Automatyczne Stacje Neste - reklamacja

Wszystkie tematy, które nie do końca dotyczą Alfy Romeo.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
nyknow
Posty: 862
Rejestracja: 20-07-2006 13:16
Lokalizacja: oklice St.Woli

Automatyczne Stacje Neste - reklamacja

Postautor: nyknow » 19-01-2007 11:45

posiadałem:
Alfa Romeo 156 1,9 MJet
08'2005 - 90k.km.
Toyota Corolla 1,6
02'2005 - 68k.km.

Awatar użytkownika
da_vinci
Posty: 2005
Rejestracja: 18-01-2006 09:48
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Postautor: da_vinci » 19-01-2007 12:33

Ale nerwus.
Linia jest piękna, logo też, chciałem ją mieć...
i mam Alfa Romeo 146 1,6 TS 1998 SILVER SHADOW :)

Awatar użytkownika
nyknow
Posty: 862
Rejestracja: 20-07-2006 13:16
Lokalizacja: oklice St.Woli

Postautor: nyknow » 19-01-2007 14:54

da_vinci pisze:Ale nerwus.


za to ten koles dzialajacy w imieniu neste niezly luzaczek.

gk/
posiadałem:

Alfa Romeo 156 1,9 MJet

08'2005 - 90k.km.

Toyota Corolla 1,6

02'2005 - 68k.km.

Awatar użytkownika
da_vinci
Posty: 2005
Rejestracja: 18-01-2006 09:48
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Postautor: da_vinci » 19-01-2007 15:08

nyknow pisze:za to ten koles dzialajacy w imieniu neste niezly luzaczek.

gk/

W call center tylko takich przyjmują.
Linia jest piękna, logo też, chciałem ją mieć...

i mam Alfa Romeo 146 1,6 TS 1998 SILVER SHADOW :)

Awatar użytkownika
amargro
Posty: 1839
Rejestracja: 11-03-2005 15:15
Lokalizacja: Zielonka k/W-wy

Postautor: amargro » 19-01-2007 15:16

da_vinci pisze:W call center tylko takich przyjmują.


U mojego dostawcy netu (Air Bites z Krakowa) też tylko takich mają - nie idzie się dogadać, ale jak ja w czasie rozmowy powiedziałem, że go nagrywam, to oburzenie, bo przecież on nie wyraził zgody... generalnie jedyna metoda "rozmowy" to na piśmie.

Awatar użytkownika
rigobert
Posty: 1110
Rejestracja: 10-11-2005 17:25
Lokalizacja: Warszawa Wesoła/Bielsko-Biała
Kontaktowanie:

Postautor: rigobert » 19-01-2007 15:35

da_vinci pisze:
nyknow pisze:za to ten koles dzialajacy w imieniu neste niezly luzaczek.

gk/

W call center tylko takich przyjmują.


W call center to teraz przyjmuja jak leci. Musisz tylko chciec tam pracować. Brak chętnych..

Moja dziewczyna pracowała do niedawna w call center i fakt, że przegadac ją trudno. Najlepsze jest to, że im dzwoniący bardziej się denerwuje tym odbierający robi się spokojniejszy, co powoduje, że ten drugi jeszcze bardziej się wścieka :lol:

Ja okazałem się lepszy od tych dzwoniących, bo ja potrafie ją z równowagi wyprowadzić. :twisted:
Ostatnio zmieniony 19-01-2007 17:02 przez rigobert, łącznie zmieniany 1 raz.
Jest AlfaRomeo 166 Q2 2.5v6 napędzana elpidżi
Była Alfa Romeo 147 1.6TS '01 (2008-2013)
Jest Alfa Romeo 145 1.6TS '98
Był Fiat 126p '87 48kkm od 24.06.06 w samochodowym niebie

Awatar użytkownika
nyknow
Posty: 862
Rejestracja: 20-07-2006 13:16
Lokalizacja: oklice St.Woli

Postautor: nyknow » 19-01-2007 16:47

rigobert pisze:
da_vinci pisze:
nyknow pisze:za to ten koles dzialajacy w imieniu neste niezly luzaczek.

gk/

W call center tylko takich przyjmują.


W call center to teraz przyjmuja jak leci. Musisz tylko chciec tam pracować. Brak chętnych..

Moja dziewczyna pracowała do niedawna w call center i fakt, że przegadac ją trudno. Najlepsze jest to, że im dzwoniący bardziej się denerwuje tym odbierający robi się spokojniejszy, co powoduje, że ten drugi jeszcze bardziej się wścieka :lol:

Ja okazałem się lepszy od tych dzwoniącyh, bo ja potrafie ją z równowagi wyprowadzić. :twisted:


musze przyznac ze ten gosc z call center tez chyba by mnie z rownowagi wyprowadzil.
gk/
posiadałem:

Alfa Romeo 156 1,9 MJet

08'2005 - 90k.km.

Toyota Corolla 1,6

02'2005 - 68k.km.

Awatar użytkownika
Quadrifoglio
Posty: 526
Rejestracja: 03-02-2005 18:14
Lokalizacja: W-wa
Kontaktowanie:

Postautor: Quadrifoglio » 19-01-2007 19:17

Jak się nie ma stosunku emocjonalnego do sprawy czy rozmówcy to można tak długo. Ale gość z call center niezły jest, trzeba przyznać.
Oryginalne emblematy, napisy, znaczki, logo do aut włoskich] AR since '99. http://www.uploader.pl/file/7659/upload.rar.html

woyopol
Posty: 189
Rejestracja: 05-10-2006 00:14
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postautor: woyopol » 19-01-2007 20:30

Zaimponował mi - nie cierpię buractwa, a ten klient był po prostu jednym z największych. Jeśli coś się sp.... to oczywiście trzeba zbluzgać wszystkich dookoła.

Osobna sprawa to Ci, którzy parkują na miejscach dla niepełnosprawnych - szczerze mówiąc to przylepiałbym takim nalepkę na samochód coś w rodzaju.. "JESTEM PEŁNOSPRAWNYM BURAKIEM"
Była AR 145 1,4 TS Junior 2000/01
Yellow Babe :-))
Jest AR 147 2,0 TS 2003
Black Babe

Awatar użytkownika
marcin_145
Posty: 2210
Rejestracja: 28-08-2004 12:26
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Postautor: marcin_145 » 19-01-2007 23:12

Zwariowałem... co za typ :? skad tacy ludzie się biorą...

pozdrawiam
Kiedyś:
Alfa Romeo 145 Junior 1,4 TS - 3 lata razem
http://img18.imageshack.us/my.php?image=p73100545ch.jpg
Teraz:
AR 156 SW 1,9 JTD 2001 124 kkm na karku :)
http://img61.imageshack.us/my.php?image=p1010055rn8.jpg

Awatar użytkownika
nyknow
Posty: 862
Rejestracja: 20-07-2006 13:16
Lokalizacja: oklice St.Woli

Postautor: nyknow » 20-01-2007 11:37

kurcze ale 48 godzin czekac na kontakt kogos z neste?? poza tym po co im adres tego czlowieka - on przyjechal tylko zatanowac a nie podawac swoje dane komus z call cetner. bez przesady. rozumiem w zupelnosci zdenerwowanie goscia - natomiast sposob w jaki wyrazil to zdenerowanie jest naganny.

gk/
posiadałem:

Alfa Romeo 156 1,9 MJet

08'2005 - 90k.km.

Toyota Corolla 1,6

02'2005 - 68k.km.

woyopol
Posty: 189
Rejestracja: 05-10-2006 00:14
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postautor: woyopol » 20-01-2007 14:22

Przecież nie musiał czekać 48 godzin. Oni po prostu mieli się z nim skontaktować. To normalne, że w takim przypadku trzeba trochę odczekać, aż nam zwrócą pieniądze.

Miałem sytuację z bankomatem, który wydał mi, źle banknoty - o 50 złotych za mało. Zadzwoniłem, wzięli moje dane i po 2 tygodniach miałem kasę znów na koncie.

Reklamacje zawsze trochę trwają. A ten burak chciał, żeby mu od razu pieniążki w zębach przynieśli. Chciał mieć taniej (NESTE), to musi się pogodzić z pewnymi niedogodnościami. COŚ ZA COŚ.
Była AR 145 1,4 TS Junior 2000/01

Yellow Babe :-))

Jest AR 147 2,0 TS 2003

Black Babe

MARCINS737
Posty: 1168
Rejestracja: 27-12-2006 20:06

Postautor: MARCINS737 » 20-01-2007 15:43

niezrozumiałe jest dla mnie wyładowywanie się na niewinnym człowieku pracujacym cięzko w call center za błąd maszyny na stacji

pan dzwoniący powinien przeczytać tabliczke znamionową producenta urządzenia i tam zgłaszać swoje żale...

swoją drogą operator call center powinien wytoczyc mu proces i smiem przypuszczać ze w sądzie pan nie byłby juz takim hojrakiem...
(obrażanie pracownika - bez problemu znajdzie się a to stosowny paragraf...)

zwykłe chamstwo i tyle

wg mnie nawet jeśli człowiek popełni karygodny błąd to nie należy zakładac że zrobił to celowo i jechac po nim - moze po prostu ma gorszy dzień i tyle

Awatar użytkownika
robalgis
Posty: 808
Rejestracja: 24-08-2005 21:54
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: robalgis » 20-01-2007 16:05

Klezanka pracujaca jakis czas temu na sluchawkach w Polkomtelu tez co jakis czas musiala wysluchiwac podobnych uwag. Kiedys nie wytrzymala i po wysluchaniu po raz kolejny ze jest glupia ku...., su...a odpowiedzila spokojnie "jak pan skonczy rozmawiac z wlasna zona prosze zadzwonic" Goscia zatkalo. Zdawala sobie sprawe, ze ryzykuje wlasna posada odpowiadajac w ten sposob ale wszystko bylo ok.
Pozdrawiam

Bartłomiej 'Robal'
AR 159 SW 1.9 16v JTD M-jet 2006
Fiat 126p 1988
Ducati Monster 695 2007
była:
AR 145 1.4 TS 1998 (2005-2010)

RIP IK@R #3437

Awatar użytkownika
rigobert
Posty: 1110
Rejestracja: 10-11-2005 17:25
Lokalizacja: Warszawa Wesoła/Bielsko-Biała
Kontaktowanie:

Postautor: rigobert » 20-01-2007 16:19

robalgis pisze:Zdawala sobie sprawe, ze ryzykuje wlasna posada odpowiadajac w ten sposob ale wszystko bylo ok.


Czasem jest z tym problem, bo wszystkie te firmy nagrywają rozmowy. Raz w miesiącu nawet każdy z call center ma "coaching" gdzie sa analizowane jego rozmowy, no i jak akurat padnie na taką osobę to jest problem.
Anita opowiadała mi dziesiątki takich sytuacji, dzień w dzień, jak ludzie potrafią być złośliwi i wredni, a co trzeci chce przyjechac spalić firmę :D

A do tego straszenie mediami itp. Anita miała kila rozmów, a to z SuperExpresem, a to z Uwagą, bo ktos zadzwonił i doniósł, że to niby firma krzak..
Jest AlfaRomeo 166 Q2 2.5v6 napędzana elpidżi
Była Alfa Romeo 147 1.6TS '01 (2008-2013)
Jest Alfa Romeo 145 1.6TS '98
Był Fiat 126p '87 48kkm od 24.06.06 w samochodowym niebie

Awatar użytkownika
nyknow
Posty: 862
Rejestracja: 20-07-2006 13:16
Lokalizacja: oklice St.Woli

Postautor: nyknow » 21-01-2007 16:30

woyopol pisze:Przecież nie musiał czekać 48 godzin. Oni po prostu mieli się z nim skontaktować. To normalne, że w takim przypadku trzeba trochę odczekać, aż nam zwrócą pieniądze.

Miałem sytuację z bankomatem, który wydał mi, źle banknoty - o 50 złotych za mało. Zadzwoniłem, wzięli moje dane i po 2 tygodniach miałem kasę znów na koncie.

Reklamacje zawsze trochę trwają. A ten burak chciał, żeby mu od razu pieniążki w zębach przynieśli. Chciał mieć taniej (NESTE), to musi się pogodzić z pewnymi niedogodnościami. COŚ ZA COŚ.


szczerze mowiac to nie wiem czy paliwo w neste jest tanie czy drogie. nie ma to wiekszego znaczenia wg mnie. jesli wymyslili taki sposob sprzedawania paliwa to powinni byc bardziej przygotowani na takie sytuacje. prawdopodobnie czlowiek z call center zachowal sie zgodnie z obowiazujacymi go procedurami itd. natomiast wg mnie 48h. to zdecydowanie za dlugo. (skoro nie zatrudniaja pracownikow na stacjach-bo rozumiem ze tak jest-to powinen ktos byc i reagowac szybciej. gk/
posiadałem:

Alfa Romeo 156 1,9 MJet

08'2005 - 90k.km.

Toyota Corolla 1,6

02'2005 - 68k.km.

Awatar użytkownika
Maciej Loret
Posty: 6285
Rejestracja: 22-11-2004 12:03
Lokalizacja: Bydgoszcz, Zgorzelec
Kontaktowanie:

Postautor: Maciej Loret » 21-01-2007 17:09

nyknow pisze:jesli wymyslili taki sposob sprzedawania paliwa to powinni byc bardziej przygotowani na takie sytuacje. prawdopodobnie czlowiek z call center zachowal sie zgodnie z obowiazujacymi go procedurami itd. natomiast wg mnie 48h. to zdecydowanie za dlugo. (skoro nie zatrudniaja pracownikow na stacjach-bo rozumiem ze tak jest-to powinen ktos byc i reagowac szybciej. gk/


Ja tankuję praktycznie tylko na Neste, z tym że płacę kartą (raz na próbę gotówką, ale to nieopłacalne). Każda stacja ma "opiekuna" - jego nr telefonu jest podany na każdej stacji - ja mam go wpisanego w książce telefonicznej. Niestety czasu i sposobu reakcji nie znam bo nigdy nie miałem z Neste żadnego kłopotu (ani z jakością paliwa ani z autoryzacją kart), ale nie ma to dla mnie większego znaczenia, bo płacę kartą.

Awatar użytkownika
robalgis
Posty: 808
Rejestracja: 24-08-2005 21:54
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: robalgis » 21-01-2007 17:42

Maciej Loret pisze:bo płacę kartą.


najbezpieczniej, nie ma ryzyka ze sie nie wleje takiej ilosci paliwa za jaka automat pochwycil kase. Pare razy juz widzialem, jak ludzie prosili innych zeby podjechali do jego dystrybutora i zaplacili im kaske.

Do jakosci paliw na Neste rowniez nie mam zastrzezen. Roznica cenowa w stosunku do stacji z zywymi ludzikami jest znaczna.
Pozdrawiam

Bartłomiej 'Robal'
AR 159 SW 1.9 16v JTD M-jet 2006
Fiat 126p 1988
Ducati Monster 695 2007
była:
AR 145 1.4 TS 1998 (2005-2010)

RIP IK@R #3437

Awatar użytkownika
Maciej Loret
Posty: 6285
Rejestracja: 22-11-2004 12:03
Lokalizacja: Bydgoszcz, Zgorzelec
Kontaktowanie:

Postautor: Maciej Loret » 21-01-2007 17:48

robalgis pisze:
Maciej Loret pisze:bo płacę kartą.


najbezpieczniej, nie ma ryzyka ze sie nie wleje takiej ilosci paliwa za jaka automat pochwycil kase.


Takiego nie ma ale są inne ryzyka. :lol:

Awatar użytkownika
robalgis
Posty: 808
Rejestracja: 24-08-2005 21:54
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: robalgis » 21-01-2007 17:55

no chyba takie same jak przy kazdej scianie wydajacej kasiore
Pozdrawiam

Bartłomiej 'Robal'
AR 159 SW 1.9 16v JTD M-jet 2006
Fiat 126p 1988
Ducati Monster 695 2007
była:
AR 145 1.4 TS 1998 (2005-2010)

RIP IK@R #3437


Wróć do „Hyde Park”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości

cron