Pierwsze Lambo w moim życiu

Wszystkie tematy, które nie do końca dotyczą Alfy Romeo.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
da_vinci
Posty: 2005
Rejestracja: 18-01-2006 09:48
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Pierwsze Lambo w moim życiu

Postautor: da_vinci » 08-05-2007 08:00

Trafiło się widziałem pierwsze lambo w moim życiu i na dodatek jest w moim mieście, a wygląda tak:
Obrazek :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Linia jest piękna, logo też, chciałem ją mieć...
i mam Alfa Romeo 146 1,6 TS 1998 SILVER SHADOW :)

Awatar użytkownika
bartaz156
Posty: 289
Rejestracja: 30-08-2006 19:28
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Postautor: bartaz156 » 08-05-2007 21:41

No niezłe to lambo :wink: na nasze drogi w sam raz :lol:,

ale tak już na poważnie to po Poznaniu jeździ bardzo sympatyczne całe czarne Gallardo Nera (na czarnych felach i czarnymi matowymi wstawkami lakieru - z tego co wiem to lmitowana seria). Ostatnio również na torze Poznań Ferrari z shelem coś organizowało i można było spotkać w mieście niezłe bolidy np. F430. Miałem również jakiś czas temu na prezentacji Lamborgini okazję przyjżeć się z bliska i nawet przymierzyć do Gallardo Spyder'a i właśnie Gallardo Nera - no co tu dużo mówić - auto lanserskie i komletnie nie nadające się na nasze drogi ale naprawdę robi na żywo duże wrażenie. O ile dobrze pamietam to koszt takiego gadżetu to jakieś 130 - 150tys. euro - drobiażdżek :wink:
Alfa Romeo 156 2.4 JTD - Azzurro Fantasia

Awatar użytkownika
Michal
Posty: 3910
Rejestracja: 30-08-2004 22:31
Lokalizacja: Lublin / Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Michal » 08-05-2007 22:06

panowie, Lambo to dla hołoty :) Ferrari :arrow: to jest to :!:
wcześniej:
YUGO 65 1.3 (ZASTAVA) '86 - 1994-1997
AR 146 1,4 boxer '97 - 1997-1999
AR 156 2,0 TS '98 - 2000-2001
AR 156 2,5 V6 '99 - 2001-2004
AR 156 GTA '03 - 2006-2009
AR 159 3,2V6 Q4 ti '07 - 2009-2014
teraz:
Fiat Sedici 2,0 MultiJet
Maserati Ghibli SQ4

Awatar użytkownika
mariuszss
Posty: 292
Rejestracja: 11-02-2006 21:37
Lokalizacja: Świdnik
Kontaktowanie:

Postautor: mariuszss » 08-05-2007 22:49

W Jackowie pod Świdnikiem jest cała fabryka takich lambo. :D
33 1.5 -skitrana w stodole (przynajmniej w części)
33 1.4 - poszła do ludzi (pewnie już w samochodowym niebie)
146 JTD - poszła do ludzi (pan starszy się dotąd cieszy)
GT JTD - a se kupiłem (............)

Awatar użytkownika
Michal
Posty: 3910
Rejestracja: 30-08-2004 22:31
Lokalizacja: Lublin / Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Michal » 10-05-2007 15:55

wcześniej:
YUGO 65 1.3 (ZASTAVA) '86 - 1994-1997
AR 146 1,4 boxer '97 - 1997-1999
AR 156 2,0 TS '98 - 2000-2001
AR 156 2,5 V6 '99 - 2001-2004
AR 156 GTA '03 - 2006-2009
AR 159 3,2V6 Q4 ti '07 - 2009-2014
teraz:
Fiat Sedici 2,0 MultiJet
Maserati Ghibli SQ4

Awatar użytkownika
Skorpio
Posty: 38
Rejestracja: 03-09-2006 14:08
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Skorpio » 10-05-2007 22:33

Michal pisze:popatrzcie na ten sprzet:

http://www.autokrata.pl/ogien/1677/500- ... bia_coupe/


"Prędkość maksymalna zależy od zestopniowania skrzyni biegów, ale szacuje się ją na 200 km/h."

To moje malenstwo i jego 75 zrebakow tyle wyciaga :lol: :oops: :P
Seat Cordoba '03 1.4
156/166/159 jak wygram w Totka :P

Awatar użytkownika
Michal
Posty: 3910
Rejestracja: 30-08-2004 22:31
Lokalizacja: Lublin / Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Michal » 11-05-2007 00:31

Skorpio pisze:
Michal pisze:popatrzcie na ten sprzet:

http://www.autokrata.pl/ogien/1677/500- ... bia_coupe/


"Prędkość maksymalna zależy od zestopniowania skrzyni biegów, ale szacuje się ją na 200 km/h."

To moje malenstwo i jego 75 zrebakow tyle wyciaga :lol: :oops: :P


ale Twoje maleństwo po niespełna trzech sekundach przyspieszania ma około 30 km/h na zegarku kiedy tamten zamyka już setkę :D
wcześniej:
YUGO 65 1.3 (ZASTAVA) '86 - 1994-1997
AR 146 1,4 boxer '97 - 1997-1999
AR 156 2,0 TS '98 - 2000-2001
AR 156 2,5 V6 '99 - 2001-2004
AR 156 GTA '03 - 2006-2009
AR 159 3,2V6 Q4 ti '07 - 2009-2014
teraz:
Fiat Sedici 2,0 MultiJet
Maserati Ghibli SQ4

Awatar użytkownika
da_vinci
Posty: 2005
Rejestracja: 18-01-2006 09:48
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Postautor: da_vinci » 11-05-2007 07:30

Skorpio pisze:
To moje malenstwo i jego 75 zrebakow tyle wyciaga :lol: :oops: :P

Chyba lekko przesadziłeś no 170km/h to jestem w stanie uwierzyć.
Linia jest piękna, logo też, chciałem ją mieć...

i mam Alfa Romeo 146 1,6 TS 1998 SILVER SHADOW :)

Awatar użytkownika
Ane3ka
Posty: 219
Rejestracja: 23-01-2006 17:15
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Ane3ka » 11-05-2007 08:05

da_vinci pisze:
Skorpio pisze:
To moje malenstwo i jego 75 zrebakow tyle wyciaga :lol: :oops: :P

Chyba lekko przesadziłeś no 170km/h to jestem w stanie uwierzyć.


Po pierwsze Skorpio to Ania a po drugie to ja tyle z Seata wyciagnelam wiec wypraszam sobie podobne insynuacje :P Z bolem ale poszlo ;) No i na pewno w troche dluzszym czasie niz Skoda 8)
Seat Ibiza 1.4 16V '04
___
AR 146 1.7 Boxer 16V '95
___
"Alfa Romeo - when heart says Ferrari and mind tells BMW..."

Awatar użytkownika
da_vinci
Posty: 2005
Rejestracja: 18-01-2006 09:48
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Postautor: da_vinci » 11-05-2007 08:13

Ane3ka pisze:
da_vinci pisze:
Skorpio pisze:
To moje malenstwo i jego 75 zrebakow tyle wyciaga :lol: :oops: :P

Chyba lekko przesadziłeś no 170km/h to jestem w stanie uwierzyć.


Po pierwsze Skorpio to Ania a po drugie to ja tyle z Seata wyciagnelam wiec wypraszam sobie podobne insynuacje :P Z bolem ale poszlo ;) No i na pewno w troche dluzszym czasie niz Skoda 8)

A to w takim wypadku przepraszam - do wszystkich zwracam się formą forumowicz bez płci - taką często ciężko odkryć po nicku.
Co do prędkości max to co sądzisz o tych danych http://www.motofakty.pl/testy_i_porownania/dane_techniczne/?marka=815&model=632
wyssane z palca? A może licznik ma dużą rozbieżność czy pomiar był z gpsem?
Linia jest piękna, logo też, chciałem ją mieć...

i mam Alfa Romeo 146 1,6 TS 1998 SILVER SHADOW :)

Awatar użytkownika
Skorpio
Posty: 38
Rejestracja: 03-09-2006 14:08
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Skorpio » 11-05-2007 15:19

Pomiar byl z licznika wiec mowie pi razy oko ale z tego co pamietam Anika jechala 197km/h na Obwodnicy Gdanska teraz w weekend majowy. W papierach owszem predkosc maksymalna - 174km/h ale i alfa Ane3ki ma mniej wpisane niz jezdzi.
Seat Cordoba '03 1.4

156/166/159 jak wygram w Totka :P

Awatar użytkownika
da_vinci
Posty: 2005
Rejestracja: 18-01-2006 09:48
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Postautor: da_vinci » 14-05-2007 07:22

Skorpio pisze:Pomiar byl z licznika wiec mowie pi razy oko

To wszystko tłumaczy skąd taki wynik.
Linia jest piękna, logo też, chciałem ją mieć...

i mam Alfa Romeo 146 1,6 TS 1998 SILVER SHADOW :)

Awatar użytkownika
robalgis
Posty: 808
Rejestracja: 24-08-2005 21:54
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: robalgis » 14-05-2007 23:10

W sluzbowej toyocie yaris (1.0 65 KM) gdy na liczniku bylo 195 km/h minimalnie wyprzedzalismy druga nasza toyote na kroej bylo wtedy 160 km/h.
W swojej 145 jestem az zdziwiony - pomiar z GPS roznil sie od wskazan predkosciomierza ok 1-2 km/h.

Mnie sie marzy moje pierwsze ferrari w domu:
http://gps24.pl/nawigacja-samochodowa-b ... 25040.html
Pozdrawiam

Bartłomiej 'Robal'
AR 159 SW 1.9 16v JTD M-jet 2006
Fiat 126p 1988
Ducati Monster 695 2007
była:
AR 145 1.4 TS 1998 (2005-2010)

RIP IK@R #3437

Awatar użytkownika
Michal
Posty: 3910
Rejestracja: 30-08-2004 22:31
Lokalizacja: Lublin / Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Michal » 15-05-2007 00:29

aż taka różnica :?: coś tu jest bardzo nie tak :?
wcześniej:
YUGO 65 1.3 (ZASTAVA) '86 - 1994-1997
AR 146 1,4 boxer '97 - 1997-1999
AR 156 2,0 TS '98 - 2000-2001
AR 156 2,5 V6 '99 - 2001-2004
AR 156 GTA '03 - 2006-2009
AR 159 3,2V6 Q4 ti '07 - 2009-2014
teraz:
Fiat Sedici 2,0 MultiJet
Maserati Ghibli SQ4

Awatar użytkownika
Ane3ka
Posty: 219
Rejestracja: 23-01-2006 17:15
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Ane3ka » 15-05-2007 06:09

Nie wierze w taka roznice bo nie chcesz mi chyba powiedziec ze wszystkie samochody maja ten sam "blad licznika"? I tak im sie ladnie zgadza? :P
Seat Ibiza 1.4 16V '04

___

AR 146 1.7 Boxer 16V '95

___

"Alfa Romeo - when heart says Ferrari and mind tells BMW..."

Awatar użytkownika
Ane3ka
Posty: 219
Rejestracja: 23-01-2006 17:15
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Ane3ka » 15-05-2007 06:09

Nie wierze w taka roznice bo nie chcesz mi chyba powiedziec ze wszystkie samochody maja ten sam "blad licznika"? I tak im sie ladnie zgadza? :P
Seat Ibiza 1.4 16V '04

___

AR 146 1.7 Boxer 16V '95

___

"Alfa Romeo - when heart says Ferrari and mind tells BMW..."

Awatar użytkownika
da_vinci
Posty: 2005
Rejestracja: 18-01-2006 09:48
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Postautor: da_vinci » 15-05-2007 07:20

Jak jadę 100km/h według licznika to gps pokazuje 96 - mój max licznikowy to 175 więcej się na razie nie odważyłem, niestety nie miałem przy sobie gpsa aby sprawdzić ile on pokazuje.
Linia jest piękna, logo też, chciałem ją mieć...

i mam Alfa Romeo 146 1,6 TS 1998 SILVER SHADOW :)

kraszewski
Posty: 9
Rejestracja: 17-09-2006 14:36
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: kraszewski » 23-05-2007 11:29

Kwestię błędów wskazań prędkościomierzy określa Polska Norma:

Są one dość duże, np. przy prędkości 50km/h jest to około 9km/h, przy prędkości 100km/h aż 14km/h.

Jednak zgodnie z normą prędkościomierz może tylko zawyżać prędkość.

Jeżeli przyjąć, że błąd wskazań może sięgać 14 % to rzeczywiście we wspomnianej wyżej Toyocie możliwe jest wskazanie 195 km/h, a prędkość rzeczywista ok 167 km/h.
Paweł
AR 156; 1,9 jtd, sedan, 2000r.

Awatar użytkownika
Maciej Loret
Posty: 6285
Rejestracja: 22-11-2004 12:03
Lokalizacja: Bydgoszcz, Zgorzelec
Kontaktowanie:

Postautor: Maciej Loret » 23-05-2007 11:41

kraszewski pisze:Jeżeli przyjąć, że błąd wskazań może sięgać 14 % to rzeczywiście we wspomnianej wyżej Toyocie możliwe jest wskazanie 195 km/h, a prędkość rzeczywista ok 167 km/h.


A to nie jest już prawie 16,77%?

Awatar użytkownika
da_vinci
Posty: 2005
Rejestracja: 18-01-2006 09:48
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Postautor: da_vinci » 23-05-2007 11:45

Maciej Loret pisze:
kraszewski pisze:Jeżeli przyjąć, że błąd wskazań może sięgać 14 % to rzeczywiście we wspomnianej wyżej Toyocie możliwe jest wskazanie 195 km/h, a prędkość rzeczywista ok 167 km/h.


A to nie jest już prawie 16,77%?

to przez błąd paralaksy :)
Linia jest piękna, logo też, chciałem ją mieć...

i mam Alfa Romeo 146 1,6 TS 1998 SILVER SHADOW :)


Wróć do „Hyde Park”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości