opisuje cytat:
"The film has become a phenomenon in much the same way that programs like Unsolved Mysteries, X-Files, and The Davinci Code have: it appeals more to emotion than intellect with dramatic narration that taps into the public's anger about being lied to by the media and the Bush administration."
*156 SportWagon 2.5l V6 '02 Distinctive, Grigio Sterling*
Alfista od 03/2006*
Obrazek


Wróć do „Hyde Park”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości