Nowy sezon F1 - jakie typy?

Wszystkie tematy, które nie do końca dotyczą Alfy Romeo.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
valdek
Posty: 1995
Rejestracja: 11-01-2005 13:34
Lokalizacja: Lublin-Nałęczów-Puławy
Kontaktowanie:

Nowy sezon F1 - jakie typy?

Postautor: valdek » 17-03-2007 17:39

Zabawmy się w typowanie.
Ja zaczynam:

Kierowcy

1. Massa
2. Alonso
3. Raikkonnen

7. Kubica

Producenci

1. Ferrari
2. McLaren
3. Honda

A Wasze typy?

Pozdrawiam
AR 166 2.5V6 2000 r. - po latach powrót do Busso :D
AR 156 2.4 JTD 175 PS Ti 2004r.
Yamaha Virago 1000 1986r.
15 lat w AR156 (poprzednio 2x156V6), niezapomniane Busso poniżej:
http://valdek.alfa156.w.interia.pl/

Advisor
Posty: 1334
Rejestracja: 23-02-2006 09:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Advisor » 17-03-2007 20:30

Räikkönen
Ferrari
:)
*156 SportWagon 2.5l V6 '02 Distinctive, Grigio Sterling*
Alfista od 03/2006*
Obrazek

Awatar użytkownika
75andrew155
Posty: 55
Rejestracja: 22-06-2006 15:03
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: 75andrew155 » 17-03-2007 23:26

Zdecydowanie FERRARI jak zawsze
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo America 1990 Alfa Romeo 155 V6 1996 wszystkie bez LPG !!!!

Awatar użytkownika
rigobert
Posty: 1110
Rejestracja: 10-11-2005 17:25
Lokalizacja: Warszawa Wesoła/Bielsko-Biała
Kontaktowanie:

Postautor: rigobert » 17-03-2007 23:40

Życze powodzenia Kubicy, ale chyba media troche za bardzo dmuchają jego balon z sukcesami.
Liczę na to, że znów Ferrari pokaże klase i będzie najlepsze. No chyba, że jednak ten balon nie pęknie i BMW okaże się czarnym koniem sezonu.

Pierwszy wyścig dziś w nocy o 4 nad ranem na Polsacie :!:
Jest AlfaRomeo 166 Q2 2.5v6 napędzana elpidżi
Była Alfa Romeo 147 1.6TS '01 (2008-2013)
Jest Alfa Romeo 145 1.6TS '98
Był Fiat 126p '87 48kkm od 24.06.06 w samochodowym niebie

Awatar użytkownika
Szef22
Posty: 266
Rejestracja: 22-08-2006 10:36
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

Postautor: Szef22 » 17-03-2007 23:48

Ja tam twardo kubicuje ;) Renault Juz kilka razy pokazalo klase i skopalo wszystkim tylki 8) 8)
Renault Laguna Powered by 1.6 16v Morskie Oko
Alfa Romeo 156 1.8 16v T.S. DISTINCTIVE Grigio Sterling V6pipe
Obrazek

Awatar użytkownika
75andrew155
Posty: 55
Rejestracja: 22-06-2006 15:03
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: 75andrew155 » 18-03-2007 01:11

Szef22 pisze:Ja tam twardo kubicuje ;) Renault Juz kilka razy pokazalo klase i skopalo wszystkim tylki 8) 8)
Jak w ostatnim sezonie ledwo ledwo przez przypadek :wink:
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo America 1990 Alfa Romeo 155 V6 1996 wszystkie bez LPG !!!!

krzychuk
Posty: 1101
Rejestracja: 10-01-2005 20:36
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: Nowy sezon F1 - jakie typy?

Postautor: krzychuk » 18-03-2007 07:30

valdek pisze:Zabawmy się w typowanie.
Ja zaczynam:

Kierowcy

1. Massa
2. Alonso
3. Raikkonnen

7. Kubica

Producenci

1. Ferrari
2. McLaren
3. Honda

A Wasze typy?

Pozdrawiam


1. imo massa (zresztą założyłem się o to w pracy)
2. kimi
3. alonso

producenci

1. ferrari
2. mclaren
3. bmw (może troche zbytnio optymistycznie ale jak wyeliminują kłopoty ze skrzynią to są bardzo szybcy)


a dzisiaj ferrari pokazało jaką mają przewagę, troche szkoda hamiltona bo ewidentie był team order i alonso przepuścili na 2 miejsce, drugim przegranym był dzisiaj robert z awarią samochodu
2008 Fiat 500 1.2 Pop
2008 Subaru Legacy Kombi 2.0 Boxer Diesel

"Never worry about old troubles with your Alfa Romeo. Soon you will be facing new problems"

Awatar użytkownika
chemik
Posty: 168
Rejestracja: 01-02-2006 11:55
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Postautor: chemik » 18-03-2007 20:55

Kierowcy

1. Alonso
2. Massa
3. Raikkonnen

Producenci

1. Ferrari
2. McLaren
3. Honda


Co do Kubicy chłop ma z.a.j.e.b.i.s.t.y. talent ale dopuki nie odejdzie z BMW nic z tego nie bedzie...przkład dzisiejszego GP skrzynia biegów padła :? Ciekawe co bedzie z dwa tygodnie...silnik...opony... :?: :?: Moim zdaniem BMW ma najmniej dopracowane i najbardziej awaryjne bolidy. Ile razy Montoya albo młody Schumacher nie skończyłi bo coś sie zepsóło BMW to nie Team dla Kubicy

Awatar użytkownika
bartaz156
Posty: 289
Rejestracja: 30-08-2006 19:28
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Postautor: bartaz156 » 18-03-2007 22:58

Kierowcy:
1.Raikkonen
2.Alonso
3.Massa

poza tym myślę, że zarówno Hamilton jak i Kubica będą plasowali się na wysokich pozycjach.

Producenci:
1.Ferrari
2.McLaren-Mercedes
3.Bmw-Sauber

BMW po raz pierwsz ma od a do z bolid swojej konstrukcji (do tej pory tylko użyczało silników) i widać duże postępy od poprzedniego sezonu gdzie mogli nawiązywać walkę m.in. z Toyotą i Hondą. IMHO ferrari dzisiaj było ewidentnie najszybsze a później McLaren i BMW reszta stawki odstawała co było według mnie zaskoczeniem na + dla BMW a na - np. dla Renault. Jeżeli BMW upora się w tym sezonie z usterkami to dużo namiesza w stawce i mam wielkie nadzieje, że o Kubicy będzie jeszcze głośno i zdobęcie parę cennych punktów.
Obawiam się tylko żeby lobby młodego Vetela nie zwyciężyło z zawsze prawdopodonbmymi potknięciami Kubicy bo widać ewidentnie, że szwaby chcą aryjską krew za kółkiem swoich autek :evil:
Alfa Romeo 156 2.4 JTD - Azzurro Fantasia

Awatar użytkownika
nyknow
Posty: 862
Rejestracja: 20-07-2006 13:16
Lokalizacja: oklice St.Woli

Postautor: nyknow » 28-03-2007 14:50

a jakie typy na najblizszy wyscig?
myslicie ze jakis bolid jest w stanie zagrozic Ferrari i Finowi?!
posiadałem:
Alfa Romeo 156 1,9 MJet
08'2005 - 90k.km.
Toyota Corolla 1,6
02'2005 - 68k.km.

Awatar użytkownika
valdek
Posty: 1995
Rejestracja: 11-01-2005 13:34
Lokalizacja: Lublin-Nałęczów-Puławy
Kontaktowanie:

Postautor: valdek » 29-03-2007 14:24

nyknow pisze:a jakie typy na najblizszy wyscig?
myslicie ze jakis bolid jest w stanie zagrozic Ferrari i Finowi?!


Na pewno Finowi jest w stanie zagrozić...Massa.
Mało kto zauważył, że w ostatnim wyścigu startujac z ostatniej pozycji potrafił dojechać na 6. miejscu.
Na ten moment główni konkurenci dla kierowców Ferrari to team McLaren-Mercedes z kierowcami Alonso (doświadczenie i talent) i Hamiltonem (talent).
Jeśli BMW dopracuje bolidy pod względem usterkowości a Honda i Renault pod względem szybkości to może być baaaardzo ciekawie w tym sezonie :)

Pozdrawiam
AR 166 2.5V6 2000 r. - po latach powrót do Busso :D
AR 156 2.4 JTD 175 PS Ti 2004r.
Yamaha Virago 1000 1986r.
15 lat w AR156 (poprzednio 2x156V6), niezapomniane Busso poniżej:
http://valdek.alfa156.w.interia.pl/

Awatar użytkownika
nyknow
Posty: 862
Rejestracja: 20-07-2006 13:16
Lokalizacja: oklice St.Woli

Postautor: nyknow » 29-03-2007 14:57

heh dzisiaj bmw sie zapalilo :?

gk/
posiadałem:

Alfa Romeo 156 1,9 MJet

08'2005 - 90k.km.

Toyota Corolla 1,6

02'2005 - 68k.km.

Awatar użytkownika
Lopezius
Posty: 228
Rejestracja: 10-01-2007 20:03
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontaktowanie:

Postautor: Lopezius » 29-03-2007 23:41

Ja tam kibicuję naszemu rodakowi. Liczę na to że jak dobrze pójdzie to może pierwsza dziesiątka kierowców (czyli 10 miejsce)???
Tylko niech mu juz nie wkładają skrzyni z Daewoo :lol: , jak juz to z Alfy będzie lepsza :D

A tak poważnie to wątpie aby Ferrari w najbliższym czasie utraciło pozycję lidera. Tak że "Kubuś zmieniaj furę !" :o :o :o
Alfa Romeo 145, 1.3 Boxer - Zieleń
Alfa Romeo 156 SW 1,9 JTD - Srebro

Awatar użytkownika
nyknow
Posty: 862
Rejestracja: 20-07-2006 13:16
Lokalizacja: oklice St.Woli

Postautor: nyknow » 30-03-2007 10:02

Lopezius pisze:Ja tam kibicuję naszemu rodakowi. Liczę na to że jak dobrze pójdzie to może pierwsza dziesiątka kierowców (czyli 10 miejsce)???
Tylko niech mu juz nie wkładają skrzyni z Daewoo :lol: , jak juz to z Alfy będzie lepsza :D

A tak poważnie to wątpie aby Ferrari w najbliższym czasie utraciło pozycję lidera. Tak że "Kubuś zmieniaj furę !" :o :o :o


da rade w bmw w pierwszej 5-tce w nast. wyscigu.
gk/
posiadałem:

Alfa Romeo 156 1,9 MJet

08'2005 - 90k.km.

Toyota Corolla 1,6

02'2005 - 68k.km.

Awatar użytkownika
nyknow
Posty: 862
Rejestracja: 20-07-2006 13:16
Lokalizacja: oklice St.Woli

Postautor: nyknow » 30-03-2007 10:03

ktos moze wybiera sie na GP wegier albo niemiec?

gk/
posiadałem:

Alfa Romeo 156 1,9 MJet

08'2005 - 90k.km.

Toyota Corolla 1,6

02'2005 - 68k.km.

Awatar użytkownika
valdek
Posty: 1995
Rejestracja: 11-01-2005 13:34
Lokalizacja: Lublin-Nałęczów-Puławy
Kontaktowanie:

Postautor: valdek » 30-03-2007 14:56

nyknow pisze:ktos moze wybiera sie na GP wegier albo niemiec?

gk/


Tak z ciekawości: po ile bilety na taką imprezę?

Pozdrawiam
AR 166 2.5V6 2000 r. - po latach powrót do Busso :D
AR 156 2.4 JTD 175 PS Ti 2004r.
Yamaha Virago 1000 1986r.
15 lat w AR156 (poprzednio 2x156V6), niezapomniane Busso poniżej:
http://valdek.alfa156.w.interia.pl/

Awatar użytkownika
nyknow
Posty: 862
Rejestracja: 20-07-2006 13:16
Lokalizacja: oklice St.Woli

Postautor: nyknow » 30-03-2007 15:55

valdek pisze:
nyknow pisze:ktos moze wybiera sie na GP wegier albo niemiec?

gk/


Tak z ciekawości: po ile bilety na taką imprezę?

Pozdrawiam


nie wiem jak w niemczech ale koszt takiego wyjazdu na wegry to ok. 1.000 pln (jedna noc w hotelu). bilet chyba ok. 100EUR

gk/
posiadałem:

Alfa Romeo 156 1,9 MJet

08'2005 - 90k.km.

Toyota Corolla 1,6

02'2005 - 68k.km.

krzychuk
Posty: 1101
Rejestracja: 10-01-2005 20:36
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Postautor: krzychuk » 31-03-2007 09:04

nyknow pisze:
valdek pisze:
nyknow pisze:ktos moze wybiera sie na GP wegier albo niemiec?

gk/


Tak z ciekawości: po ile bilety na taką imprezę?

Pozdrawiam


nie wiem jak w niemczech ale koszt takiego wyjazdu na wegry to ok. 1.000 pln (jedna noc w hotelu). bilet chyba ok. 100EUR

gk/


jeśli nie pojade w tym czasie na urlop to całkiem prawdopodobne, że się przejadę na węgry
2008 Fiat 500 1.2 Pop

2008 Subaru Legacy Kombi 2.0 Boxer Diesel



"Never worry about old troubles with your Alfa Romeo. Soon you will be facing new problems"

Awatar użytkownika
valdek
Posty: 1995
Rejestracja: 11-01-2005 13:34
Lokalizacja: Lublin-Nałęczów-Puławy
Kontaktowanie:

Postautor: valdek » 31-03-2007 14:35

nyknow pisze:
valdek pisze:
nyknow pisze:ktos moze wybiera sie na GP wegier albo niemiec?

gk/


Tak z ciekawości: po ile bilety na taką imprezę?

Pozdrawiam


nie wiem jak w niemczech ale koszt takiego wyjazdu na wegry to ok. 1.000 pln (jedna noc w hotelu). bilet chyba ok. 100EUR

gk/


Coś mi się zdaje, że za tania ta cena biletów. Podobno bilety trzeba rezerwować na pół roku w przód bo póżniej zostają miejsca z których i tak niewiele widać...

Pozdrawiam
AR 166 2.5V6 2000 r. - po latach powrót do Busso :D
AR 156 2.4 JTD 175 PS Ti 2004r.
Yamaha Virago 1000 1986r.
15 lat w AR156 (poprzednio 2x156V6), niezapomniane Busso poniżej:
http://valdek.alfa156.w.interia.pl/

Awatar użytkownika
chemik
Posty: 168
Rejestracja: 01-02-2006 11:55
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Postautor: chemik » 08-04-2007 13:38

no to po dzisiejszym GP F1 TEAM BMW utwerdził mnie w przkonaniu ze to banda nie udaczników,jestem tylko ciekaw dlaczego bolid Nicka Heidfelda spisuje sie wysmielicie...a z Robertem są ciagle problemy


Wróć do „Hyde Park”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości

cron