Dywagacje na temat 1109

Wszystkie tematy, które nie do końca dotyczą Alfy Romeo.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Michal
Posty: 3910
Rejestracja: 30-08-2004 22:31
Lokalizacja: Lublin / Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Michal » 26-08-2007 23:04

Advisor pisze:Jakie? Ja nigdzie nie widziałem żadnych. Jedynie domysły, interpretacje różnych niejednoznaczych faktów itd. Jakie dowody? Chaney sie do tego przyznał?


chyba nie pytasz powaznie

Advisor pisze:Okazało się, że piloci którzy samoloty porwali były w istocie komandosami Delta i zdecydowali na samobójstwo w ramach obowiązków służbowych?


Wszystkie dwa użyte w ataku samoloty były puste / podmienione z tymi rejsowymi. Były to maszyny wojskowe - nie ma tu najmniejszego cienia wątpliwości (pełne opracowania i analizy na forum Loose Change)

Advisor pisze:Wg. jakich niezależnych badań? Prawie 50% amerykanów jest niezadowolonych z ogólnego prezydentowania G.W.B. J.r., ale o powyżej mówionych nie słyszałem. Chętnie bym się z nimi zapożnał :roll:


Wszystkie źródła, zgromadzono na stronie Loose Change, zazwyczaj stosuje się zasadę potrójnego potwierdzenia choć nie zawsze się daje.

Advisor pisze: (EDIT - szczególnie polecam ten link. Jestt to druga 'organizacja' zajmująca badaniem niejasności wokół tej sprawy, ale nie zostawia suhej nitki na Loose Chance i po przeczytaniu ponad połowy ich argumentów przeciwko LC to można tylko się dziwić jakie naiwni niektórzy ludzi są więrząć bezkrytycznie na zbiór wybiorczo i kłamliwie wybranych, wyrwanych z kontekstu 'faktów'.)
Najbardziej mi chyba się podoba ...


masz mocno przetarzałe wiadomości. Ruch ogólnie zwany JFER's (pisarze z magazynu Popular Mechanics) to pseudo poskramiacze mitów rozpowszechnianych przez Loose Change. Dwa lata temu oublikowali oni zbiór rzekomych odpowiedzi obalajacych postulaty Loose Change. Bardzo często JEFER'si bazują na fakcie niedopowiedzenia, jak na przykładzie Pentagonu (jeśli już to poruszyłeś):

1. Nie sa w stanie wyjaśnić dlaczego silnik lotniczy znaleziony w Pentagonie nie pochodzi z żadnej z serii produkcyjnych B757 (oficjalne zdjęcia)
2. Latarnie rzekomo ścięte przez nadlatujący samolot stały jeszcze nietknięte po uderzeniu (oficjalne zdjęcia) i dodatkowo nie są zgodne z trasą lotu - nijak się z nią nie pokrywają.
3. Brak zdjęć nadlatującego samolotu który rzekomo uderzył w Pentagon. Pamiętajcie Panowie, że w miejsce uderzenia "patrzyło" łącznie 108 kamer. Zapisy ze wszystkich szybko skonfiskowano. Do dnia dzisiejszego nie widziałem tego samolotu. Także lista pasażerów tego rzekomego samolotu jest mocno podejrzana (patrz mój topik powyzej z cytatem)
4. Jakim cudem pilotom porywaczom z nalotem zaledwie kilkuset godzin teningu lotu po prostej, którzy rzekomo prowadzili rzekomy samolot udało się wykonać niezwykle skomplikowaną figurę akrobatyczną - oficjalna trasa lotu podejście do uderzenia i utrzymać samolot na maksymalnej prędkości na wysokości 2-3 metrów (poduszka powietrzna)? Wielu doświadczonych pilotów (z nalotami po kilka tysięcy godzin) próbowało już tego wyczynu na flight symulatorze i baaardzo rzadko im się udawało.
5. Dlaczego samolot po uderzeniu w budynek pozostawił jedną dziurę która pierwotnie była mniejsza niz średnica kadłubu B757. Brak też śladów po skrzydłach samolotu a w szczególności jego śliników które z masą 6 ton każdy powinien przebić elewacje budynku, tymczasem okna sąsiadujące z pierwotną dziurą po uderzeniu były nietknięte. Dopiero po drugiej eksplozji (film - relacja na żywo z CNBC) budynek zaczął się walić.
6. Jakim cudem (bo fiyzcynie nie da się tego wzjaśnić) rzekomy samolot w dużej części wyparował?

Poza tym kolesie z pozorujący atak się nie spisali zbytnio :arrow: niktóre podrzucone przed Pentagonem części samolotu były zardzewiałe/zaśniedziałe ze starości

Oficjalna symulacja pokazująca zniszczenia konstrukcji w wyniku samolotu wbijającego się w Pentagon przedstawia całość samolotu niszczącego elewację i kolejnie słupy wewnątrz. To zaprzecza zdjęciom i filmom z pierwotnego obrazu zniszczeń (zwykły otwór o średnicy mniejszej od kadłubu B757), reszta elewacji nietknięta.

Lista pytań do tego i innych watków jest długa (patrz forum Loose Change) a oficjalnych odpowiedzi jak nie było tak nie ma. Bardzo często natomiast słyszy się frazesy: X-Files, The Davinci Code albo po prostu inwektywy.

Tak czy owak ludzie czują że jest coś nie tak :) po każdej próbie zaprzeczania postulatom Loose Change w telewizji na forum przybywa średnio 10 - 20 nowych pytajacych o dowody i jak to było. Teraz jest to najaktywniejsze forum na Ziemi. Kilka liczb: Forum otwarto rok temu, obecnie jest zarejestrowanych ponad 8 tys. forumowiczów, napisano niemal 170 tys postów, największa liczba forumowiczów jednocześnie przebywających na forum: 959 :arrow: 27-go czerwca 2007
wcześniej:
YUGO 65 1.3 (ZASTAVA) '86 - 1994-1997
AR 146 1,4 boxer '97 - 1997-1999
AR 156 2,0 TS '98 - 2000-2001
AR 156 2,5 V6 '99 - 2001-2004
AR 156 GTA '03 - 2006-2009
AR 159 3,2V6 Q4 ti '07 - 2009-2014
teraz:
Fiat Sedici 2,0 MultiJet
Maserati Ghibli SQ4

Awatar użytkownika
Maciej Loret
Posty: 6285
Rejestracja: 22-11-2004 12:03
Lokalizacja: Bydgoszcz, Zgorzelec
Kontaktowanie:

Postautor: Maciej Loret » 26-08-2007 23:13

Michal pisze:Teraz jest to najaktywniejsze forum na Ziemi
[...]
Kilka liczb: Forum otwarto rok temu, obecnie jest zarejestrowanych ponad 8 tys. forumowiczów, napisano niemal 170 tys postów, największa liczba forumowiczów jednocześnie przebywających na forum: 959 :arrow: 27-go czerwca 2007


20 postów rocznie??? Pierwsze lepsze forum o odchudzaniu typu 40kg w ciągu tygodnia jest lepsze... :wink:
Może się zapiszę i trochę podciągnę statystyki? :lol:

Awatar użytkownika
Michal
Posty: 3910
Rejestracja: 30-08-2004 22:31
Lokalizacja: Lublin / Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Michal » 26-08-2007 23:17

Maciej Loret pisze:20 postów rocznie??? Pierwsze lepsze forum o odchudzaniu typu 40kg w ciągu tygodnia jest lepsze... :wink:
Może się zapiszę i trochę podciągnę statystyki? :lol:


:oops: no tak :) mowa o zorganizowanym forum ... nie mów - sam wiem ile moja żona na takim forum (o odchudzaniu) może napisać :D
wcześniej:
YUGO 65 1.3 (ZASTAVA) '86 - 1994-1997
AR 146 1,4 boxer '97 - 1997-1999
AR 156 2,0 TS '98 - 2000-2001
AR 156 2,5 V6 '99 - 2001-2004
AR 156 GTA '03 - 2006-2009
AR 159 3,2V6 Q4 ti '07 - 2009-2014
teraz:
Fiat Sedici 2,0 MultiJet
Maserati Ghibli SQ4

Awatar użytkownika
Michal
Posty: 3910
Rejestracja: 30-08-2004 22:31
Lokalizacja: Lublin / Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Michal » 26-08-2007 23:31

Michal pisze:... W ostatnich dniach na jednej z Amrykańskich giełd S&P złożono opcje wykupu akcji na łączną kwotę 6,5 miliarda $ przy założeniu że rynek straci na swojej wartości nie mniej jak 60% do końca 3-do tygodnia września. Obecnie staramy się potwierdzić tą informację, pewne są 2miliardy $. Jest kilka scenariuszy: możliwy krach finansowy jednego z dużych krajów (np. Chiny) lub tez powtórka sprzed 6 lat. Tak czy owak takie ruchy ostatnio zarejestrowano dokładnie 6 lat temu. Raczej wątpliwe jest że ktoś ma do wydania na hazard 2 miliardy :? , bardziej prawdopodobne jest że ktoś jest świetnie poinformowany o najblizszej przyszłości.


UPDATE: kwota jest juz potwierdzona przez drugie źródło ... ale to nie wszystko, Europejski Dow Jones (DJ Eurostoxx 50) też wada w goraczkę: 6,9 miliarda Euro, ta sama opcja zakładająca spadek wartości indeksu giełdy więcej jak 60%

źródło: http://www.financialnews-us.com/?page=u ... 2448565379
wcześniej:
YUGO 65 1.3 (ZASTAVA) '86 - 1994-1997
AR 146 1,4 boxer '97 - 1997-1999
AR 156 2,0 TS '98 - 2000-2001
AR 156 2,5 V6 '99 - 2001-2004
AR 156 GTA '03 - 2006-2009
AR 159 3,2V6 Q4 ti '07 - 2009-2014
teraz:
Fiat Sedici 2,0 MultiJet
Maserati Ghibli SQ4

Awatar użytkownika
Michal
Posty: 3910
Rejestracja: 30-08-2004 22:31
Lokalizacja: Lublin / Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Michal » 15-09-2007 20:26

uśmiejecie się (niecałe 3 minuty)

http://www.youtube.com/watch?v=uXrplqLtjB0
wcześniej:
YUGO 65 1.3 (ZASTAVA) '86 - 1994-1997
AR 146 1,4 boxer '97 - 1997-1999
AR 156 2,0 TS '98 - 2000-2001
AR 156 2,5 V6 '99 - 2001-2004
AR 156 GTA '03 - 2006-2009
AR 159 3,2V6 Q4 ti '07 - 2009-2014
teraz:
Fiat Sedici 2,0 MultiJet
Maserati Ghibli SQ4

Awatar użytkownika
Michal
Posty: 3910
Rejestracja: 30-08-2004 22:31
Lokalizacja: Lublin / Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Michal » 25-11-2007 01:37

Panowie,

zgodnie z zapowiedzią (choć cała sprawa się trochę opóźniła) na ekrany waszych monitorów (póki co tlyko monitorów) wchodzi nowy dokument poświęcony wydarzeniaom z 11-go września 2001 - Loose Change Final Cut. Obecnie jest to najpełniejszy i najbardziej bezstronny dokument dotyczący tego co się wtedy stało w powietrzu i na ziemi. Ja oglądałem i gorąco polecam - warto. Jest tam wiele faktów o których z pewnoscią nie wiecie a o których chcielibyscie wiedzieć.

Oficjalny zwiastun tutaj:

http://www.loosechange911.com/

Film można obejrzeć on-line płacąc jedyne 15 zeta za 2 wyświetlenia.

http://lc911.com/lc911/catalog/Digital- ... 1-c-1.html

W kinach, premiera będzie na początku przyszłego roku. Taka kolejność premier w mediach jest podyktowana chęcią uniknięcia prób cenzury tego dokumentu, która w USA ma sie w najlepsze po podpisaniu odpowiedzniego aktu przez Busha.

i jeszcze jedno - dokument jest dostępny na razie tylko w angielskiej wersji językowej i najlepiej otwierać linki FireFox'em
wcześniej:
YUGO 65 1.3 (ZASTAVA) '86 - 1994-1997
AR 146 1,4 boxer '97 - 1997-1999
AR 156 2,0 TS '98 - 2000-2001
AR 156 2,5 V6 '99 - 2001-2004
AR 156 GTA '03 - 2006-2009
AR 159 3,2V6 Q4 ti '07 - 2009-2014
teraz:
Fiat Sedici 2,0 MultiJet
Maserati Ghibli SQ4

Awatar użytkownika
Michal
Posty: 3910
Rejestracja: 30-08-2004 22:31
Lokalizacja: Lublin / Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Michal » 27-07-2008 11:10

od dłuższego czasu nie interesowałem się tym tematem ... jakoś chyba jestem na etapie odmużdżania ... niemniej jednak jedząc dzisiaj śniadanie wskoczyłem na YOUTUBE i ...

http://pl.youtube.com/watch?v=L8JV3dJEJmA

nagranie sfingowane :?: po co zostawiać cokolwiek kwestii wiary, najlepiej samemu sprawdzić jego autentyczność (co w rzeczywistości nie jet takie trudne) ... są tacy którzy już to zrobili ...
wcześniej:
YUGO 65 1.3 (ZASTAVA) '86 - 1994-1997
AR 146 1,4 boxer '97 - 1997-1999
AR 156 2,0 TS '98 - 2000-2001
AR 156 2,5 V6 '99 - 2001-2004
AR 156 GTA '03 - 2006-2009
AR 159 3,2V6 Q4 ti '07 - 2009-2014
teraz:
Fiat Sedici 2,0 MultiJet
Maserati Ghibli SQ4

Awatar użytkownika
Michal
Posty: 3910
Rejestracja: 30-08-2004 22:31
Lokalizacja: Lublin / Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Michal » 09-10-2008 14:08

widzę, że ostatnio topic ma średnio 100 odwiedzin w ciągu tygodnia więc zamieszczam jeszcze jedną ciekawostkę

http://pl.youtube.com/watch?v=cZ0i0YTvk ... re=related
wcześniej:
YUGO 65 1.3 (ZASTAVA) '86 - 1994-1997
AR 146 1,4 boxer '97 - 1997-1999
AR 156 2,0 TS '98 - 2000-2001
AR 156 2,5 V6 '99 - 2001-2004
AR 156 GTA '03 - 2006-2009
AR 159 3,2V6 Q4 ti '07 - 2009-2014
teraz:
Fiat Sedici 2,0 MultiJet
Maserati Ghibli SQ4

Advisor
Posty: 1334
Rejestracja: 23-02-2006 09:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Advisor » 20-10-2008 17:31

Michal pisze:Panowie,

zgodnie z zapowiedzią (choć cała sprawa się trochę opóźniła) na ekrany waszych monitorów (póki co tlyko monitorów) wchodzi nowy dokument poświęcony wydarzeniaom z 11-go września 2001 - Loose Change Final Cut. Obecnie jest to najpełniejszy i najbardziej bezstronny dokument dotyczący tego co się wtedy stało w powietrzu i na ziemi. Ja oglądałem i gorąco polecam - warto. Jest tam wiele faktów o których z pewnoscią nie wiecie a o których chcielibyscie wiedzieć.

Oficjalny zwiastun tutaj:

http://www.loosechange911.com/

Film można obejrzeć on-line płacąc jedyne 15 zeta za 2 wyświetlenia.

http://lc911.com/lc911/catalog/Digital- ... 1-c-1.html

W kinach, premiera będzie na początku przyszłego roku. Taka kolejność premier w mediach jest podyktowana chęcią uniknięcia prób cenzury tego dokumentu, która w USA ma sie w najlepsze po podpisaniu odpowiedzniego aktu przez Busha.

i jeszcze jedno - dokument jest dostępny na razie tylko w angielskiej wersji językowej i najlepiej otwierać linki FireFox'em

http://video.google.com/videoplay?docid ... 3129565561
:roll:
*156 SportWagon 2.5l V6 '02 Distinctive, Grigio Sterling*
Alfista od 03/2006*
Obrazek

Awatar użytkownika
Michal
Posty: 3910
Rejestracja: 30-08-2004 22:31
Lokalizacja: Lublin / Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Michal » 20-10-2008 23:20

to pseudo zaprzeczenie wszystkiemu, z prawami dynamiki Newton'a włącznie ukazało się już okolo 2 lat temu i ... i dowiodło jak płytkie są tłumaczenia popleczników oficjalnej wersji wydarzeń ...

na dzień dzisiejszy III rewizja raportu komisji 9/11 została mocno okrojona z fantazji, które nie mogły się dalej bronić i komisja musiała się wycofać z twierdzeń, że :

- piętra WTC1 i WTC2 "naleśnikowały się" - składały się jedno na drugie w wyniku czego zawaliły się w tak szybkim tempie. Obecne wyjaśnienie przyczyny zawalenia się wież: nieznane / nie możliwe do zbadania Nie jest możliwym przyspieszanie zawalania się pięter, kiedy pod każdym z nich znajdowała się spora liczba elementów konstrukcyjnych - logicznie opóźniających opadanie [ewentualne dowody mogące wskazać przyczynę zostały zniszczone - oddane na przetop do Indii]

- przyczyna pojawienia się tzw "squibs" - strumieni wyrzuconego powietrza z zawalających się wież - nieznana - nie mogły to być wyciskane powietrze z przewodów wentylacyjnych. Dziwnym przypadkiem [jakich wiele tego dnia się prztrafiło] pojawiają się one tylko na piętrach wzmacniających konstrukcję wież, w których to można by się spodziewać instalowania ładunków wyburzeniowych, w przypadku kontrolowanej rozbiórki.

- przyczyna pojawienia się temperatury tak wysokiej, że stopiły one całkowicie felgi w zaparkowanych nieopodal wież samochodach - nieznana

- przyczyna pojawienia się temperatury topiacej duże ilości metalu w podziemiach wież WTC 1 i 2 oraz WTC 7 (najprawdopodobniej stal) - nieznana http://pl.youtube.com/watch?v=ezIU6ZxYU ... re=related

- przyczyna zawalenia się WTC 7 - nieznana

z biegiem czasu znaków zapytania w raporcie komisji 9/11 przybywa ... głównie dzięki wnikliwości rosnącej liczby osób zadających komisji pytania "jak wytłumaczycie ten lub tamten fakt, jak zbadaliście ten lub inny skutek ...."

mi sie wydaje, ze historia zatoczyła koło i za 30-40 lat będziemy mówić o wydarzeniu analogicznym do Katynia ...

P.S. Loose Change - Final Cut jest już dostępne na goglach

cz. I - http://pl.youtube.com/watch?v=Mk7htWPF874

cz. II - http://pl.youtube.com/watch?v=yAS4TIYF68A

oraz nowy rozdział - http://pl.youtube.com/watch?v=z9mTv6CRv ... re=related
Ostatnio zmieniony 21-10-2008 14:14 przez Michal, łącznie zmieniany 1 raz.
wcześniej:
YUGO 65 1.3 (ZASTAVA) '86 - 1994-1997
AR 146 1,4 boxer '97 - 1997-1999
AR 156 2,0 TS '98 - 2000-2001
AR 156 2,5 V6 '99 - 2001-2004
AR 156 GTA '03 - 2006-2009
AR 159 3,2V6 Q4 ti '07 - 2009-2014
teraz:
Fiat Sedici 2,0 MultiJet
Maserati Ghibli SQ4

Advisor
Posty: 1334
Rejestracja: 23-02-2006 09:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Advisor » 21-10-2008 08:08

...wsystkie pseudo argumenty z LC, teorie i stwierdzenia zostały rozłożone na łopatki w filmie, do którego dałem link. Daje też wirygodne odpowiedzi na te Twoje pytania o którch dałes sam odwidz "nieznane/-a". Film udowodni, że autorzy LC to poszukiwawcze taniej sensacji na plecach śmierci ponad 3000 osób i zwyczaijne kłamcy, manipulujący naiwniaków. Polecam o drobinę samodzielnego, logicznego myszenia. :roll:
*156 SportWagon 2.5l V6 '02 Distinctive, Grigio Sterling*

Alfista od 03/2006*

Obrazek

Awatar użytkownika
Michal
Posty: 3910
Rejestracja: 30-08-2004 22:31
Lokalizacja: Lublin / Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Michal » 21-10-2008 11:07

Advisor pisze:...wsystkie pseudo argumenty z LC, teorie i stwierdzenia zostały rozłożone na łopatki w filmie, do którego dałem link. Daje też wirygodne odpowiedzi na te Twoje pytania o którch dałes sam odwidz "nieznane/-a". Film udowodni, że autorzy LC to poszukiwawcze taniej sensacji na plecach śmierci ponad 3000 osób i zwyczaijne kłamcy, manipulujący naiwniaków. Polecam o drobinę samodzielnego, logicznego myszenia. :roll:


Advisor, ten film jak już wspomniałem ma 2 lata ... już dawno został rozłożony na części pierwsze .... III rewizja raportu komisji ukazała się grubo po tym filmie - w listopadzie 2007 (o ile dobrze pamiętam) ... więc chronologia jest trochę inna ... daj na luz zanim ponownie przywołasz śmierć 3000 osób ...
wcześniej:
YUGO 65 1.3 (ZASTAVA) '86 - 1994-1997
AR 146 1,4 boxer '97 - 1997-1999
AR 156 2,0 TS '98 - 2000-2001
AR 156 2,5 V6 '99 - 2001-2004
AR 156 GTA '03 - 2006-2009
AR 159 3,2V6 Q4 ti '07 - 2009-2014
teraz:
Fiat Sedici 2,0 MultiJet
Maserati Ghibli SQ4

Advisor
Posty: 1334
Rejestracja: 23-02-2006 09:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Advisor » 21-10-2008 11:29

No proszę Cię... To Ty ciągle wyciągasz śmieci, produkowanych przez ludzi, chcących kpić się z tej tragedii. Nie ma ani jednego niemożliwego do obalenia argumentu zwolenników teorii spiskowych. Wszystkie te 'argumenty' okazały się kłamstwem lub pzreistoczeniem faktów. Czy chociaż obejrzyłes te film? Uwierz zresztą co chceś... :roll: EOT
*156 SportWagon 2.5l V6 '02 Distinctive, Grigio Sterling*

Alfista od 03/2006*

Obrazek

Awatar użytkownika
Michal
Posty: 3910
Rejestracja: 30-08-2004 22:31
Lokalizacja: Lublin / Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Michal » 21-10-2008 11:55

obejrzałem z pełną uwagą ten film i kilka innych rzekomo obalające mity. Potem przeczytałem cały komentarz ludzi wsperających tą teorię i komentarz jej przeciwników. Tylko tak można w tym całym szaleństwie zudować jako taki racjonalny pogląd na tą sprawę.

... nie wiem o jakie śmieci Tobie chodzi ... w odpowiedzi pwyżej przytoczyłem tylko dwa dokumenty: III rewizja raportu komisji i film, do którego link podałeś Ty.

ale do wszystkiego dodam jeszcze łyżkę dziegciu. Loose Change Final Cut to ostateczna kompilacja faktów 9/11. Są tam przytoczone tylko i wyłącznie te, które nie ulegają żadnej wątpliwości i którym się zaprzeczyć nie da, tak aby nakręcenie "debunking LC FC" było niemożliwe ... i pomimo tego, że wiadomo już co się stało w wieżach, wiadomo co się stało z samolotami i pasażerami, wiadomo jak wyglądało kierowanie całą akcją i kto ją kontrolował, to LC FC ograniczyło się do przytoczenia faktów, które bez najmniejszej wątpliwości przeczą oficjalnym tłumaczeniom.
wcześniej:
YUGO 65 1.3 (ZASTAVA) '86 - 1994-1997
AR 146 1,4 boxer '97 - 1997-1999
AR 156 2,0 TS '98 - 2000-2001
AR 156 2,5 V6 '99 - 2001-2004
AR 156 GTA '03 - 2006-2009
AR 159 3,2V6 Q4 ti '07 - 2009-2014
teraz:
Fiat Sedici 2,0 MultiJet
Maserati Ghibli SQ4

Awatar użytkownika
Michal
Posty: 3910
Rejestracja: 30-08-2004 22:31
Lokalizacja: Lublin / Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Michal » 21-10-2008 13:29

nasz ostatni sukces (o ile w ogóle można to tak nazywać :roll: ) dotyczy oficjalnego filmu pokazujacego jak coś uderza w PENTAGON. Ten film znamy chyba wszyscy. Stwierdzono ponad wszelką wątpliwość, że wyjęto z niego kilka pośrednich klatek, więc obiekt uderzający w PENTAGON jest nierozpoznawalny. Ciekawe również jet to, że oficjalny film nosi datę 12 września z godziny 17-tej z minutami ... :?:

Skoro wojskowi boją sie ujawnienia technologii wzmacniania ścian odremontowanej części budynku - spoko. Niech mi tylko pokażą samolot na metr przed uderzeniem ... ok, dwa metry - przeboleję. Żaden z trzech ujawnionych filmów tego nie pokazuje. Pamiętajcie, że naliczono przynajmniej 80 kamer patrzących tego dnia w miejsce uderzenia.

Jest cała masa świadków mówiących, że faktycznie widziała samolot w okolicach Pentagonu w tym czasie, dlatego należy zaakceptować fakt, że takowy był. Inna sprawa co to był za samolot, czy uderzył w budynek, czy tylko nad nim przeleciał.

http://pl.youtube.com/watch?v=jRC4lCQuB ... re=related

Pomijam tu całkowicie fakt, że Hani Honjour nie umiał latać samolotem turystycznym a co dopiero mówić o prowadzeniu Boeing'a 757 i to na granicy przeciągnięcia [manewr, który ponoć wykonał jest możliwy tylko przy pustym samolocie - bez pasażerów i z minimalnym zapasem paliwa - sprawdzono to na Flight Simulator Pro]. Po dokonaniu zamachów, komisja 9/11 uznała, że Honjour był najlepszym pilotem z całej 19-ki porywaczy ... lepszym nawet od innego z nich - saudyjskiego pilota myśliwców.

Na całym Świecie jest około 50 pilotów z mistrzowskim nalotem i uprawnieniami pilota doświadczalnego, którzy byliby w stanie wykonać tak karkołomny manewr bez wprowadzenia samolotu w korkociąg najpierw a później utrzymać go około 1m nad Ziemią walcząc z "poduszką powietrzną" ... jak widać Hanjour był tym 51-ym :?

http://pl.youtube.com/watch?v=B2QAh0rBrew
Ostatnio zmieniony 22-10-2008 21:42 przez Michal, łącznie zmieniany 1 raz.
wcześniej:
YUGO 65 1.3 (ZASTAVA) '86 - 1994-1997
AR 146 1,4 boxer '97 - 1997-1999
AR 156 2,0 TS '98 - 2000-2001
AR 156 2,5 V6 '99 - 2001-2004
AR 156 GTA '03 - 2006-2009
AR 159 3,2V6 Q4 ti '07 - 2009-2014
teraz:
Fiat Sedici 2,0 MultiJet
Maserati Ghibli SQ4

Advisor
Posty: 1334
Rejestracja: 23-02-2006 09:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Advisor » 21-10-2008 15:08

Michał - bredzisz. Wszystko to, co opowiadasz udowodniono za nieprawdę. Jak jest Twoj cel w tym propagowaiu kłamstw? Co z tego możesz mieć? Polecam: http://www.goldenline.pl/grupa/antymanipulacja Już definitywny EOT
*156 SportWagon 2.5l V6 '02 Distinctive, Grigio Sterling*

Alfista od 03/2006*

Obrazek

Awatar użytkownika
Michal
Posty: 3910
Rejestracja: 30-08-2004 22:31
Lokalizacja: Lublin / Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Michal » 21-10-2008 19:50

zamiast obrażać napisz kontrargument, może Ci się uda. W ostatnich dwóch latach musiałem trzykrotnie przyznać rację.

zbyt wielu poważnych ludzi poświęcało czas nad tym tematem, żeby teraz człowiek wspierający się GoldenLine pointował to jako brednie.
wcześniej:
YUGO 65 1.3 (ZASTAVA) '86 - 1994-1997
AR 146 1,4 boxer '97 - 1997-1999
AR 156 2,0 TS '98 - 2000-2001
AR 156 2,5 V6 '99 - 2001-2004
AR 156 GTA '03 - 2006-2009
AR 159 3,2V6 Q4 ti '07 - 2009-2014
teraz:
Fiat Sedici 2,0 MultiJet
Maserati Ghibli SQ4

Awatar użytkownika
Michal
Posty: 3910
Rejestracja: 30-08-2004 22:31
Lokalizacja: Lublin / Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Michal » 22-10-2008 22:02

Advisor pisze:Michał - bredzisz. Wszystko to, co opowiadasz udowodniono za nieprawdę. Jak jest Twoj cel w tym propagowaiu kłamstw? Co z tego możesz mieć? Polecam: http://www.goldenline.pl/grupa/antymanipulacja Już definitywny EOT


hej, chciałem dołączyć do tej grupy (antymanipulacja), bo jeden z moich serdecznych znajomych powiedział mi, że omawiacie tam ciekawe tematy. Ponoć znaleźliście wszystkie odpowiedzi na pytania nurtujace wielu a dotyczące wydarzeń z 11-go września 2001 roku. Chcę zostać członkiem grupy, tak, chcę żeby mnie nazywano członkiem a wzamian ja będę mógł zgłebić Waszą tajemna wiedzę, której to brakuje nawet komisji badającej te wydarzenia.

pozdrawiam serdecznie
Zenon Pyta


:mrgreen:
wcześniej:
YUGO 65 1.3 (ZASTAVA) '86 - 1994-1997
AR 146 1,4 boxer '97 - 1997-1999
AR 156 2,0 TS '98 - 2000-2001
AR 156 2,5 V6 '99 - 2001-2004
AR 156 GTA '03 - 2006-2009
AR 159 3,2V6 Q4 ti '07 - 2009-2014
teraz:
Fiat Sedici 2,0 MultiJet
Maserati Ghibli SQ4

MARCINS737
Posty: 1168
Rejestracja: 27-12-2006 20:06

Postautor: MARCINS737 » 23-10-2008 16:20

nie chciałbym zabierać głosu po którejkolwiek ze stron bo zbyt mało znam zagadnienie - ale tak się zastanawiam - czy brak samolotu na nagraniu (czy też brak klatek bo zapewne to zapis poklatkowy ) jest jakimś argumentem ?
przecież gdyby odpowiednie służby uznały to za stosowne to przygotowanie materiału tak aby samolot był widoczny nie byłoby jakimkolwiek problemem

bardziej trafia do mnie brak szczątków , dziura wlotowa

a prawdy o ile jest ukrywana zapewne prędko się nie dowiemy

Awatar użytkownika
Michal
Posty: 3910
Rejestracja: 30-08-2004 22:31
Lokalizacja: Lublin / Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Michal » 23-10-2008 16:55

nie no ... szczątki są ... sęk w tym jakie. Mamy kawałek przedniej sekcji kadłuba z literą C (litera w napisie American Airlines) ... ale sęk w tym, że czcionka nie jest zgodna ze standardem stosowanym w American Airlines ... mamy też część silnika pochodzącą z JT8D, która z całą pewnością nie jest częścią należącą do B757, zarówno do silnika pomocniczego ani silników głównych ...

ogólnie z prawdą chyba nie ma problemu, skoro jest ona powrzechnie znana ... podobnie jak nasi dziadkowie wiedzieli dobrze co się stało w Katyniu. Problem tkwi w dopuszczeniu jej do opinii publicznej. Jeśli się kontroluje media to się kontroluje i prawdę ...

z drugiej strony domalowanie samolotu na filmie byłoby oczywistm fałszerstwem i pewnie już dość poważnym przegięciem ... wystarczy, że CIA najpierw sfingowało taśmę na której Bin Laden ponoć przyznaje się do zamachów i ją opublikowało a następnie [sic!] ta sama CIA podważyła wiarygodność nagrania. Sęk w tym, że to pierwsze popchnięto w szeroki eter a to drugie już nie. Czyli tak: CIA publikuje dokument a następnie sprawdza jego wartość :shock:

Na końcu sprawa wygląda tak, że w liście gończym za Bin Ladenem nie ma wzmianki o tym że jest podejrzany o dokonanie zamachów 11 września 2001. Kiedy zapytano oficjanie FBI dlaczego tak jest, oni odpowiedzieli oficjalnie, że nie ma najmniejszych przesłanek do tego, żeby uważać go za choćby podejrzanego w tej sprawie :shock:

czy ktoś coś z tego rozumie :?:
wcześniej:
YUGO 65 1.3 (ZASTAVA) '86 - 1994-1997
AR 146 1,4 boxer '97 - 1997-1999
AR 156 2,0 TS '98 - 2000-2001
AR 156 2,5 V6 '99 - 2001-2004
AR 156 GTA '03 - 2006-2009
AR 159 3,2V6 Q4 ti '07 - 2009-2014
teraz:
Fiat Sedici 2,0 MultiJet
Maserati Ghibli SQ4


Wróć do „Hyde Park”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości

cron