AR 75 kolegi Amigasa

Wszystkie tematy, które nie do końca dotyczą Alfy Romeo.

Moderator: Moderatorzy

MARCINS737
Posty: 1168
Rejestracja: 27-12-2006 20:06

AR 75 kolegi Amigasa

Postautor: MARCINS737 » 04-03-2009 23:15

przedstawiam kilka fotek 75tki kolegi Amigasa , photo by m737

(niestety imageshack po kliku w link otwiera małe foto , jak się otworzy strona proszę kliknąć w fotkę - wtedy otworzy się większa)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

MARCINS737
Posty: 1168
Rejestracja: 27-12-2006 20:06

Postautor: MARCINS737 » 09-03-2009 21:09

widzę że userzy tego forum mają bardzo dużo do powiedzenia na temat klasyków moto...

chyba nie ma sensu tu nic wklejać bo i po co

krzychuk
Posty: 1101
Rejestracja: 10-01-2005 20:36
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Postautor: krzychuk » 10-03-2009 10:25

MARCINS737 pisze:widzę że userzy tego forum mają bardzo dużo do powiedzenia na temat klasyków moto...

chyba nie ma sensu tu nic wklejać bo i po co


oj nie przesadzaj Marcin, dawaj foto jak będziesz mial. a ta 75 jest cudna
2008 Fiat 500 1.2 Pop
2008 Subaru Legacy Kombi 2.0 Boxer Diesel

"Never worry about old troubles with your Alfa Romeo. Soon you will be facing new problems"

Awatar użytkownika
marekm
Posty: 1495
Rejestracja: 24-09-2004 17:00
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Postautor: marekm » 10-03-2009 13:35

MARCINS737 pisze:widzę że userzy tego forum mają bardzo dużo do powiedzenia na temat klasyków moto...

chyba nie ma sensu tu nic wklejać bo i po co


"zajebiaszcze fotki" :mrgreen: :mrgreen:

wklejaj więcej tylko kup sobie filtr polaryzacyjny do aparatu i rób zdjęcia CAŁYM samochodom, a nie tylnym błotnikom. Szczegóły typu włącznik przy kierownicy to ma być wisienka na torcie (sesji) a nie myśl przewodnia :) i w sumie to by fajnie było zobaczyć zdjęcie, tej zapewne dobrze utrzymanej 75, w ruchu :)

zawsze miło jest zawiesić oko na ładnym aucie, ale chyba nie ma obowiązku komentowania?

Awatar użytkownika
Michal
Posty: 3910
Rejestracja: 30-08-2004 22:31
Lokalizacja: Lublin / Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Michal » 10-03-2009 15:44

zwyczaj fotografowania detali samochodu zrodził się z tego co wiem w Lamboghini, kiedy to reklamowali jeden ze swoich sportowych modeli w sposób dokładnie ten sam, jaki stosowali wcześniej w maszynach rolniczych. Pomysł, co ciekawe, okazał się bardzo udany i wiele innych firm/fotografów podłapało ten sposób prezentowania samochodów ...
wcześniej:
YUGO 65 1.3 (ZASTAVA) '86 - 1994-1997
AR 146 1,4 boxer '97 - 1997-1999
AR 156 2,0 TS '98 - 2000-2001
AR 156 2,5 V6 '99 - 2001-2004
AR 156 GTA '03 - 2006-2009
AR 159 3,2V6 Q4 ti '07 - 2009-2014
teraz:
Fiat Sedici 2,0 MultiJet
Maserati Ghibli SQ4

MARCINS737
Posty: 1168
Rejestracja: 27-12-2006 20:06

Postautor: MARCINS737 » 10-03-2009 15:58

chyba nudno by było gdyby każdy robił zdjęcia całych samochodów , robię takie jakie lubię a polar kołowy mam od wielu lat

obowiązku nie ma , to tylko forum

Awatar użytkownika
marekm
Posty: 1495
Rejestracja: 24-09-2004 17:00
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Postautor: marekm » 10-03-2009 18:01

Michal pisze:zwyczaj fotografowania detali samochodu zrodził się z tego co wiem w Lamborghini


no tak, ale nawet przesadzające lambo pokaże samochód i dodatkowo szczegóły, a nie li prawie tylko szczegóły, np:
http://www.autoblog.com/photos/2008-lam ... t/1067877/

MARCINS737 pisze:polar kołowy mam od wielu lat


dlaczego go nie używasz w takim razie? zwróć uwagę jak na częściach karoserii i szybach odwraca uwagę refleks trawy, drzewa i kostki brukowej. Specjalistą nie jestem, ale to moim zdaniem błąd w sztuce :)

MARCINS737 pisze:obowiązku nie ma , to tylko forum


No to nie rozumiem po co te teksty o bezsensowności wklejania.

MARCINS737
Posty: 1168
Rejestracja: 27-12-2006 20:06

Postautor: MARCINS737 » 10-03-2009 21:43

heh nie mam takiego studia z fleszami więc takich fot nie zrobię :(

co do polara - może to efekt zbytniej korekcji softwarowej - też jestem tylko amatorem - ja akurat podkręciłem tak jak widać (niestety sporo trzeba było dłubnąć bo światło miałem delikatnie mówiąc słabe) , nie chcę dyskutować czy lepiej czy gorzej bo nie mam takiej wiedzy aby prowadzić w tym temacie dyskusje , przyjmuję uwagę i przy następnych fotach postaram się aby było lepiej

a patrząc na ilość wejść w temat po prostu się dziwiłem że nikt nie napisał tak długo ani słowa nt tak fajnego auta jak 75 - jak dla mnie klasyka marki AR

uwagi biorę do serca i przy następnej sesji może będzie lepiej (w planach czarne 156SW GTA)

Awatar użytkownika
Michal
Posty: 3910
Rejestracja: 30-08-2004 22:31
Lokalizacja: Lublin / Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Michal » 10-03-2009 22:03

Marcin, 75-ka to zgodnie okrzyczana ostania alfoska alfa :) ... czyli napęd na tył, silnik boxer i całkowicie szalone auto :) ... tu nie ma co komentować :!: :) . Ci co o tym wiedzą - tylko wzdychają, ci co nie wiedzą - nawet nie mają pojęcia co stracili po połączeniu się Alfy z Fiatem
wcześniej:
YUGO 65 1.3 (ZASTAVA) '86 - 1994-1997
AR 146 1,4 boxer '97 - 1997-1999
AR 156 2,0 TS '98 - 2000-2001
AR 156 2,5 V6 '99 - 2001-2004
AR 156 GTA '03 - 2006-2009
AR 159 3,2V6 Q4 ti '07 - 2009-2014
teraz:
Fiat Sedici 2,0 MultiJet
Maserati Ghibli SQ4

Awatar użytkownika
rodriguez
Posty: 367
Rejestracja: 11-10-2004 13:04
Kontaktowanie:

Postautor: rodriguez » 11-03-2009 00:03

147 GTA Q2

ARt

Obrazek :twisted:

Awatar użytkownika
marekm
Posty: 1495
Rejestracja: 24-09-2004 17:00
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Postautor: marekm » 11-03-2009 11:25

rodriguez pisze:ee tam, fotografia to przeżytek ;) http://recom-cgi.de/#/making_of/project/images/33/


:D jak to dobrze ze ja jestem ten od pisania :D myślę że znajdę klienta na takie coś, zrobisz? :)

Awatar użytkownika
Andrzejsr
Posty: 622
Rejestracja: 23-01-2006 16:19
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Postautor: Andrzejsr » 11-03-2009 15:19

marekm pisze:
Michal pisze:... zwróć uwagę jak na częściach karoserii i szybach odwraca uwagę refleks trawy, drzewa i kostki brukowej. Specjalistą nie jestem, ale to moim zdaniem błąd w sztuce :)....


Zeby nie byo refleksów - musi nie być obiektów które się odbijają.
Szczególnie jeśli powierzchnie odbijające są zakrzywione. Nie ma siły - wszystko się odbije - od nieba po statyw czy buty fotografującego, oczywiśśie będzie zniekształcone.
Jedyny sposób to ogromne ekrany (i odbijające - białe jak i tworzące ciemne odbicia czy zasłaniajace jasne obiekty)
No a w studio to już w ogóle...

A filtry, rozproszone światło, specjalne przygotowanie powierzchni i takie tam pomoce, jedynie troszkę zmniejszą odbicia (lub nie) , ale one będą wciąż.
--
156SW 1.6TS 2004, 156SW 2.5V6 2004, 166 3.2V6 2004 - dobry rocznik :)

Awatar użytkownika
marekm
Posty: 1495
Rejestracja: 24-09-2004 17:00
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Postautor: marekm » 11-03-2009 16:44

Michal pisze:Marcin, 75-ka to zgodnie okrzyczana ostania alfoska alfa :) ... czyli napęd na tył, silnik boxer


ke? :)

Andrzejsr pisze:Zeby nie byo refleksów - musi nie być obiektów które się odbijają.


oczywiście, ale zwykły najprostszy polar spowoduje, że te odbicia nie będą pierwszym rzucającym się elementem na zdjęciu (nie mówiąc np o szybach które zrobią się przeźroczyste)

Awatar użytkownika
Michal
Posty: 3910
Rejestracja: 30-08-2004 22:31
Lokalizacja: Lublin / Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Michal » 12-03-2009 11:26

w 75-kach były boxery :o
wcześniej:
YUGO 65 1.3 (ZASTAVA) '86 - 1994-1997
AR 146 1,4 boxer '97 - 1997-1999
AR 156 2,0 TS '98 - 2000-2001
AR 156 2,5 V6 '99 - 2001-2004
AR 156 GTA '03 - 2006-2009
AR 159 3,2V6 Q4 ti '07 - 2009-2014
teraz:
Fiat Sedici 2,0 MultiJet
Maserati Ghibli SQ4

Awatar użytkownika
marekm
Posty: 1495
Rejestracja: 24-09-2004 17:00
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Postautor: marekm » 12-03-2009 12:09

Michal pisze:w 75-kach były boxery :o


pierwsze słyszę, o jakiej pojemności?

MARCINS737
Posty: 1168
Rejestracja: 27-12-2006 20:06

Postautor: MARCINS737 » 12-03-2009 12:30

2.0TS to silnik z jakim opuściła fabrykę 75tka kolegi Amigasa

Awatar użytkownika
Michal
Posty: 3910
Rejestracja: 30-08-2004 22:31
Lokalizacja: Lublin / Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Michal » 12-03-2009 19:33

marekm pisze:
Michal pisze:w 75-kach były boxery :o


pierwsze słyszę, o jakiej pojemności?


przepraszam, nie zrozumieliśmy się. Mam na myśli ogólnie 75-kę, nie egzemnplarz na zdjęciu ...
wcześniej:
YUGO 65 1.3 (ZASTAVA) '86 - 1994-1997
AR 146 1,4 boxer '97 - 1997-1999
AR 156 2,0 TS '98 - 2000-2001
AR 156 2,5 V6 '99 - 2001-2004
AR 156 GTA '03 - 2006-2009
AR 159 3,2V6 Q4 ti '07 - 2009-2014
teraz:
Fiat Sedici 2,0 MultiJet
Maserati Ghibli SQ4

Awatar użytkownika
marekm
Posty: 1495
Rejestracja: 24-09-2004 17:00
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Postautor: marekm » 12-03-2009 20:21

Michal pisze:
marekm pisze:
Michal pisze:w 75-kach były boxery :o


pierwsze słyszę, o jakiej pojemności?


przepraszam, nie zrozumieliśmy się. Mam na myśli ogólnie 75-kę, nie egzemnplarz na zdjęciu ...


ja nie pisałem o tej 75 ze zdjęć, ogólnie nie słyszałem o 75 z boxerem - więc ponawiam pytanie - z jakimi pojemnościami ta 75 w boxerze.

Awatar użytkownika
Michal
Posty: 3910
Rejestracja: 30-08-2004 22:31
Lokalizacja: Lublin / Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Michal » 12-03-2009 22:54

ok, teraz na szybko nie znalazłem w necie potwierdzenia, że były takie, więc możliwie że gadam bzdury ... nie wiem dlaczego żyłem w przeświadczeniu, że takie jeździły ...
wcześniej:
YUGO 65 1.3 (ZASTAVA) '86 - 1994-1997
AR 146 1,4 boxer '97 - 1997-1999
AR 156 2,0 TS '98 - 2000-2001
AR 156 2,5 V6 '99 - 2001-2004
AR 156 GTA '03 - 2006-2009
AR 159 3,2V6 Q4 ti '07 - 2009-2014
teraz:
Fiat Sedici 2,0 MultiJet
Maserati Ghibli SQ4

Awatar użytkownika
marekm
Posty: 1495
Rejestracja: 24-09-2004 17:00
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Postautor: marekm » 12-03-2009 23:22

Michal pisze:więc możliwie że gadam bzdury


no tak mi się wydaje, wg cuoresportivo.pl ( http://www.cuoresportivo.pl/_mm/modele/75/ ) w 75 były silniki:
- aluminiowe R4 (gaźnikowe i na wtrysku, w tym 1.8 turbo)
- V6 (na gaźnikach i na wtrysku)
- jakieś diesle

oprócz najbardziej znanych cech 75tek tzn deDiona i tarcz przy skrzyni, ja bym zwrócił uwagę na to, że w mocniejszych wersjach była szpera, oraz na wagę samochodów (1060 kg dla 120 konnego 1.8 na gaźnikach czy 1130 dla 1.8 turbo ze 155 KM).


Wróć do „Hyde Park”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości